پارس ناز پورتال

بهترین روش ها برای عشق بازی و رابطه جنسی زوجین

مجموعه : حذف شده است
بهترین روش ها برای عشق بازی و رابطه جنسی زوجین

بهترین روش ها برای عشق بازی و رابطه جنسی زوجین 

برای داشتن رابطه جنسی لذت بخش باید برخی از کارها را انجام داد. مانند پیش نوازی برای خانم ها که معجزه می کند و بسیاری از راه کارهای دیگر. زوجین جوان باید به یکی از مهمترین ارکان زندگی زناشویی خود که رابطه جنسی و نزدیکی با همسر است بسیار توجه داشته باشند و سعی در لذت بخش کردن روابط جنسی خود کنند.

 

چگونه یک رابطه جنسی لذت بخش با همسرم داشته باشم؟

زوجین جوانی که تمایل دارند با همسرشان سالهای سال زندگی کنند باید به یکی از مهمترین ارکان زندگی زناشویی خود که رابطه جنسی و نزدیکی با همسر است بسیار توجه داشته باشند و سعی در لذت بخش کردن روابط جنسی خود کنند. نزدیكی زن و شوهر عملی است دو جانبه که در طی آن،

 

ضمن تامین نیاز جنسی آنها باعث آرامش روح و روان آنها نیز می شود. در این صورت زن و مرد همیشه در یک آرامش روحی قرار دارند و زندگی مشترک برایشان دلنشین می شود.

 

قبل از رابطه جنسی زن و شوهر چکار باید بکنند؟
زن و شوهر قبل از رابطه جنسی باید گفتگوهای تحریک آمیز جنسی داشته باشند. گفتگو های تحریک آمیز و شهوت انگیز قبل از رابطه جنسی برای زن و شوهر لذت بخش و عاملی برای تحریک ذهنی و آمادگی آنها می باشد. زن و شوهر باید خواسته ها و سوالات جنسی خود را مطرح کنند از قبیل اینکه، از چه کارهایی لذت می برند

 

و دوست دارند همسرشان به کدام قسمت از بدنشان توجه بیشتری داشته باشد. البته از این جملات نیز قبل از رابطه جنسی می توانند استفاده كنند، تا لذت در رابطه جنسی خود را دو چندان کنند: دوست دارم، بزرگترین شانس زندگی من آشنایی و ازدواج با توست، در این دنیا هیچكسی برای من مثل تو نیست، تو خیلی خیلی برای من عزیزی و …

 

معاشقه و پیشنوازی در رابطه جنسی زن و شوهر
هر چه زن و شوهر قبل از نزدیکی بیشتر وقت صرف کنند، در رابطه جنسی با همسر موفق تر خواهند بود. استفاده از لمس کردن و نوازش کردن باعث می شود در رابطه جنسی راحت تر عمل کنند. تمام بدن زنان را در معاشقه و پیشنوازی مورد توجه قرار دهید، مطمئن باشید اگر همسرتان از لحاظ جنسی برانگیخته شود

 

خود اقداماتی انجام می دهد و شما را برای رابطه دعوت می کند. البته زن و شوهر باید به همدیگر کمک کنند اگر از رفتاری لذت می برند همان موقع به همسرشان بگویند و از او بخواهند ادامه دهد یا به شدت آن بیفزاید، خلاصه بی تحرک و ساکت نباشند.

 

در هنگام رابطه جنسی
زن و مرد باید از ساختمان جنسی خود و همسرشان، اطلاعات كافی بدست بیاورند و نقاط تحریک یکدیگر را بشناسند تا نزدیكی كامل و لذت بخشی داشته باشند. پس برای پیدا کردن نواحی تحریک‌ کننده همسرتان وقت بگذارید از او بپرسید که چه چیزی را دوست دارد. شما و همسرتان، می توانید هرگونه لذتی از هم ببرید.

 

زن و شوهر باید مرحله های صحیح رابطه جنسی را بیاموزند و به کار ببندند. زوج هرگز نباید تصور کنند با عمل فیزیکی سروکار دارند، در این صورت هم خود را از لذت عمیق جسمی و روحی محروم کرده اند، هم به حسن تفاهم بین خود لطمه زده اند.

 

بعد از رابطه جنسی، زن و شوهر چکار کنند؟
متاسفانه نود و پنج درصد زوج ها بعد از رابطه جنسی به خواب می روند یا از یکدیگر فاصله می گیرند و هر یک به کاری مشغول می شوند. همانگونه که قبل از رابطه جنسی زن و شوهر مقدماتی وجود دارد، پایان آن هم وظایفی بر عهده زوج است. بیشتر زنان تصور می کنند مردان آنان را فقط برای کامجویی و لذت می خواهند، برای اینکه این تصورات را در هم شکنید همسرتان را در آغوش بگیرد، ببوسید و از اقدامات و تلاش وی تشکر کنید و گپ صمیمانه ای داشته باشید.

 

نکاتی مهم درباره رابطه جنسی همسران
1 – در رابطه جنسی افراط و تفریط نداشته باشید

 به گزارش پارس ناز راز موفقیت زوج های خوشبخت این نیست كه هر روز با هم رابطه جنسی دارند. زن و شوهر باید در فواصل زمانی منظم با هم رابطه جنسی داشته باشند و همان طور که زیاده روی در رابطه جنسی مضراتی به دنبال دارد، عدم برقراری رابطه در دراز مدت نیز به هیچ وجه قابل قبول نیست.

 

2 – برای رابطه جنسی به مکان توجه بسیاری کنید

مکان هم آغوشی باید فضایی آرام و امن باشد. در اتاق در بسته یا محیطی که مطمئن هستید اشراف ندارد و از دیدها محفوظ است. زیرا فضای امن و آرام، زمینه كافی را برای نزدیكی زن و شوهر فراهم می كند.

 

3 – رفع نگرانی

اگر از مطلب خاصی ناراحت هستید یا به دلایلی از دست همسرتان دلخور هستید، موضوع را با او در میان بگذارید و نگرانی خود را رفع کنید، زیرا این مسئله باعث می شود از لحاظ روحی و روانی به هم بریزید و نتوانید رابطه ای لذت بخش با همسرتان داشته باشید.

 

4 – از رابطه جنسی سوء استفاده نکنید

زن دانا و آگاه هرگز رابطه جنسی را با دیگر مسائل زندگی مشترک در هم نمی آمیزد و برای تامین خواسته هایش هرگز از رابطه جنسی به عنوان اسلحه استفاده نمی کند.

 

5 – به دنبال آمیزش های خیالی و فراتر از تصور نباشید

آنچه در فیلم های هالیوودی می بینید را كنار بگذارید!

 

6 – به بهداشت بدن در رابطه جنسی توجه کنید و خوشبو باشید

استفاده از عطر در تحریک شدن زن و شوهر تاثیر بسزایی دارد.