پارس ناز پورتال

بهترین خودروهای لوکس خارجی در ایران

بهترین خودروهای لوکس خارجی در ایران

بهترین خودروهای لوکس خارجی در ایران 

بهترین خودروهای لوکس خارجی که در ایران مشاهده شده است را می توانید در زیر ببینید. برندهای بنز بیشتر از همه خودنمایی می کنند. سید محمد سعیدچاوشی: بازار خودرو ایران شرایط نسبتا پیچیده ای دارد و خودروهای روزجهان معمولا با تاخیری شش ماه الی یک ساله در کشورمان عرضه می شوند.

 

از جمله دلایل این تاخیر می توان به نبود نمایندگی های واقعی خودروسازان جهانی در ایران، پیچیدگی مسائل مربوط به شماره گذاری و قوانین گمرکی و عدم کشش بازار برای خودروهای گران قیمت خارجی اشاره کرد.
بهترین خودروهای لوکس خارجی در ایرانبدین شکل که برخی خودروسازان در زمان عرضه مدل جدید ترجیح می دهند در وهله نخست بازار های مهم جهان از جمله بازار آمریکا، چین و اروپای غربی را مورد توجه قرار دهند و در گام های بعدی به سراغ بازار کشورهای در حال توسعه ای چون ایران می آیند.به هرحال در این مطلب قصد داریم تا شماری از خودروهای شاخص و برتر جهان در سال 2015 را مرور کنیم که حالا بعضا در بازار ایران نیز حضور دارند.

بهترین خودروهای لوکس خارجی در ایران

مطمئناً عکس کلاس C که به چشم می خورد کاملا منظور خود را می رساند. مرسدس بنز کلاس C به عنوان خودرو سال توسط یک تیم 75 نفره متشکل شده از متخصصین خودرو در سراسر دنیا انتخاب شده است. کلاس C مرسدس که محبوبیت بسیاری دارد در آخر فینالیست های این رقابت اعم از فورد موستانگ و فولکس واگن پاسات را به زانو در آورد.

 

به گفته داوران، C کلاس در ضمینه طراحی و نوآوری دنبال رو کلاس S است. آلمینیوم و استیل به کار رفته، پلتفرم هیبریدی و سیستم بروز شده انتقال نیرو در کنار هم سطح لوکس بودن، ایمنی، رانندگی و هندلینگ بهترین در کلاس خود است.

بهترین خودروهای لوکس خارجی در ایران

مرسدس اعلام کرده است سال خوبی برایش بوده به عبارت دیگر علاوه بر جایزه اصلی سه نایب قهرمانی را نیز از آن خود کرده است.

 

برترین خودرو دوستدار محیط زیست

 به گزارش پارس ناز ب ام و I8 نیز به عنوان خودرو سبز سال گذشته انتخاب شد. در پشت آن نیز فولکس واگن گلف GTE و مرسدس S600 هیبریدی وجود دارند. تاکنون ب ام و i8 حتی بیش از پیش بینی های اولیه فروش داشته است و چند باری تیراژ تولید آن افزایش یافته. بنابراین انتخاب کارشناسان در عمل توسط بازار و مشتریان نیز تایید شده است.

بهترین خودروهای لوکس خارجی در ایران

ویژگی I8 قدرت آن است، موتور سه سیلندر 1.5 لیتری در کنار یک موتور برقی توان تولید حدود 350 اسب بخار قدرت در کنار 570 نیوتن بر متر گشتاور را داراست.

 

برترین طراحی سال

در بخش طراحی سال، جایزه به سیتروئن C4 Cactus می رسد. پشت آن نیز نسل دوم ولوو XC90 و باز هم مرسدس C کلاس قرار دارند. سیتروئن اعلام کرده است در طول آغاز فروش C4 Cactus در سرتاسر اروپا تعداد 60000 دستگاه از آن را فروخته است.

بهترین خودروهای لوکس خارجی در ایرانبرترین خودرو اسپرت سال

مرسدس بنز AMG GT به عنوان خودرو سال در کلاس Performance انتخاب شده است. مدل دو صندلی AMG GT در حالی جایزه را از آن خود کرده است که رقیبان سرسخت همانند M3 و M4 بی ام و، جگوار F-Type R را شکست داده است.

بهترین خودروهای لوکس خارجی در ایرانبرترین خودرو لوکس

در ادامه راه مرسدس (فتح جوایز امسال)، S کلاس کوپه به عنوان خودرو لوکس سال 2015 انتخاب شد. دو مقام بعدی در این کلاس نیز نسیب ب ام و i8 و رنج روور LWB (با فاصله محوری طولانی) شده است.

بهترین خودروهای لوکس خارجی در ایران

گفتنی است که علیرغم تمام محدودیت های موجود در بازار خودروهای ایران، تعرفه گمرکی فوق العاده بالا و حتی قانون عجیب و غریب منع واردات خودروهای لوکس، بازهم خودروهای خاصی از این فهرست نظیر نسل تازه مرسدس C CLASS، مرسدس S CLASS و ب ام و I8 به کشورمان راه یافته اند و البته با قیمت های بسیار گزافی از 500 میلیون تا بیش از 2 میلیارد معامله می شوند.

بهترین خودروهای لوکس خارجی در ایران

 

دیجیاتو