پارس ناز پورتال

بهترین و جدیدترین فیلم های پاییزی جهان

مجموعه : اخبار سینما
بهترین و جدیدترین فیلم های پاییزی جهان

بهترین و جدیدترین فیلم های پاییزی جهان 

شما می توانید برای دیدن فیلم های جدید یکی از گزینه های لیست زیر را انتخاب کنید. برترین و جدیدترین  فیلم های روز را می توانید در زیر ببینید. کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند

 

را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

بهترین و جدیدترین فیلم های پاییزی جهان

آخرین تریلر پیش از اکران فیلم سینمایی “روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان” (Rogue One: A Star Wars Story) اولین تصاویر از گَلِن اِرسو (با بازی مدس میکلسن) را به نمایش می گذارد که دخترش جین (فلیسیتی جونز) کاراکتر اصلی این فیلم اسپین-آف از سری فیلم های جنگ ستارگان است.

 

ظاهراً ارسوی پدر ارتباطی با ساخته شدن ستاره مرگ دارد و جین باید گروهی از شورشیان را رهبری می کند تا نقشه های جواهر تاج سلطنتی را بدزدند. گرث ادواردز این فیلم را که قرار است شانزدهم دسامبر اکران شود، کارگردانی کرده و بازیگرانی مانند دیه‌گو لونا در نقش کاپیتان کاسیان اندور،

 

دانی ین در نقش چیروت ایموه جنگجوی نابینا، جیانگ ون در نقش بیز مالبوس، ریز احمد در نقش روک بودی خلبان، فارست ویتاکر در نقش ساوگر را بازی می کنند و آلن تودیک صداپیشگی درویدK-2SO را انجام می دهد. همه این کاراکترها در مقابل بن مندلسون در نقش اورسون کرنیک و شرور محبوب همه یعنی دارث ویدر قرار می گیرند.
بهترین و جدیدترین فیلم های پاییزی جهان“جان ویک” (John Wick) در سال 2014 فیلم موفقی بود و دو برابر بودجه اش فروش کرد. بنابراین تعجبی ندارد که دنباله آن با عنوان “جان ویک: فصل 2” (John Wick: Chapter 2) قرار است در روز دهم فوریه 2017 به نمایش عمومی درآید. کیانو ریوز با کاراکتر جان ویک باز می گردد،

 

آدمکش بازنشسته ای که نمی تواند بازنشسته شود و در این دنباله (دنباله سومی هم در راه است!) جان به رم سفر می کند تا به یکی از همکاران قدیمی اش کمک کند تا کنترل اتحادیه آدمکش های بین المللی را به دست آورد. چاد استاهلسکی که یکی از کارگردانان فیلم اول بود، این بار به تنهایی سکان کارگردانی را بدست گرفته است.

 

لنس ردیک، ایان مک‌شین و بریجت مویناهان در این دنباله هم بازی کرده اند و بازیگران جدید عبارتند از کامان، لارنس فیشبورن، ریکاردو اسکامارچو، روبی رز، فرانکو نرو و پیتر استورمار.
بهترین و جدیدترین فیلم های پاییزی جهانفیلم سینمایی “رزیدنت ایول: قسمت پایانی” (Resident Evil: The Final Chapter) که به خاطر بارداری میلا یوویچ به تأخیر افتاده بود، بالاخره روز 27 ژانویه 2017 وارد سینماها خواهد شد. این فیلم که ششمین فیلم از سری فیلم های “رزیدنت ایول” (بعد از “رزیدنت ایول”، “رزیدنت ایول: آپوکالیپس”، “رزیدنت ایول: انقراض”،

 

“رزیدنت ایول: پس از مرگ”، “رزیدنت ایول: قصاص”) است، چهارمین فیلمی است که کارگردانی اش با همسر یوویچ یعنی پل دبلیو. اس. اندرسون است. فیلم ماجرای درست پس از آخرین فیلم را از سر می گیرد، جایی که آلیس تصمیم می گیرد به راکون سیتی برگردد و یک بار دیگر در مقابل کمپانی آمبرلا قرار بگیرد. بقیه بازیگران این فیلم از این قرارند: روبی رز، الی لارتر، ایین گلن، شان رابرتز، ویلیام لیوای، ایون مکن و رولا.
بهترین و جدیدترین فیلم های پاییزی جهانژانگ ییمو این بار فیلم “دیوار بزرگ چین” (The Great Wall) با بازی ستاره هایی همچون مت دیمون، پدرو پاسکال، ویلم دافو، اندی لائو، جینگ تیان و ادی پنگ را کارگردانی می کند. این فیلم ماجرای گردان های سربازانی را روایت می کند که با گونه ای اسرارآمیز از جانوران مبارزه می کنند

 

که می خواهند از دیوار بزرگ چین رد شوند. با وجود جنجالی که تریلر اول بر سر انتخاب مت دیمون برای بازی در این فیلم به پا کرد، کارگردان آن از همه می خواهد که قبل از قضاوت در مورد فیلم ابتدا آن را تماشا کنند. این فیلم روز 17 فوریه 2017 در سینماهای آیمکس به نمایش در می آید.
بهترین و جدیدترین فیلم های پاییزی جهانفیلم “پاور رنجرز” (Power Rangers) که روز 24 مارس 2017 قرار است اکران شود، داستان پنج نوجوان عادی را روایت می کند که باید قدرت های ویژه خود را بپذیرند زیرا دهکده کوچک انجل گرو را نیروهای بیگانه تهدید می کنند. دین ایزرائلیت این فیلم را کارگردانی کرده و نائومی اسکات، بکی جی.، لودی لین،

 

آر. جی. کایلر و داکر مونت‌گومری در نقش رنجرها و برایان کرنستون در نقش زوردون بازی کرده اند و بیل هیدر صداپیشگی آلفا 5 را انجام داده و الیزابت بنکس در نقش ریتا ریپولسا ظاهر شده است.
بهترین و جدیدترین فیلم های پاییزی جهان“جهان زیرین: جنگ های خونین” (Underworld: Blood Wars) پنجمین فیلم در این سری فیلم ها است که در سال 2003 با “جهان زیرین” ساخته لن وایزمن شروع شد و با “جهان زیرین: تکامل”، “جهان زیرین: ظهور لایکن ها” و “جهان زیرین: بیداری” ادامه یافت. کیت بکینسیل در نقش سلن بازگشته

 

و باید بار دیگر با لایکن ها و خون آشام هایی که به او خیانت کرده اند مبارزه کند. با کمک دیوید (با بازی تیو جیمز) و پدرش توماس (چارلز دنس) سلن مبارزه می کند تا جنگ ابدی بین این دو دسته را پایان دهد. آنا فوئرستر پس از تجربه کارگردانی “اوتلندر” حالا کارگردانی این فیلن را بر عهده گرفته و قرار است این فیلم ششم ژانویه 2017 به نمایش عمومی درآید.
بهترین و جدیدترین فیلم های پاییزی جهان به گزارش پارس ناز در جشنواره کن 2016، فیلم “من، دنیل بلیک” (I, Daniel Blake) برای کارگردانش کن لوک، دومین نخل طلا را به ارمغان آورد. دنیل، کاراکتر اصلی فیلم را که دیو جانز بازی می کند، نجاری است که به تازگی حمله قلبی را پشت سر گذاشته و پزشکش به او اجازه بازگشت به کار را نمی دهد

 

در حالی که خدمات اجتماعی مشخص کرده که او برای کار کردن صلاحیت دارد. این باعث می شود که دنیل درگیر امور اداری شود و تأمین دولتی نداشته باشد. این قضایا او را باعث می شوند که او با کیتی (هیلی اسکوایرز) آشنا شود که به تازگی با دو فرزندش به نیوکاسل نقل مکان کرده است. این فیلم روز 23 دسامبر در سینماهای آمریکا به نمایش در می آید.

بهترین و جدیدترین فیلم های پاییزی جهان

پدرو آلمودوار بعد از فیلم ناامیدکننده “من خیلی هیجانزده ام” در سال 2003، فیلم “جولیتا” (Julieta) را ساخته که اقتباسی از سه داستان کوتاه از آلیس مانرو است. “جولیتا” که ماجرای غم یک مادر، حس گناه و رابطه با دختری را روایت می کند که ترکش کرده است، نقدهای اولیه مختلطی دریافت کرده است. روز 21 دسامبر منتظر اکران این فیلم باشید.
بهترین و جدیدترین فیلم های پاییزی جهانبا نام قبلی “روز باستیل”، فیلم “دزدی” (The Take) به ماجرای شان بریار، مأمور سیا (با بازی ادریس اِلبا) می پردازد که اجباراً از کیف قاپی به نام مایکل میسون (با بازی ریچارد مدن) که خود را در میان توطئه ای بزرگ می یابد، کمک می گیرد. این دو 24 ساعت وقت دارند تا منبع فساد را بیابند

 

و در این میان دشمنی مشترک دارند. جیمز واتکینز این فیلم که قرار است 18 نوامبر 2016 اکران شود و نقدهای اولیه مختلطی دریافت کرده، را کارگردانی نموده است.
بهترین و جدیدترین فیلم های پاییزی جهاناخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلمهایی که قرار است ساخته شوند:

 

• جی. کی. رولینگ اعلام کرد که “جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها” (Fantastic Beasts and Where to Find Them) یک پنج گانه خواهد بود.

 

• میشل ویلیامز در حال مذاکره برای بازی در نقش جَنیس جاپلین در فیلم زندگی نامه ای “جَنیس” (Janis) ساخته شان دورکین است. (منبع: Variety)

 

• فارست ویتاکر به چدویک بوزمن، مایکل بی. جوردن، لوپیتا نیونگو و دانای گوریرا پیوست تا در فیلم “پلنگ سیاه” (Black Panther) به کارگردانی رایان کوگلر بازی کند. (Variety)

 

• بوید هالبروک در حال مذاکره برای جایگزینی بنیسیو دل تورو در فیلم “غارتگر” (Predator) است. هالبروک نقش دونالد پیرس را بازی خواهد کرد، سایبورگی که ارتباطاتی با باشگاه هلفایر در فیلم “لوگان” (Logan)، آخرین فیلم هیو جکمن در نقش ولورین دارد. (Heat Vision)

 

• اگر از فیلم “مامان های” بد خوشتان آمده، شاید از فیلم “باباهای بد” (Bad Dads) هم لذت ببرید، اسپین-آفی که از روی این کمدی موفق ساخته شده و قرار است چهاردهم جولای 2017 اکران شود. (منبع: THR)

 

• گای ریچی فیلم اقتباسی اکشن-زنده دیزنی به نام علاءالدین (Aladdin) را از روی فیلمنامه ای از جان آگوست کارگردانی خواهد کرد. (منبع: THR)

 

• کلینت ایستوود درامی درباره جسیکا بوکانان، امدادگر آمریکایی ربوده شده خواهد ساخت. برایان هلگلند فیلمنامه این فیلم را بر اساس خاطرات بوکانان خواهد نوشت. (منبع: THR)

 

• ران لیوینگستون به شارلیز ترون و مکنزی دیویس پیوست تا در فیلم “تالی” (Tully) نقش آفرینی نماید. این فیلم که فیلم جدید جیسون رایتمن است، فیلمنامه ای از دیابلو کودی دارد. (منبع: Variety)

 

• لانا کاندور در کنار رزا سالازار، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالز و کریستوف والتز در فیلم اقتباسی “آلیتا: فرشته جنگ” (Alita: Battle Angel) به تهیه کنندگی جیمز کمرون و کارگردانی رابرت رودریگوئز، نقش آفرینی خواهد کرد.

 

• کوین هارت و آیس کیوب قرار است در فیلم “سواری با هم 3” (Ride Along 3) دوباره همبازی شوند. (منبع: TheWrap)