پارس ناز پورتال

بنز دیگر تبلیغات کلاس سری E را پخش نخواهد کرد

بنز دیگر تبلیغات کلاس سری E را پخش نخواهد کرد

بنز دیگر تبلیغات کلاس سری E را پخش نخواهد کرد 

شرکت بنز دیگر تبلیغات یکی از سری اتومبیل های خود را پخش نخواهد کرد.این خبر کمی عجیب به نظر می رسد اما دلیل دارد. در یکی از تبلیغات شرکت مرسدس که تبلیغ خودروی  سدان Class-E این شرکت می باشد.

 

این خودرو با سیستم رانندگی خودکار ماشین F 015 Concept  مقایسه گردیده است که این امر باعث اعتراض مشتران مرسدس گردیده است و آنها عنوان کرده اند که سیستم خودران این ماشین هیچ شباهتی به سیستم خودروی F 015 Concept ندارد

 

در این تبلیغ دو خودروی سدان Class-E و F 015 Concept در کنار هم حرکت میکنند و گفته می شود که«آیا دنیا آمادگی خودرویی را که خودش رانندگی می کند دارد؟ یا نه؟» و در انتهای این تبلیغ نیز عنوان شده که خدروی کانسپت مرسدس بنز به  واقعیت بدل گردیده است.

بنز دیگر تبلیغات کلاس سری E را پخش نخواهد کرد

این در حالی است که سری جدید مرسدس بنز تنها بخشی از این آیتم ها را دارد و فقط قابلیت حرکت بر روی یک خط راست را داشته و برای چرخش ها به راننده کمک می کند اما د رهیچ یک از حالات امکان این وجود ندارد که راننده بدون استفاده از فرمان بگذارد خود ماشین مسیر را طی کند و در واقع شما باید دستتان دائما بر وری فرمان باشئد.

 

شرکت مرسدس بنز با توجه به اعتراضات بیشمار مشتریان خود پخش این تبلیغ را از تلوزیون قطع نموده و همچنین تمامی ویدئو های آن را نیز از سایت های مختلف جمع آوری نموده است.

 

طبق گفته های شرگت مرسدس بنز خودروی  F 015 تنها یک کانسپت است و آینده خوردوهای تولیدی این شرکت را نشان می دهد اما همچنان تاکید می کنیم که خودروی طراحی شده جدید هیچ شباهتی به کانسپت طراحی شده این شرکت ندارد.