پارس ناز پورتال

درباره برند معتبر کالیستا لوازم آرایشی

درباره برند معتبر کالیستا لوازم آرایشی

درباره برند معتبر کالیستا لوازم آرایشی 

کمتر پیدا می شود شرکتی که بتواند با رقیبان خارجی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی رقابت کند اما یک شرکت ایرانی توانسته بسیار خوب عمل کند. شركت آريان كيميا تك، از سال 1381، فعاليت خود را در حوزه فراورده‌هاي آرايشي و بهداشتي آغاز کرده است و اكنون با عرضه طيف گسترده‌اي از محصولات آرایشی تحت نام برند «كاليستا»،

 

به عنوان يكي از پيشرفته‌ترين شركت‌هاي توليدي-تحقيقاتي خاورميانه شناخته مي‌شود.توليد محصولات آرایشی«كاليستا»، توسط شركت آريان كيميا تک، گامي نوين در زمينه ارتقاء كيفيت محصولات داخلي و دست‌يابي به بازارهاي جهاني است. برند «كاليستا»، با فرمولاسيوني استثنائي و رنگ‌هاي متنوع،

 

با بيش  از 200 نوع فرآورده گوناگون در چهار گروه محصولات  مخصوص چشم، لب، صورت و ناخن، نماينده ايران در رقايت با برندهاي بين‌المللي است.

 

کالیستا از آغاز فعالیت، با استفاده از مرغوب‌ترین و خالص‌ترین مواد اولیه اروپایی و پیروی از بالاترین سطح استانداردهای بین‌المللی، تأمین حداکثر رضایت مصرف‌کنندگان را در سر لوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.همچنین جهت برآورده کردن این مهم، شركت آريان كيميا تك،

 

با بيش از دو هزار نيروي متخصص و آزمايشگاه‌هاي مدرن كنترل كيفيت، به سطحي از دانش فني و کیفی محصولات توليدي خود دست يافته كه موفق به اخذ تنديس‌هاي متعددي ازجمله «كيفيت برتر» و «رضايت مصرف‌كننده» شده است.

 

بسته‌بندی رنگي و متمايز به علاوه استفاده از رنگ‌های شاد و اشکال هندسی در طراحی پکیج محصولات کالیستا، باعث ایجاد فضای شاد و رنگی روی میز آرایش و منزل می‌شود. از آنجا كه در بازار ايران بيشتر برندها، پكيج‌هاي آرايشي خود را با رنگ‌های مشكي، طلایی و نقره‌ای به بازار عرضه كرده‌اند، بسته‌بندی محصولات کالیستا با رنگ‌های متنوع به خوبي نظر ببيننده را در فروشگاه‌ها به خود جلب می‌کنند.

درباره برند معتبر کالیستا لوازم آرایشی

 همچنین رنگ‌‌بندی زیبا و به روز این برند یکی دیگر از نقاط قوت آن است که با استفاده از تحقیقات بازار گسترده و بهرمندی از نتایج آن، بر اساس پرفروش‌ترین و پرتقاضاترین رنگ‌های موجود در بازار و همسو با مد بازار آرایشی تهیه و طراحی شده است.

 

برند کالیستا باتوجه به خواسته‌ها و نيازهاي خانم‌هاي جوان و سبك زندگي آنها، تجربه خوب از مصرف را میان مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند.