پارس ناز پورتال

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

برج میلاد یکی از جاذبه های گردشگری تهران و ایران است و اگر کسی برای خوش گذرانی پا به این برج یگذارد مطمئنا می تواند استفاده های بسیاری ببرد. 

 

امروز در میان شلوغی های پایتخت ایران به برج سر به فلک کشیده اش می رویم . به قلب این سازه پرآوازه سری می زنیم و به گشت و گذار در آسمان خراش پایتخت ادامه می دهیم. به این سازه نزدیک و نزدیک تر می شویم و امکانات و تفریحات آن را مورد بررسی قرار می دهیم .

 

اگر برای اوقات فراغت خود در تهران برنامه ای ندارید ، این مطلب را تا انتها بخوانید تا با مجموعه بزرگی از تفریحات و سرگرمی ها بر بلندای آسمان پایتخت آشنا شوید .

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

دنیایی متفاوت در برج میلاد

دنیایی که درون برج میلاد تهران وجود دارد با آنچه در نما می بینید کاملا متفاوت است . وقتی وارد برج میلاد می شویم انتخاب های زیادی از گردش و تفریح پیش روی ما قرار می گیرد که شاید ساعتها طول بکشد تا همه این دنیای متفاوت را درک کنیم . برای آنکه در این دنیای متفاوت ساعت های خوشی را بگذرانید اول باید همه امکانات ان را بشناسید .

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

ماقصد داریم همه آنچه که برای گذراندن اوقاتی خوش در برج میلاد لازم است بدانید را در اختیار شما قرار دهد . در ادامه شما را با کلیه امکانات و تفریحاتی که در گردش خود می توانید از آنها استفاده کنید آشنا می کنیم .

 

دیدنی های برج میلاد

به آسمان خراش پایتخت که قدم می گذارید ، تماشای دیدنی هایش را از دست ندهید . این برج مجموعه ای از دیدنی ها را در خود دارد که در ادامه با آنها می پردازیم :

۱- مرکز خرید برج میلاد

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

اگر از آن دسته آدمهایی هستید که یک خرید حسابی حال شما را جا می آورد ، طبقات لابی برج میلاد را فراموش نکنید . ۸۳ واحد تجاری در این ساختمان ، تجربه ای متفاوت از خرید را پیش روی شما می گذارند.

ورود به ساختمان لابی برج و مرکز خرید رایگان و از ساعت ۱۲٫۰۰ تا ۲۴٫۰۰ امکان پذیر است .

 

2- سکوی دید باز و بسته برج میلاد

سکوی دید بسته در طبقه چهارم راس قرار گرفته و کاملا سر پوشیده است. این قسمت برج فقط دید کلی از تهران را برای علاقه مندان فراهم می کند اما سکوی دید باز محلی است در ارتفاع ۲۸۰ متری با زیر بنای ۳۰۰۰ متر مربع که بازدیدکنندگان در آن می توانند تهران را از بالای برج تماشا کنند .

 

این قسمت از برج مانند تراسی بزرگ دور تا دور برج را فرا گرفته و در واقع همان قسمتی از برج است که بزرگترین قطر را در طبقات برج دارا است و بیرون تر از سایر قسمت های برج به نظر می رسد . دوربین های نصب شده در آن امکان دیدن قسمت های مختلف تهران را برای بازدیدکنندگان و علاقه مندان فراهم می کنند .

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هاسکوی دید باز برج میلادبرج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هاسکوی دید بسته برج میلاد

 

۳- موزه شهرداری برج میلاد

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

#موزه شهرداری برج میلاد تهران واقع در سکوی دید بسته قرار گرفته است .موزه شهرداری تهران بر طبق اجرای مصوبه شورای شهر و با هدف مستند سازی و آشنایی شهروندان و گردشگران با تاریخچه این نهاد به صورت دائمی در برج میلاد دائر است.

 

۴- موزه مشاهیر برج میلاد

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هاموزه مشاهیر برج میلاد در طبقه پنجم راس برج و محلی برای نمایش آثار ویژه هنرمندان است .برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هادر این موزه ماکت مشاهیر ایران زمین با هنرمندی ساخته و در معرض نمایش گذاشته شده است. مشاهیری چون پروین اعتصامی ، ستارخان ، کمال و الملک و بسیاری از چهره های شاخص کشور در این موزه قرار دارد .

 

۵- گنبد آسمان برج میلاد

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هاآنچه با عنوان گنبد آسمان از آن یاد می شود ، گنبدی شیشه ای در آخرین طبقه عمومی برج، به ارتفاع ۱۳ متر می باشد.برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هااین طبقه بر پایه مجموعه ای از نمادها ، اسطوره هاو روایت های کهن ایران زمین شکل گرفته و بازگو کننده تاریخ فرهنگ و تمدن نه هزار ساله ایرانیان از دوران امپراطوری بزرگ ایران تا زمان کنونی است. پایه و اساس طراحی این اثر، چهار عنصر اصلی آفرینش : آب، باد، خاک، آتش و نیز مفاهیمی همچون زندگی، مرگ، عشق، عدالت، مبارزه و صلح است.

 

۶- آبشار برج میلاد

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هاآبشار برج میلاد بی نظیرترین آبشار در ایران است که فضای سبزی را در کنار خود دارد .برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها3 عدد برکه با مساحت 3000 مترمربع وجود دارد که بزرگترین آنها ۱۲۰۰ متر مربع می باشد. ارتفاع آبشار جمعا ۵/۱۷ متر مربع در دو قسمت که بیشترین آنها ۵/۱۴ مترمربع به عرض ۴۸ متر و کمترین آن به ارتفاع ۳ متر به طول ۳۰ متر است. نورپردازی آبشار با تعداد ۱۶ نورافکن ۲۰۰۰ وات انجام می پذیرد. رستوران روباز کنار آن نیز ۱۷۰مترمربع (۳۰ + ۱۴۰) مترمربع می باشد.

 

کافه ها و رستوران ها

در برج میلاد تهران خوشمزه های زیادی انتظار شما را می کشند . در ادامه شما را با کافه ها و رستوران های این برج آشنا می کنیم :

۱ – کافه تریای برج میلاد

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هاکافه تریای برج میلاد در طبقه چهارم و در ارتفاع ۲۶۶ متری با نوشیدنی های سر و گرم در انتظار شما است . لذت نوشیدن چای را در این ارتفاع تجربه کنید . هزینه ورودی کافه تریا ۵۰۰۰۰ ریال می باشد.

 

۲ – رستوران ویژه برج میلاد

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هادر طبقه دهم در ارتفاع ۲۹۲ متری ، رستوران ویژه به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع با ظرفیت بیش از ۱۰۰ نفر جهت میهمانی های رسمی طراحی شده است.برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هااین رستوران مجهز به امکانات پیشرفته سرو و نگهداری غذا می باشد. یکی از سکوهای دید باز برج در این طبقه قراردارد ، استفاده از پوشش چوبی در طراحی معماری داخلی این رستوران زیبایی خاصی به فضا بخشیده است .

 

۳ – رستوران گردان برج میلاد

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هابزرگترین رستوران گردان جهان در ارتفاع ۲۷۶ متری ، در طبقه ششم راس برج با ظرفیت ۳۰۰ نفر می باشد . اثری از شاهنامه فردوسی ، زیبایی این رستوران را دوچندان کرده است . این رستوران از دو فضای ثابت و متحرک تشکیل شده است و یک دور در ساعت به حول قسمت ثابت رستوران گردش می نماید و دید ۳۶۰ درجه را برای میهمانان رستوران فراهم می نماید.

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هامنوی غذای رستوران شامل بوفه آزاد انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی به‌ همراه انواع سالاد، نوشیدنی‌ها و مخلفات دیگر است. اجرای موسیقی پیانو هر شب و ظهر های پنجشنبه و جمعه می باشد.

 

هزینه های رستوران گردان برج میلاد به صورت زیر است :

وعده صبحانه : ۵۹۹۵۰۰ ریال

روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیل از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۰۰ به صورت بوفه باز ( شامل انواع صبحانه گرم و سرد و املت استیشن به صورت زنده).

 

وعده ناهار (همه روزه به غیر از روزهای جمعه و تعطیل): ۱۰۷۹۱۰۰ ریال

از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۳۰ به صورت انتخابی ( آلاکارد ) ۱٫ بشقاب ایرانی ۲٫ بشقاب کباب ایرانی ۳٫بشقاب پرندگان ۴٫ بشقاب استیک ۵٫ بشقاب دریایی ۶٫ بشقاب ویژه رستوران گردان بوده و در کنار آن انواع سالاد و نوشیدنی به صورت بوفه آزاد می باشد.

 

وعده ناهار (در روزهای جمعه و تعطیل): ۱۴۵۰۰۰۰ ریال

به صورت بوفه آزاد می باشد ( مانند وعده شام ).

وعده شام: ۱۴۵۰۰۰۰ ریال

 

همه روزه از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۳ به صورت بوفه آزاد شامل ( انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، اردور گرم و سرد، سالاد بار، انواع دسر و نوشیدنی ).

ساعت کار گیشه رستوران گردان جهت تهیه بلیط: صبحانه: ۹:۳۰ – ۷:۰۰ / ناهار: ۱۴:۳۰ – ۱۲:۳۰ / شام:(زمستان): ۲۱:۳۰ – ۱۹:۰۰

 

در صورت تمایل به استفاده از این رستوران از ۴۸ ساعت قبل نسبت به‌ رزرو از طریق تماس با شماره تلفن های ۲-۸۸۶۲۰۳۸۱ اقدام نمایید. همچنین برگزاری میهمانی‌های گروهی ارگان‌ها و نهادها نیز در این رستوران با شرایط و منوی ویژه امکان‌پذیر می باشد.

 

۴ – فود کورت و کافه های برج

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هاعلاوه بر کافه و رستوران طبقات بالای برج ، در قسمت لابی برج در کنار مرکز خرید ، رستوران ها و کافه ها انتخاب های زیادی از خوشمزه های جهان را پیش روی شما می گذارند . سری به فود کورت برج میلاد در طبقه چهارم لابی بزنید و یک گردش غذایی در جهان را تجربه کنید . ۱۰ رستوران در این فود کورت هستند که می توانند لحظات خوبی را برای شما رقم بزنند.

 

همچنین فضاهایی در محوطه برج به رستوران ها و کافه ها اختصاص داده شده است که در کنار برج خدمات خود را ارائه می دهند . شربتخانه برج میلاد با آن همه شربت ایرانی و سنتی رنگارنگ و خوشمزه به شما پیشنهاد های ویژه ای می دهد.

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هارستوران محیطی برج میلادبرج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هالابی برج میلادبرج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هارستوران سنتی برج میلادبرج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هاکافه آبشار برج میلاد

 

تفریحات برج میلاد

می توانید با استفاده از تفریحات متفاوت برج میلاد لحظاتی خوش را در کنار دوستان و خانواده تان رقم بزنید. فراموش نکنید برج میلاد در روزهای مختلف ممکن است فعالیت های تفریحی متفاوتی را به شما ارائه دهد . کالسکه سواری ، دوچرخه سواری ، فوتبال دستی و بازی های رایانه ای و …

 

در مقاطع زمانی مختلف به بازدیدکنندگان خدمات می دهند . در اینجا فهرستی از تفریحاتی که در همه ایام سال در برج میلاد وجود دارند را جمع آوری کرده ایم ، از میان آنها یکی را انتخاب کرده و لذت ببرید.

 

دوچرخه سواری در محوطه برج میلاد

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها۱ – لیزریوم برج میلادبرج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هالیزریوم هنری است که از تلفیق رنگ، نور، صدا و تصویر با افکت های ویژه و صدای دالبی ایجاد می شود که برای بازدیدکنندگان بسیار جذاب بوده و مردم می توانند از این سالن همزمان با بازدید از برج میلاد تهران استفاده کنند و لحظات شاد و هیجان انگیزی را ثبت نمایند.

 

این سالن با ظرفیت ۵۰ نفر در ورودی پارکینگ برج میلاد قرار گرفته است و در سانس های ۱۵ دقیقه ای اقدام به نمایش ویدئو آرت به صورت لیزری به همراه صدا و تصویر می کند. بلیط لیزریوم برج میلاد ۵۰۰۰۰ ریال است .

 

۲ – پینت بال برج میلاد

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هاپینت بال ورزشی نو و پر هیجان است برپایه دومیدانی،بسیار نزدیک به تیراندازی و از آنجا که به تفکر استراتژیک نیاز دارد به آن شطرنج زنده هم می‌گویند.

 

درپینت بال عموماً ٢ تیم که تعدادشرکت کنندگان درآن با توجه به زمین بازی قواعد وسناریو‌ها ی متفاوتی دارد در برابر هم قرارمی‌گیرند و باتوجه سناریوی ازقبل توافق شده ماموریتی را بعهده دارند، اعضاء هر تیم مجهز به نشانه گذاری‌ها پینت بال،گلوله‌های رنگی استاندارد، تجهیزات ایمنی و پوشش قابل شناسایی بوده و بر مبنای قانون حاکم بر زمین سایز ابزار و یا تجهیزات مورد نیاز راهمراه خواهند داشت.

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

مساحت زمین چمن مصنوعی پینت بال برج میلاد تهران که در ضلع جنوب غربی برج واقع شده است، ۱۵۰۰ متر مربع می باشد .

 

پینت بال برج میلاد همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ شب و پنجشنبه و جمعه ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ پذیرای علاقمندان می باشد . حداکثر نفرات ۱۸ نفر و هزینه ورودی ۲۰۰۰۰تومان است. به یاد داشته باشید که رزرو پینت بال حداقل ۱۰ روز قبل باید انجام شود.

 

۳ – دلفیناریوم برج میلاد

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هامرتفع ترین دلفیناریوم خاورمیانه در برج میلاد در زمینی به ابعاد ۴۰ در ۶۰ متر با ظرفیت ۷۰۰ نفر قرار دارد میزان مصرف آب آن ۳۰۰۰ متر مکعب است و در تمام فصول سال پذیرای علاقه مندان می باشد.برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هادلفیناریوم محل نمایش انواع پستانداران دریایی است و اجرای نمایش براساس دانش و فرهنگ بومی انجام می‌گیرد . تقریبا در تمام دنیا، دلفیناریوم‌ها در کنار ساحل قرار دارند و مستقیما از آب دریا استفاده می‌کنند. در دلفیناریوم غیر ساحلی نیاز به تکنولوژی شبیه سازی آب اقیانوس است، چرا که عدم رعایت فرمولاسیون دقیق آب منجر به بروز بیماریهای پوست،چشم و نهایتا مرگ حیوانات می شود.

 

۴ – سینما ۶بعدی برج میلادبرج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

این سینما از پیشرفته ترین سینماهای چند بعدی حال حاضر ایران است که از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره مند می باشد. دارای ۸ صندلی متحرک با قابلیت حرکت در جهات مختلف است و زمان پخش فیلم ها ۷ الی ۱۵ دقیقه می باشد.

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

سینمای ۶ بعدی برج میلاد با تلفیق نمایش سه بعدی فیلم‌ها و سیستم حرکتی پیشرفته صندلی ها، افکت‌های آب، باد، رعد و برق و… بیننده را غرق در فضای شبیه سازی شده می کند. هیجان سوار شدن بر ترن هوایی یا سورتمه با عبور از دره ها، پرتگاه‌ها و مناظر برفی یا خلبانی فانتوم با سرعت ۱۰۰۰ کیلومتر در ساعت در سینمای ۶ بعدی و بدون بدون هیچ خطری تجربه کنید.

 

۵- سینمای برج میلاد

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

سینمای برج میلاد دارای دو سالن با ظرفیت ۱۲۰ نفر پذیرای علاقمندان فیلم و سینما می باشد و فیلم های روز سینمای ایران در آن اکران می شود.

 

امکانات جانبی

برج میلاد دارای امکاناتی است که در زمان های مختلف به بازدیدکنندگان خدماتی را ارائه می دهند . این امکانات عبارتند از :

۱- مجموعه سایت نمایشگاهی برج میلاد

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

مجموعه سایت نمایشگاهی در زمینی به مساحت ۱۰۲۰۰ متر مربع با دارا بودن فضایی مسقف و پارکینگ سرپوشیده و روباز و دسترسی آسان از طریق بزرگراه‌های اصلی شهر برای برگزاری نمایشگاههای فرهنگی و اقتصادی و نیز برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری، مسابقات ورزشی و تفریحات و سرگرمی خانواده، در نظر گرفته شده است. این مجموعه دارای مشخصات زیر است :

 

*دارا بودن فضای مسقف به متراژ ۶۹۰۰ متر مربع

*قابلیت غرفه بندی از ۳۸۰۰ مترمربع تا ۴۴۵۰ متر مربع

*جایگاه تماشاچیان با ۴۴۰ صندلی

 

۲- مرکز همایش های بین المللی برج میلاد

مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران با برخورداری از امکانات منحصر به فرد و منابع انسانی متخصص و مجرب به منظور برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و اجتماعی شامل : کنفرانس ها، سمینارها، همایش ها،جشنواره ها، کنسرت ها، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه ها راه اندازی شده است.

 

این مرکز مجهز به ۱۵ سالن کنفرانس جانبی، فضای نمایشگاهی به مساحت ۶۰۰مترمربع، استودیوی رادیویی و تلویزیونی و سالن های پذیرایی، مناسب ترین مکان برگزاری برنامه های علمی فرهنگی و هنری در کلانشهر تهران است.

 

شاخص ترین سالن این مجموعه ، سالن حافظ با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر در دوطبقه بالکن و همکف می باشد .این سالن مجهز به تجهیزات به روز صوتی و سینمایی ، ترجمه همزمان و سیستم تصویربرداری Broadcast است و برای برگزاری کنسرت ها و همایش های بزرگ از آن استفاده می شود.

 

دیگر سالن های مجموعه عبارتند از :

* سالن کنفرانس ویژه با ظرفیت ۶۰ نفر

 

*د و سالن ۱۱۰ نفره جهت اجرای کارگاه های آموزشی و پخش فیلم

 

* ۶ سالن ۶۰ نفره برای استفاده چند منظوره

 

* سالن سعدی با ظرفیت ۲۰۰ نفر مناسب برای برگزاری جلسات و همایش ها

 

* سالن رودکی با ظرفیت ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر (چیدمان میزگرد ، کنفرانسی و سینمایی )

 

* تالار های پذیرایی شامل تالار فردوسی ( طبقه B۱/-۱ ) : با ظرفیت ۱۵ نفر مجهز به ویدئو پروژکشن

 

تالار مولوی ( طبقه B۱/-۱ ) : ظرفیت ۱۵۰ نفر جهت برگزاری همایش ها و پذیرایی های ویژه دارای سیستم صوتی و ویدئو پروژکشن

 

تالار خیام ( طبقه MZ ) : ظرفیت ۸۰۰ نفر جهت پذیرایی میان وعده ناهار و شام

 

تالار شهریار ( طبقه B۱/-۱ ) : ظرفیت ۴۰ نفر برای پذیرایی های ویژه

 

تالار روباز عطار ( طبقه B۲/-۲ ) : ظرفیت ۱۰۰ نفر با چشم انداز زیبا

 

فضای همکف ( ورودی اصلی ) : ۵۵۰ مترمربع جهت برگزاری نمایشگاه های تخصصی و پذیرایی ۸۰۰ نفر

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها۳- مهمانسرای برج میلادبرج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی هامهمانسرای برج میلاد که بر بلندای تپه غربی برج میلاد قرار گرفته است .مساحت ساختمان مذکور حدود ۶۰۶ متر مربع و دارای ۱۲ اتاق و ۴۰ تخت می باشد که جهت اسکان و پذیرایی مهمانان شهرداری تهران احداث شده است.

 

۴ – پارکینگ برج میلاد

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

به منظور تسهیل و ساماندهی توقف وسایل نقلیه مراجعه کنندگان به مراکز مختلف مجموعه و پیشگیری از تحمیل بار ترافیکی به بزرگراه های اطراف، پارکینگ طبقاتی با زیربنای کلی ۳۰ هزار متر مربع و ۶ دستگاه آسانسور ۸ نفره به منظور سرویس دهی به ۱۰۰۰ خودرو در نظر گرفته شده است.

 

همچنین در کنار پارکینک طبقاتی، دو فضای پارکینگ مسطح با فضای محدود برای استفاده بازدید کنندگان در زمان های اوج مراجعه وجود دارد. هزینه استفاده از پارکینگ ۳۰۰۰۰ ریال می باشد.

 

بازدید و هزینه ورودی

از طرق زیر می توانید به برج میلاد بروید :

راه های دسترسی

برج میلاد از راه های زیر قابل دسترسی و بازدید است :

۱- تهران – بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری – ورودی بزرگراه شهید همت – کنارگذار اختصاصی برج میلاد

۲- تهران – بزرگراه حکیم غرب – بعد از بزرگراه چمران – ورودی اختصاصی برج میلاد

۳- تهران – بزرگراه همت شرق – خروجی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری جنوب، پل کابلی اختصاصی برج میلا

 

هزینه های بازدید

برج میلاد تهران همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ میزبان گردشگران و بازدید کنندگان خواهد بود. هزینه های ورودی برای افراد بالای ۶ سال به صورت زیر است :

 

*بسته کامل: ۳۵۰۰۰۰ ریال

( سکوی دید باز و بسته+ گنبد آسمان + موزه شهرداری + موزه مشاهیر )

 

*بسته بازدید از سکوی دید باز: ۱۲۰۰۰۰ ریال

 

*بلیط ورودی کافه تریا: ۵۰۰۰۰ ریال

 

*بلیط لیزریوم: ۸۰۰۰۰ ریال

 

*ورودی پینت بال با رزرو قبلی : ۲۰۰۰۰۰ ریال

 

هزینه پارکینگ نیز ۳۰۰۰۰ ریال می باشد .

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها

پیشنهادات ما

هر گاه هوس تماشای تهران از نمایی متفاوت را داشتید حتما به برج میلاد سری بزنید . اما حتما حواستان به آب و هوا باشد چون در شرایط بد جوی امکان حضور در سکوی دید باز را نخواهید داشت .

 

اگر می خواهید طعم غذاها و فضای متفاوت رستوران گردان را امتحان کنید باید بدانید که فروش بلیط رستوران در ضلع شرقی گیشه فروش بلیط صورت می گیرد .

 

فراموش نکنید که ورود به بالای برج برای کودکان زیر ۲ سال و خانم های باردار و افراد مبتلا به بیماری های قلبی و فشار خون بالا ممنوع می باشد.

 

جشنواره ها و نمایشگاه ها و برنامه های ویژه برج میلاد مثل جشنواره شکرستان را از دست ندهید . در برج میلاد همیشه بساط برنامه های مختلف برپاست . گشتی هم در مرکز خرید برج بزنید و لذت خرید صنایع دستی اصیل را تجربه کنید .

برج میلاد و خوش گذرانی در آن برای تهرانی ها