پارس ناز پورتال

برترین عطرهای تابستانی آقایان را بشناسید

برترین عطرهای تابستانی آقایان را بشناسید

برترین عطرهای تابستانی آقایان را بشناسید

در فصل تابستان معمولا عطر هاي با رایحه خنک بهره گیری مي شود و برای آقایان نیز که عطر بسیار مهم هست پیشهاد داریم. به زمانی از سال رسیده ایم که دیگر قرار نیست سرما اشکمان را دربیاورد، حالا گرما هست که باید با آن دست و پنجه نرم کنیم. حتما تا به حال به صورت خودکار نوع لباس پوشیدنتان تغییر کرده، لباس ها سبک تر و رنگ ها روشن تر شده.

 

اما همۀ وقت} تغییرات یک قطعه مخفی نیز دارد و آن عطر هست. عطرهای چوبی و سنگین در طول زمستان مفید به کار مي آیند، اما بالا رفتن دمای هوا به معنای رایحه هاي تازه تر و سبک تر هست.برای این که کمکتان کنیم این تابستان آپدیت بمانید و برترین عطر را برای خود گزینش کنید، لیستی از جدید ترین و برترین عطرهای مردانه راکه مخصوص تابستان میباشند به شما معرفی مي کنیم.

 

جیونچی جنتلمن اونلی پاریسین بریک

برترین عطرهای تابستانی آقایان را بشناسید

یکی از دلایل موفقیت این عطر رعایت اصول نخست هست. این عطر مثل دیگر مشابه هاي خودش آنچنان پیچیده نیست، مخصوص بهار هست و حاوی رایجه هاي نعنا و مرکبات در ابتدا، سپس رایحه ادویه جات در میانه، و در پایان نیز رایحه اي زمینی ترکیبی از خس خس و عنبر دارد.

 

این عطر برای بهره گیری زیر نور خورشید و همین طور افرادی که چندان بیرون و در هوای آزاد میباشند به خوبی کاربرد دارد، بوی این عطر زیر نور خورشید بهتر هم مي شود.

 

تام فورد کوستا آزورا

برترین عطرهای تابستانی آقایان را بشناسید

بعنوان یک مرد اگر مي خواهید عطرتان به همه ي نشان دهد چه زرق و برقی دارید تام فرد برترین گزینه هست.تام فرد عطر کوستا آزورا را بعنوان عطری تابستانی معرفی کرده هست. شروع بوی این عطر با شوری متصل به مرکبات و عطر گیاهان معطر هست، کم کم بوی عطر رو به رایحه هاي چوبی، بلوط و وانیل مي رود.

 

موارد بهره گیری این عطر حد و حدود ندارد، اما اگر مي خواهید در اداره حکومت کنید تام فورد مي تواند بی نظیر باشد.

 

ایسی میاکه ال ادو دی ایسی پور هوم سامر ۲۰۱۶

برترین عطرهای تابستانی آقایان را بشناسید

مي خواهید بوی تازگی بدهید؟ پس این عطر ژاپنی را امتحان کنید. نمی‌دانیم که این عطر را آکواتیک « دریایی » بنامیم یا خیر. نوت ابتدایی عطر میوه اي و عبارت هست از کیوی و گریپ فروت. در میانه رایجه آن به شیرینی آناناس نزدیک مي شود.این عطر را اکثر برای بعد از تمرین ورزشی و یا روزهای معمولی بهره گیری مي کنند.

 

فلوریس برگاموتو دای پازیتانو

برترین عطرهای تابستانی آقایان را بشناسید

پازیتانو یک شهر در ایتالیا هست که نام این عطر از آن گرفته شده.شروع پازتیانو با ترنج و نارنگی هست که جفتی با رایجه تند و بامزه میباشند، کم کم این رایجه ملو مي شود و در انتها نیز رایحه ادویه جات گرمی مثل عنبر و زنجبیل از خود آزاد مي کند. همین طور این عطر در قلب خود رایحه شکوفه پرتقال و وانیل دارد که پس از نخستین اسپری تا ۴ ساعت دوام دارد.این عطر مخصوص تعطیلات و مهمانی ها هست.

 

جان وارواتوس آرتیسان بلو

برترین عطرهای تابستانی آقایان را بشناسید

جان وارواتوس طراح آمریکایی این عطر لایت هست.آخرین عطر او که همین آرتیسان بلو هست رایحه اي سبک و دریایی دارد. عطر لیمو و چایوت « میوه اي مکزیکی از خانواده خیار و ملون ها » تازه نیز از آن حس مي شود، در پایان نیز عطر به سمت رایحه چوبی شیرین از نعناع هندی، کاج و پسته مي رود.این عطر را همه ي روزه مي توانید بهره گیری کنید و از عطر سبکش لذت ببرید.

 

پائول اسمیت سانشاین مردانه

برترین عطرهای تابستانی آقایان را بشناسید

سان شاین عطری هست بی نظیر لایت درست مثل رنگ هایي که روی بطری این عطر به کار رفته. نوت بالای آن مرکباتی هست و حاوی گریپ فروت و گشنیز هست، اما میانه اش را فلفل سیاه، جوز هندی، و رازیانه تشکیل داده که باعث شخصیت گرفتن عطر میباشند.بوی غذایی که این عطر دارد باعث مي شود برای بهره گیری هرروز بسیار مناسب باشد.