پارس ناز پورتال

برترین سریال های سال 2017 اینجاست

مجموعه : اخبار سینما
برترین سریال های سال 2017 اینجاست

برترین سریال های سال 2017 اینجاست 

در سال 2017 اگر می خواهید به دیدن سریال مشغول شوید ما به شما بهترین سریال های این سال را معرفی می کنیم تا ببنید. در زمانه‌ای که غول‌های هالیوودی به سمت تولید ابرفیلم‌های پرخرج سینمایی رفته‌اند و ساخت اکثر فیلم‌های پرفروش و بلاک باستر را با چندین دنباله‌ی خسته‌کننده و گاها حتی منزجرکننده ادامه می‌دهند،

 

بسیاری از بازیگران برتر دنیای هنر هشتم به سراغ مجموعه‌های تلویزیونی می‌روند تا بلکه در این مدیوم بتوانند هنر ذاتی خود را به نمایش بگذارند. اما در میان ده‌ها مجموعه و سریال تلویزیونی، تشخیص بهترین‌ها کار بسیار سختی است و به همین دلیل در این مطلب در اینجا قصد داریم که تعدادی از برترین سریال‌هایی که سال آینده‌ی میلادی پخش آنها آغاز می‌شود را به شما معرفی کنیم؛ پس در ادامه با لیست بهترین سریال های 2017 با ما همراه باشید.

 

احتمالا متوجه این موضوع شده‌اید که طی سه چهار سال گذشته، روند تولید سریال های تلویزیونی سرعت بسیار بالاتری پیدا کرده است. در گذشته‌ی نه چندان دور اگر از دوستان فیلم‌بازتان می‌پرسیدید که کدام سریال را برای تماشا انتخاب کرده‌اند، نهایتا با دو تا چهار نام مواجه می‌شدید. اما طی یکی دو سال اخیر به حدی این سرعت بالا رفته است

 

که حتی خوره‌های دنیای فیلم و سریال هم نمی‌توانند تمام آنها را زیر نظر بگیرند و حداقل دو سه مجموعه‌ی خوب را از دست می‌دهند.طبق تحقیقات مجموعه‌ی تلویزیونی FX (شبکه‌‌های پولی وابسته به گروه سرگرمی کمپانی فاکس)، تعداد سریال‌هایی که دارای روند داستانی ادامه‌دار هستند و در سال 2017 پخش خواهند شد، به ۵۰۰ عدد می‌رسد؛

 

این در حالی است که تعداد آنها در سال جاری ۴۵۵ سریال بوده است! بنابراین لزوم داشتن یک لیست از بهترین‌های این عرصه ضروری به نظر می‌رسد و به خصوص برای آن دسته از کاربرانی که دانلودهای خود را بر مبنای یک لیست محدود انجام می‌دهند، بهتر است این دانلودها از میان برترین عناوین باشند.

 

در این لیست تلاش شده است که تمام سلایق پوشش داده شده و عناوینی در ژانر درام، طنز، علمی – تخیلی، اکشن و ترسناک از برترین شبکه‌های تلوزیونی در سراسر جهان انتخاب شود. بنابراین بیش از این وقت را از دست ندهید و خود را برای تماشای بهترین سریال‌ های سال آینده آماده کنید؛ این شما و این هم:

 

سریال The Good Fight از شبکه‌ی CBS

آغاز پخش از ۱۹ فوریه (۱ اسفند ماه)
برترین سریال های سال 2017 اینجاست

طرفداران سریال The Good Wife به هیچ وجه نباید این مجموعه‌ی جدید را از دست بدهند. مبارزه‌ی خوب، نام اسپین آف جدیدی است که از آن سریال محبوب ساخته شده است و یکی از اولین مجموعه‌های اختصاصی جدیدی به شمار می‌رود که برای سرویس استریم CBS All Access این شبکه ساخته تولید شده است.

 

وقایع این سریال دقیقا یک سال بعد از اتمام اتفاقات داستان The Good Wife رخ می‌دهد. بعد از یک رسوایی بزرگ اقتصادی که در واقع حقه‌ای برای به زیر کشیدن یک وکیل جوان به نام Maia با بازی رز لزلی (Rose Leslie) بوده است، او تمام اعتبارش را از دست می‌دهد و تمام پس‌انداز استادش یعنی خانم Diane Lockhart با بازی کریستین برنسکی

 

(Christine Baranski) نیز بر باد میرود. به این دلیل آنها از موسسه‌ی Lockhart & Lee اخراج می‌شوند و به ناچار به Lucca Quinn با بازی کاش جامبو (Cush Jumbo) در یک موسسه‌ی حقوقی جدید در شیکاگو می‌پیوندند. اتفاقات و پروند‌ه‌های چالش‌برانگیز پیش روی این سه نفر به همراه تیمی از بازیگران کاربلد می‌توانند این مجموعه را به یکی از بهترین سریال های 2017 تبدیل کنند.

 

سریال Big Little Lies از شبکه‌ی HBO

آغاز پخش از ۱۹ فوریه (۱ اسفند ماه)
برترین سریال های سال 2017 اینجاست

در ابتدای مطلب اشاره کردیم که بازیگران بزرگ زیادی در سال آینده وارد عرصه‌ی مجموعه‌های تلویزیونی خواهند شد و حالا زمانی که حرف از شبکه‌ی HBO با آن آثار فاخرش باشد، مطمئنا این موضوع بهتر قابل لمس خواهد بود. این سریال که بر مبنای رمان پرفروشی با همان نام و به قلم لیان موریارتی (Liane Moriarty) ساخته شده است، زندگی سه مادر جوان را روایت می‌کند که حوادث مرگباری گریبان‌گیر زندگی عادی و شاد آنها می‌شود.

 

زمانی که بدانید ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)، شیلین وودلی (Shailene Woodley) و نیکول کیدمن (Nicole Kidman) به عنوان این سه مادر ایفای نقش خواهند کرد، مطمئنا اشتیاقتان برای تماشای این سریال دیدنی چند برابر خواهد شد. البته نام های بزرگی داخل عوامل این فیلم نیز به چشم می‌خورند و ژان مارک ولی (Jean-Marc Vallée)

 

که Dallas Buyers Club را در پرونده‌ی خود دارد، به عنوان کارگردان این مجموعه انتخاب شده است. نویسنده‌ی سریال پرطرفدار Ally McBeal یعنی دیوید ای کلی (David E. Kelley) نیز نویسندگی این اثر را بر عهده دارد و باربارا هال (Barbara Hall) از سریال‌های Madam Secretary و Homeland، تهیه‌کننده‌ی آن خواهد بود.

 

سریال Marvel’s Iron Fist از تلویزیون اینترنتی Netflix

آغاز پخش از ۱۷ مارچ (۲۷ اسفند ماه)
برترین سریال های سال 2017 اینجاست

سریال Iron Fist، چهارمین و آخرین قسمت از مجموعه‌ای است که به سری Defender شبکه‌ی نت فلیکس منتهی می‌شود. در این سریال Danny Rand با بازی فین جونز (Finn Jones) بعد از این که پانزده سال خبری از او نمی‌شود، به نیویورک بازمی‌گردد. او برگشته است تا مالکیت کمپانی خانوادگی‌اش را مجددا به دست آورد، اما هنگامی که تهدیدهای فوق بشری فرا می‌رسند، او باید بین انجام وظایفش به عنوان مشت آهنی و تعهدات خانوادگی، یکی را انتخاب کند.

 

سریال Star Trek: Discovery از شبکه‌ی CBS

آغاز پخش از ماه می (اوایل اردبیهشت ماه)
برترین سریال های سال 2017 اینجاست

سرویس CBS All Access جزییات مربوط به اولین سریال از مجموعه‌ی Star Trek در یازده سال گذشته را پنهان نگه داشته است و با توجه به اینکه این سریال در مرحله‌ی تولید قرار دارد، هنوز جزییات چندانی از آن به بیرون درز نکرده است. تا به الان می‌دانیم که وقایع این مجموعه در حدود یک قرن بعد از Star Trek: Enterprise و یک دهه قبل از وقایع سری اول رخ می‌دهد.

 

لیست بازیگران در حال حاضر شامل سینکا مارتین گرین (Sonequa Martin-Green) در نقش ستوان فرمانده Rainsford، داگ جونز (Doug Jones) در نقش ستوان Saru (یک افسر علوم سازمان Starfleet)، آنتونی رپ (Anthony Rapp) در نقش ستوان Stamets (متخصص ویژه قارچ‌شناسی و یک افسر علوم سازمان Starfleet)،

 

میشل یئو (Michelle Yeoh) در نقش کاپیتان Georgiou و کریس اوبی (Chris Obi)، شازاد لطیف (Shazad Latif) و مری چیفو (Mary Chieffo) در نقش کلیگون‌ها می‌شود.

 

سریال Twin Peaks از شبکه‌ی Showtime

تاریخ آغاز پخش هنوز اعلام نشده است
برترین سریال های سال 2017 اینجاست

مجموعه‌ی Twin Peaks در واقع یک بازتولید از سریالی قدیمی با همین نام محسوب می‌شود که حالا Showtime تصمیم گرفته است دوباره آن را احیا کند. بعد از چندین تغییر در تاریخ پخش این سریال و ماجراهایی که به سبب مشکلات مالی برای آن پیش آمد، در نهایت سال آینده‌ی میلادی می‌توانیم شاهد پخش آن از تلویزیون باشیم.

 

چند بازیگر از سری اصلی شامل کایل مک لاکن (Kyle MacLachlan) در نقش مامور ویژه‌ی اف بی آی Dale Cooper و شریل لی (Sheryl Lee) در نقش Laura Palmer به همراه تعدادی از بازیگران جدید در نقش‌های متفاوت، قرار است که این مجموعه‌ی کلاسیک را به یکی از بهترین سریال های 2017 تبدیل کنند.

 

سریال American Gods از شبکه‌ی Starz

تاریخ آغاز پخش هنوز اعلام نشده است
برترین سریال های سال 2017 اینجاست

این مجموعه‌ همان‌طور که از نام آن مشخص است، داستانی فانتزی دارد و یک جنگ افسانه‌ای بین خدایان دنیای باستان و خدایان جدیدی که در دنیای مدرن غرق در لذت شهرت، پول، تکنولوژی، رسانه و مواد مخدر به وجود‌ آمده‌اند را روایت می‌کند. در این دنیای هیجان‌انگیز ما با یک فرد تازه‌ از زندان آزاد شده به نام Shadow Moon با بازی ریکی ویتل (Ricky Whittle) همراه می‌شویم که بادیگارد آقای Wednesday با بازی ایان مک شین (Ian McShane) می‌شود.

 

آقای Wednesday در واقع یکی از خدایان باستانی است و این موضوع و چالش مخفی نگه داشتن آن، در مجموع سریال خدایان آمریکایی را به روایتی هیجان‌انگیز و تماشایی تبدیل می‌کند.

 

سریال Mindhunter از تلویزیون اینترنتی Netflix

تاریخ آغاز پخش هنوز اعلام نشده است
برترین سریال های سال 2017 اینجاست

دیوید فینچر (David Fincher) که آثار درخشانی همچون Fight Club و Alien 3 را در پرونده‌ی خود ثبت کرده است، این سریال را بر مبنای کتابی با عنوان “Mind Hunter: Inside the FBI’s Elite Serial Crime Unit” کارگردانی خواهد کرد. با اینکه جزییات چندانی از این سریال در دسترس نیست، اما گویا ماجرای آن حول محور دو مامور اف بی آی روایت می‌شود

 

که از قاتلان سریالی سابق کمک میگیرند تا بتوانند پرونده‌های پیچیده‌ی کنونی را حل کنند؛ ایده‌ای که چندان هم اورجینال به حساب نمی‌آید، اما تحت کارگردانی فینچر می‌تواند به یکی از بهترین سریال های 2017 مخصوصا برای طرفداران ژانر اکشن تبدیل شود.

 

هولت مک کالانی (Holt McCallany) بازیگر سریال Blue Blood، آنا تورو (Anna Torv) ستاره‌ی بی چون و چرای مجموعه‌ی فرینج و جاناتان گروف (Jonathan Groff) از سریال Looking در این مجموعه حضور خواهند داشت.

 

سریال Prison Break از شبکه‌ی Fox

تاریخ آغاز پخش هنوز اعلام نشده است
برترین سریال های سال 2017 اینجاست

واقعا از ما انتظار ندارید که لیستی از بهترین سریال های 2017 را تهیه کنیم و نامی از سریال فرار از زندان در آن برده نشود، درست می‌گویم؟ این مجموعه‌ی هیجان‌انگیز که استانداردهای ژانر اکشن ماجراجویی در مدیوم تلویزیون را چندین مرحله افزایش داد و حتی باعث علاقه‌مندی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به مجموعه‌های تلویزیونی شد،

 

حالا بعد از اتمام فصل چهارم و در حالی که نقش اول آن در آخرین قسمت از فصل آخر مرده بود، بار دیگر قرار است به جعبه‌ی جادویی برگردد و همه‌ی ما را با خود همراه کند.خبر خوب برای طرفداران این سریال این است که پل شیورینگ (Paul Scheuring) نابغه‌ای که نوشتن فیلمنامه‌ی فصول قبلی را بر عهده داشت

 

، به همراه ونتورت میلر (Wentworth Miller) بازیگر نقش مایکل اسکافیلد و دامینیک پرسل (Dominic Purcell) بازیگر نقش برادر همیشه در دردسر او یعنی لینکلن باروز، قرارداد حضور در این سری جدید را با فاکس امضا کرده‌اند. وقایع سریال بعد از فصل چهارم اتفاق خواهند افتاد و آنطور که در تریلر مشاهده کرد‌ه‌ایم، گویا مایکل هنوز هم زنده است

 

و این بار اوست که در زندانی اسیر شده و به کمک برادرش نیاز دارد؛ عوامل تولید فیلم این اطمینان را داده‌اند که بازگشت مایکل به زندگی و داستان این سریال با ظرافت خاصی طراحی شده تا مخاطبان پرشمار آن بار دیگر از تماشای این مجموعه‌ی هیجان‌انگیز لذت ببرند.

 

سریال Feud از مجموعه شبکه‌های FX

تاریخ آغاز پخش هنوز اعلام نشده است
برترین سریال های سال 2017 اینجاست

رایان مورفی (Ryan Murphy) نویسنده‌ی توانایی که آثاری همچون American Horror Story و American Crime Story را خلق کرده است، بار دیگر به FX ملحق شده تا مجموعه‌ی ترسناک دیگری را روانه‌ی خانه‌های علاقه‌مندان کند. در فصل اول جسیکا لنگ (Jessica Lange) و سوزان ساراندون (Susan Sarandon) به ترتیب در نقش دو ستاره‌ی

 

سال‌های دور هالیوود یعنی Joan Crawford و Bette Davis ایفای نقش خواهند کرد و نحوه‌ی به هم پیوستن آنها برای بازی در فیلم What Ever Happened to Baby Jane? را روایت خواهند کرد؛ روایت داستان در این مجموع به شیوه‌ای نوآورانه و بر مبنای متودهای روانشناسی صورت خواهد گرفت تا مخاطبان عمیق‌ترین انواع ترس را تجربه کنند.

 

سریال Marvel’s The Inhumans از شبکه‌ی ABC

تاریخ آغاز پخش هنوز اعلام نشده است
برترین سریال های سال 2017 اینجاست

شبکه‌ی ABC و کمپانی مارول همواره به سبب فعالیت در دنیای ابر‌قهرمانان افسانه‌ای شناخته می‌شوند و داستان‌های دنباله‌داری که گاها ادامه‌ی آنها در یک مجموعه‌ی دیگر دنبال می‌شود، از ویژگی‌های ثابت تولیدات این شبکه و شرکایش به حساب می‌آیند. در این مجموعه‌ی جدید نیز طرفداران دنیای کمیک می‌توانند مسابقه‌ی گسترده‌

 

و خطرناکی بین سوپرانسان‌هایی را شاهد باشند که از قدرت‌های فوق بشری برخوردارند و احتمالا این آخرین شانس آنها برای غلبه بر یکدیگر خواهد بود.

 

سریال Midnight, Texas از شبکه‌ی NBC

تاریخ آغاز پخش هنوز اعلام نشده است
برترین سریال های سال 2017 اینجاست

اگر از طرفداران مجموعه‌ی True Blood شبکه‌ی اچ بی او بوده‌اید، پس احتمالا از این سریال نیز خوشتان خواهد آمد، زیرا Midnight, Texas هم از روی یکی از رمان‌های نویسنده‌ی True Blood یعنی خانم شارلین هریس (Charlaine Harris) ساخته شده است. این مجموعه‌ی تلویزیونی جدید که دارای تمی فانتزی است، شهری خیالی وجود دارد

 

که انسان‌ها و موجودات فناناپذیری که احساس متفاوت بودن می‌کنند، به آنجا پناه می‌برند. با توجه به تنوع این موجودات و برخوردهای آنها با یکدیگر در یک فضای کوچک، مطمئنا اتفاقات هیجان‌انگیزی در پیش خواهند بود تا این اثر را احتمالا به یکی از بهترین سریال های 2017 تبدیل کنند.