پارس ناز پورتال

برترین ساختمان های جهان در سال های آینده

برترین ساختمان های جهان در سال های آینده

برترین ساختمان های جهان در سال های آینده 

برخی از سازه ها و ساختمان ها هستند که پلان طراحی آن ها عملی شده است و به زودی شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود. هر سال سبک های معماری مدرن به مرور جالب و جالب تر می شود. این پروژه های عظیم شاید در تخیلات ما هم نگنجد اما در چندین دهه آینده شاهد دنیای مدرنی که بارها و بارها در فیلم ها دیده ایم خواهیم بود.

 

این جا در بدونیم چندین پروژه ساختمانی را آورده ایم که هم اکنون در حال پیشروی هستند و قرار است در آینده ما را وارد دنیای مدرنیزه جدیدی کنند.

برترین ساختمان های جهان در سال های آیندهمرکز Lakhta، سن پترزبورگ
این آسمانخراش ۸۷ طبقه ای در ساحل خلیج فنلاند مرکز فرماندهی شرکت گازپروم نفت خواهد شد. انتظار می رود در آینده این ساختمان بلندترین ساختمان اروپا حتی بلندتر از برج فدراسیون مسکو باشد. زمین این ساختمان ۴۰۰۰۰۰ متر بربع است.
برترین ساختمان های جهان در سال های آیندهبرج دبی، تالاب
شرکت های Thompson، Ventulett، Stainback و همکاران طراحی تالاب را به پایان رسانیده و به زودی این منطقه ۵ کیلومتر مربعی مجموعه ای عظیم همراه با راه های آبی، لنگرگاه ها، مناظر باورنکردنی و آسمانخراش های خواهد شد.
برترین ساختمان های جهان در سال های آیندهبرج Scaly، ژوهای چین
این برج قرار است در مسیر بین دو رودخانه در ژوهای چین بنا شود. نمای این ساختمان مارپیچ و شبیه به نوعی ماهی است و از آلومینیوم سوراخ دار ساخته شده است.
برترین ساختمان های جهان در سال های آیندهاژدهای رقصان (Dancing Dragons)، سئول
اژدهای رقصان آخرین مجموعه از ۱۵ پروژه معماری در حال اجرا در منطقه تجاری Yongsan می باشد. این مجموعه شامل ۲ برج ۷۷ و ۸۸ طبقه ای است و نمای آن به دلیل پنجره های بی شماری که دارد شما را به یاد پوست اژدها می اندازد.برترین ساختمان های جهان در سال های آیندهشهر بی پایان، لندن
یکی از غیرعادی ترین پروژه های آمیخته با طبیعت قرار است در لندن بنا شود. به سطوح این آسمانخراش از سریق پله هایی که در اطراف ساختمان قرار گرفته شده اند راه یافت. از همه مهمتر این ساختمان پر از فضاهای سبز و پارک است.
برترین ساختمان های جهان در سال های آیندهخانه بی کران، سیدنی
خانه های آینده اینگونه به نظر می رسند. ساختمانی بسیار لوکس و تجملاتی با رستوران های بسیار گران قیمت.برترین ساختمان های جهان در سال های آیندهساختمان مارپیچ اروپا، بروکسل
متخصصین شرکت MADEOFFICE در ایتالیا این ساختمان را طراحی کرده اند. مکان و نام این ساختمان به نوعی سمبولیک است زیرا زیرا مرکز اتحادیه اروپا در این شهر قرار دارد. هدف این مجموعه نشان دادن ارتباط و ارزش های فرهنگی اعضای اتحادیه اروپا می باشد.برترین ساختمان های جهان در سال های آیندهبرج شهر رویاها، ماکائو چین
این هتل پنج ستاره ۴۰ طبقه ای در چین توسط معمار معروف جهانی Zaha Hadid طراحی شده است. از نام این معمار باید تشخیص داد که این ساختمان یکی از چشمگیر ترین ساختمان های دنیا خواهد بود.برترین ساختمان های جهان در سال های آیندهبرج بیونیک لاوا، ابوظبی
این برج با همکاری معماران و زیست شناسان طراحی شده است. این طرح با تکیه بر قواعد ساختار درختان و مکانیزم محافظتی آن ها انجام شده است.
برترین ساختمان های جهان در سال های آیندهشهر بیونیک، شانگهای
این برج شهری که ۱۰۰ هزار نفر در ان زندگی خواهد کرد در ۱۵ سال آینده در چین بنا خواهد شد. این ساختار منحصر به فرد بر اساس قوانین معماری بیونیک طراحی شده است و در مقابل سیل، آتش سوزی، زمین لرزه و طوفان مقاوم است. شکست ناپذیری این آسمان خراش با ساختاری شبیه به درختان سرو قابل اطمینان است.