پارس ناز پورتال

برترین دوربین های اکشن پیشرفته 2016

برترین دوربین های اکشن پیشرفته 2016

برترین دوربین های اکشن پیشرفته 2016 

دوربین های اکشن در حال حاضر در تصویربرداری های پیشرفته مثلا در مسابقات ورزشی استفاده می شود. قیمت این دوربین ها بالا است. امروزه در دنیای دوربین های اکشن، مدل های خوب و بد بسیاری وجود دارد. بنابراین یافتن آن چیزی که مناسب تان باشد کمی سخت است و باید بیشتر جست و جو کنید.

 

به نظر ما بهترین دوربین اکشن در حال حاضر GOPRO Hero5 Black است، اما ممکن است این دوربین گزینه مناسبی برای شما نباشد. بنابراین ما تعدادی جایگزین بسیار عالی دیگر هم در ادامه معرفی می کنیم.آخرین Hero5 Black بسیار جذاب است، نه به خاطر این که در حال حاضر تا عمق ۱۰ متری درون آب بدون محافظ،

 

آب به آن نفوذ نمی کند، بلکه به همان اندازه مقاوم نیز هست، در نتیجه در شرایط سخت راحت تر دوام خواهد آورد.جی پی اسی نیز با یک صفحه نمایش لمسی ۲ اینچی برای تغییر تنظیمات به دلخواه شما وجود دارد.

برترین دوربین های اکشن پیشرفته 2016

چگونه بهترین دوربین های اکشن را انتخاب کنیم

انتخاب های زیادی برای خرید یک دوربین اکشن در سال ۲۰۱۶ وجود دارد. از مارک های بزرگ مانند GOPRO و سونی، و هم چنین شرکت های کمتر شناخته شده مانند Veho و Olfi که برای موقعیت بهتر رقابت می کنند. اگر می خواهید تازه عکاسی را شروع کنید، پیشنهاد ما به شما همواره از دامنه مقرون به صرفه به سمت بسیار گران قیمت است و ارزش به خاطر سپردن آن چه قرار است برای آن پول بپردازید را دارد.

 

کیفیت تصویر یکی از مهم ترین عوامل در هنگام انتخاب یک دوربین اکشن است، و GOPRO ،Veho و سونی واقعا در این زمینه برتری دارند. همیشه ارزش دارد که نرخ فریم را به جای حداکثر اندازه رزولوشن بررسی کنیم، زیرا در حالی که بسیاری از دوربین ها با کیفیت ۴K فیلم برداری می کنند، برخی از مدل های ارزان قیمت تر از نرخ فریم ۱۵ فریم در ثانیه استفاده می کنند، که باعث می شود ویدئوی ضبط شده حالت موجی به خود بگیرد.

 

اکثر دوربین ها هم با لوازم جانبی مخصوص به خود عرضه می شوند یا می توانید آن ها را به صورت مجزا تهیه کنید. مثلا اگر می خواهید با دوربین خود غواصی کنید نیاز به یک محافظ یا پوشش ضد آب دارید. گاهی اوقات برخی شرکت ها مانند Veho و Olfi این لوازم جانبی را به صورت رایگان همراه با دوربین عرضه می کنند،

 

اما همه شرکت ها این قدر سخاوتمند نیستند و کمتر پیش می آید که از این کارها کنند. در نهایت، سال ۲۰۱۶ شاهد افزایش چشمگیری از ویژگی های مفید و اضافی به دوربین های اکشن بوده است. این ویژگی ها شامل GPS، کنترل صدا، ژیروسکوپ، و تثبیت کننده تصویر می شود.حالا اجازه دهید لیستی از بهترین دوربین های اکشن را که می توانید هم اکنون در بازار خریداری کنید، به شما معرفی کنیم.

 

۱ – GoPro Hero5 Black

برترین دوربین های اکشن پیشرفته 2016

بدون شک دوربین GoPro Hero5 Black شایسته عنوان پادشاهی در دنیای دوربین ها است و به سادگی می توان گفت که بهترین دوربین اکشن حال حاضر موجود در دنیا به شمار می رود. از ویژگی های آن می توان به ضبط ویدیو ۴K با تثبیت کننده تصویر و مقاوم بودن در برابر آب بدون داشتن تجهیزات اشاره کرد.

 

هم چنین قیمت آن بسیار گران است و لوازم جانبی اندکی برای آن وجود دارد. اگر احساس می کنید که وارد مرحله تازه ای از عکاسی حرفه ای شده اید یا عکاسی حرفه ای هستید و به دنبال دوربینی جدید برای جایگزینی دوربین قدیمی خود می گردید، این دوربین بهترین پیشنهاد است.

 

۲ – TomTom Bandit

برترین دوربین های اکشن پیشرفته 2016

به لطف بدنه گلوله مانند کار با این دوربین بسیار راحت است. مجهز به ویرایشگر خودکار و نرم افزار داخلی است و طراحی بدنه مقاومی دارد. فعلا تنها عیب هایی که می توان از آن گرفت وزن زیاد و فیلم برداری ۴K تنها با ۱۵ فریم در ثانیه است.

 

۳ – Veho Muvi K2 Pro

برترین دوربین های اکشن پیشرفته 2016

دوربین اکشنی عالی با لوازم جانبی همراه از Veho که بسیار هم مقرون به صرفه است. این دوربین تصاویر بزرگ باکیفیتی می گیرد. از طرفی بدون محافظ ضد آب نیست و کار کردن با دکمه های آن بسیار سخت و دشوار است.

 

۴ – Garmin Virb Ultra 30

برترین دوربین های اکشن پیشرفته 2016

 به گزارش پارس ناز یکی از برجسته ترین دوربین های اکشن حال حاضر در بازار است که ما خودمان آن را تست کرده ایم. ویژگی های بسیار زیاد و مفیدی دارد، اما فیلم برداری ۴K فاقد ثبات کیفیتی است و عمر باتری آن کم می باشد.

 

۵ – Olfi One.Five

برترین دوربین های اکشن پیشرفته 2016

جدای از طراحی عجیب و بسته بندی بزرگی که درون آن قرار دارد، ارزش خرید بالایی نسبت به قیمت خود دارد. اما باید بدانید که کیفیت آن به خوبی دوربین GoPro نیست و بدون محافظ ضد آب نیست.

 

۶ – GoPro Hero5 Session

برترین دوربین های اکشن پیشرفته 2016

این دوربین برادر کوچک تر و محبوب تر GoPro Hero5 Black است. برای تنظیمات نیاز به گوشی هوشمند دارد و از نقاط ضعف آن دارا نبودن صفحه نمایش برای نشان دادن تصاویر است.

 

۷ – Sony FDR-X3000 4K

برترین دوربین های اکشن پیشرفته 2016

این دوربین گلوله ای شکل، ویژگی های بسیاری را از دنیای دوربین های هوشمند سونی به ارث برده است. طراحی کارآمدی دارد و دارای لنز زایس و سنسور Exmor است. از نقاط ضعف آن هم می توان به لوازم جانبی محدود و دارا نبودن صفحه نمایش برای نشان دادن تصاویر اشاره کرد.

 

۸ – Polaroid Cube+

برترین دوربین های اکشن پیشرفته 2016

این دوربین کوچک ممکن است ویژگی های بسیاری نداشته باشد، اما کار کردن با آن بسیار سرگرم کننده است. بهترین شیوه استفاده از آن هم به صورت پایه ای می باشد.

 

۹ – HTC Re Camera

برترین دوربین های اکشن پیشرفته 2016

دوربین HTC RE یک دوربین اکشن نوآورانه است. سریع آماده به کار می شود و کار کردن با آن بسیار راحت است. اما متاسفانه کیفیت تصاویر ثبت شده با آن تعریف چندانی ندارد و اچ تی سی می توانست بهتر از این ها عمل کند.

 

اگر عکاس حرفه ای هستید یا می خواهید سطح عکاسی خود را ارتقا دهید، و یا حتی علاقه دارید کار عکاسی را از ابتدا با جدیت و به صورت حرفه ای شروع کنید، دوربین GoPro Hero5 Black را به شما پیشنهاد می کنیم. اما اگر می خواهید خود را محکی بزنید که آیا به عکاسی علاقه دارید یا دوربینی برای خانواده خود تهیه کنید، Sony FDR-X3000 4K بهترین پیشنهاد ما به شما است.

 

سایت کلیک