پارس ناز پورتال

برترین خودرو لکسوس با رقص نور تماشایی

برترین خودرو لکسوس با رقص نور تماشایی

برترین خودرو لکسوس با رقص نور تماشایی 

خودرو لکسوس که بسیار زیبا است و روی آن تعداد بسیار زیادی ال ای دی نصب شده است تا نورپردازی رویایی به نمایش گذاشته شود. کمپانی لکسوس همین حالا هم به عنوان یک برند لاکچری شناخته شده و حتی در کشورهای با سرانه‌ی درآمد مناسب نیز جزو برندهای لوکس و گران‌قیمت محسوب می‌شود.

 

حالا تصور کنید چه اتفاقی می‌افتد اگر این برند لوکس تصمیم بگیرد یک لکسوس آی اس مدل ۲۰۱۷ (Lexus IS) را به پوششی کامل از چراغ‌های ال ای دی مجهز کند؟ نتیجه را در این مطلب بررسی خواهیم کرد.لکسوس به تازگی و طی یک همکاری مشترک با شبکه‌ی به‌اشتراک‌گذاری ویدیوی Vevo،

 

مدلی از سری آی اس ۲۰۱۷ خود را به ۴۲ هزار چراغ ال ای دی مجهز کرده است. این خودروی خارق‌العاده که با نام مدل LIT IS معرفی شده، به منظور استفاده در موزیک ویدیوی جدید هنرمند مشهور بریتانیایی، دوآ لیپا (Dua Lipa)، به نام “Be The One” تولید شده است و اگر اجازه‌ی ورود آن به خیابان‌ها صادر شود، احتمالا لقب ‌حواس‌پرت‌کن‌ترین خودروی جهان را به خود اختصاص خواهد داد!

 

طبق گزارشی که در گیزمودو منتشر شده است، دقیقا ۴۱ هزار و ۹۹۹ چراغ ال ای دی بر روی بدنه‌ی این لکسوس جذاب سوار شده و بدنه‌ی آن سراسر توسط این حباب‌های شیشه‌ای پوشیده شده است.این همکاری مشترک و منحصر‌به‌فرد بین لکسوس و Vevo، لکسوس آی اس را از دریچه‌ی یک موزیک ویدیو به عنوان مظهری از هنر، تکنولوژی و طراحی به نمایش در‌می‌آورد.

 

لکسوس آی اس با پوششی از ۴۲ هزار ال ای دی؛ رقص پرتوهای نور بر روی سوپر اسپرت رویایی!این اظهار نظری است که به طور رسمی از سوی تیم روابط عمومی کمپانی لکسوس در رابطه با این خودروی عجیب و لاکچری منتشر شده است. نکته‌ی حیرت انگیز اینجاست که مهندسان این کمپانی برای افزایش کیفیت

 

و ظرافت نتیجه‌ی کار، تمام این ۴۱ هزار و ۹۹۹ ال ای دی را با دست و به صورت تک تک بر روی بدنه‌ی این خودرو سوار کرده‌اند. اگر تمام این چراغ‌های ال ای دی را از سر و ته به یکدیگر وصل کنید، طولی معادل نیم مایل (بیش از هشتصد متر) را تشکیل خواهند داد! طبق گفته‌ی لکسوس، بدنه‌ی نورانی و قابل برنامه‌ریزی این خودرو در سه حالت قابل نمایش خواهد بود:

 

Attract mode: در این حالت چراغ‌ها به شکل حلقه‌هایی نورانی روشن و خاموش خواهند شد و با نمایش دادن خطوط ضخیم مدل آی اس، طراحی این خودرو را برجسته خواهند کرد.لکسوس آی اس با پوششی از ۴۲ هزار ال ای دی؛ رقص پرتوهای نور بر روی سوپر اسپرت رویایی!

 

Music Viz mode: این حالت برای عاشقان موسیقی طراحی شده است. هنگامی که مدل آی اس را بر روی این حالت قرار می‌دهد، چراغ‌ها با ریتم موسیقی در حال پخش سینک خواهند شد و تصاویر و خطوط گرافیکی هماهنگ با موسیقی، رنگ و شکل خود را تغییر خواهند داد؛ این حالت قابلیت سینک شدن با تمام حالت‌های موسیقی را دارد.

 

لکسوس آی اس با پوششی از ۴۲ هزار ال ای دی؛ رقص پرتوهای نور بر روی سوپر اسپرت رویایی!Gesture mode: این حالت در واقع برای نمایش هوشمندی این سیستم از چراغ‌ها طراحی شده است. هنگامی که لکسوس آی اس را بر روی این حالت تنظیم می‌کنید، ال ای دی‌ها با توجه به حرکات دست راننده

 

واکنش نشان خواهند داد و به کمک یک کنسول بازی، راننده می‌تواند به سمت خودروی خود سیگنال‌هایی را ارسال کند و خودرو نیز به این سیگنال‌ها واکنش منحصر‌به‌فردی نشان خواهد داد.