پارس ناز پورتال

با گجت KlikR خانه هوشمند را کنترل کنید

با گجت KlikR خانه هوشمند را کنترل کنید

با گجت KlikR خانه هوشمند را کنترل کنید 

شما می توانید بوسیله یک گجت بسیار کوچک کنترل کل خانه هوشمند را به دست بگیرید. این دیوایس به گوشی تلفن همراه متصل می شود. دیوایس کنترل از راه دور KlikR ابزاریست که کاربرها را در رسیدن به رویای خانه هوشمند کمک می کند. استفاده از این ابزار راهکاری هوشمندانه، ساده و کم هزینه برای رسیدن به رویای فوق است.

 

پیچیدگیهای زندگی مدرن و استفاده همزمان از دیوایسهای متعدد در داخل منزل، چالشهایی را برای کاربران ایجاد کرده است که یکی از مهمترین این چالشها مدیریت همزمان این گجتهاست که یک فرد در طول روز مجبور به مدیریت همه آنها می باشد.

 

بسیاری از شرکتها و صاحبان ایده در صدد هستند تا با معرفی شیوه هایی جدید و نوآورانه بر این چالش فایق آیند. یکی از همین ابزارهای جدید که اخیرا معرفی شده است KlikR است.

 

دیوایس کنترل از راه دور KlikR چگونه کار می کند؟
با استفاده از KlikR می توان تمامی دیوایسهای مختلف را با استفاده از گوشی هوشمند خود مدیریت و کنترل کنید، در واقع KlikR یک هدف بسیار مهم را دنبال می کند و قصد دارد به افرادی که از کنترل چند گانه ابزارهای داخل منزل رنج می برند کمک کند. این گجت به عنوان یک ابزار کنترل از راه دور، می خواهد راهی برای غلبه بر این مشکل بیابد.

 

با استفاده از این ابزار که به اندازه یک سکه است می توانید تمامی دیوایسهایی که به گوشی شما وصل شده اند را کنترل کنید. تصور کنترل سیستم تهویه هوا با استفاده از این ابزار برای بسیاری از کاربران تصوری رویایی است.

 

این ریموت هم اکنون به قیمت 19 دلار و 99 سنت در بازار به فروش می رسد. می توانید با استفاده از بلوتوث تمامی دیوایسهای داخل منزل را به این ریموت کنترل متصل کنید و با استفاده از برنامه مخصوص آن که بر روی گوشی قرار دارد به صورت مستقیم همه آنها را کنترل نمایید.

 

همچنین این ریموت کنترل دارای قابلیتهایی متعدد دیگری است که کار با آن را برای کار بر راحت تر می کند؛ در این ابزار امکان استفاده از صدا برای انتقال فرمانها و دستورات وجود دارد، هم چنین می توان دیوایسهای مختلف را بسته به اینکه در کدام اتاق قرار دارند دسته بندی کرد و این مورد در مدیریت راحت تر دیوایسهای داخل منزل بسیار تاثیر گذار است.