پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

دختری که آجر خوردن را به وعده غذایی خود اضافه کرده دختری که آجر خوردن را به وعده غذایی خود اضافه کرده عکس دختر 19ساله ایرانی، معروف‌ترین دختر امریکا شد عکس دختر 19ساله ایرانی، معروف‌ترین دختر امریکا شد روش جالب جلوگیری از تبخیر آب و آلوده شدن آن در لس آنجلس روش جالب جلوگیری از تبخیر آب و آلوده شدن آن در لس آنجلس این مرد ایرانی در اینستاگرام بیش از ۳۰ هزار فالور دارد این مرد ایرانی در اینستاگرام بیش از ۳۰ هزار فالور دارد ورزش و تناسب اندام این زن در سن 90 سالگی! + عکس ورزش و تناسب اندام این زن در سن 90 سالگی! + عکس محکوم شدن مرد به حبس ابد به خاطر حرکت عجیبش + عکس محکوم شدن مرد به حبس ابد به خاطر حرکت عجیبش + عکس عمرا جرات داشته باشید که سوار این چرخ و فلک شوید!! عمرا جرات داشته باشید که سوار این چرخ و فلک شوید!! این دختر دانشجو مسواکش را قورت داد این دختر دانشجو مسواکش را قورت داد لباس های تابستونی عجیب این کودک لباس های تابستونی عجیب این کودک عکس العمل عجیب و مرگبار یک دختر در مقابل سرما + عکس عکس العمل عجیب و مرگبار یک دختر در مقابل سرما + عکس این زن عجیب با عروسک ها شوهر خود را فراری داد + عکس این زن عجیب با عروسک ها شوهر خود را فراری داد + عکس رکوردهای عجیب که در گینس ثبت شده اند +عکس رکوردهای عجیب که در گینس ثبت شده اند +عکس ماجرای عشق پوتین به زن ژیمناست روسیه ماجرای عشق پوتین به زن ژیمناست روسیه زندگی جنجالی و ساده میلیاردر معروف زندگی جنجالی و ساده میلیاردر معروف داستان واقعی از پرستاران نابینا و ناشنوای ایرانی داستان واقعی از پرستاران نابینا و ناشنوای ایرانی کفش های دراز برای کم کردن سرعت و درک بهتر محیط در اطراف کفش های دراز برای کم کردن سرعت و درک بهتر محیط در اطراف شغل و زندگی رویایی یک بانوی 86 ساله شغل و زندگی رویایی یک بانوی 86 ساله دختری که همراه سه برادر خود رکورد عجیبی زد + عکس دختری که همراه سه برادر خود رکورد عجیبی زد + عکس ژیمناستیک بازی خانم بدون پا! +عکس ژیمناستیک بازی خانم بدون پا! +عکس دختر فلج که در روز عروسی راه رفت +عکس دختر فلج که در روز عروسی راه رفت +عکس

با این نکات مشتریان خود را همیشه حفظ کنید

با این نکات مشتریان خود را همیشه حفظ کنید

با این نکات مشتریان خود را همیشه حفظ کنید 

در زمینه بازاریابی شما می توانید همیشه به بهترین نحو مشتریان خود را بصورت دائمی حفظ کنید تا از بابت آن ها خیالتان راحت باشد. در دنیای امروز که مصرف‌کنندگان بسیار باهوش و حوره‌ی فناوری هستند، مشتریان انتظار توجه ویژه دارند، نه چیزی که به انبوه مشتریان عرضه شود. به همین دلیل روش‌های بازاریابی گذشته،

 

حتی آنها که عمرشان کمتر از ۵ سال است، دیگر پاسخگو نیستند. کلید بازاریابی موفق، درگیر کردن مشتری با کسب‌وکار، محصول یا خدمات‌ است و این با فروختن محصول به آنها متفاوت است. در ادامه با تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به حفظ وفاداری مشتری در کسب‌وکار شما کمک می‌کنند.
با این نکات مشتریان خود را همیشه حفظ کنید۱. پیام‌تان را شخصی کنید

در دنیای بازاریابی امروز اعتقاد به نمونه‌ای که برای همه مناسب باشد، محکوم به شکست است. حتی بازاریابی متفاوت برای گروه‌های هدفِ متفاوت، لزوما راهگشا نیست. مشتری به ایمیل‌ها، پیشنهادها، پست‌های اینترنتی و به طور کلی پیام‌هایی که از نظر زمان و محتوا مناسب با ویژگی‌ها و نیاز‌های شخصی او باشد، بهتر پاسخ می‌دهد.
با این نکات مشتریان خود را همیشه حفظ کنید۲. خریدارِ خواسته‌های مشریان باشید

برخی از صاحبان کسب‌وکار چنان به شَم‌شان اطمینان دارند که به گمان‌شان آنچه عرضه می‌کنند بی برو برگرد همه‌ی خواسته‌های مشتری را برآورده می‌کند. هیچ فکر کرده‌اید شاید پرسیدن از مشتری درباره‌ی خواسته‌هایش راه بهتری باشد؟! این روز‌ها مصرف‌کنندگان حاضرند در ازای دریافت محتوای مناسب و هدفمند، اطلاعات شخصی سودمندی را در اختیارتان بگذارند. می‌توانید این پرسش‌ها را بپرسید:

 

کدام ویژگی محصول یا خدمت ما برای‌تان جذاب‌تر است؟

 

کدام‌‌یک کمترین جذابیت را برای‌تان دارد؟

 

چه چیز باعث می‌شود از مصرف محصول ما لذت ببرید؟

 

کدام مزیت‌ها برای شما مهم‌تر هستند؟ کدام ویژگی‌ها کاربردی‌تر هستند؟

 

مایلید چگونه از اخبار و اطلاعات مربوط به بهبود و ارتقاء محصول، اخبار صنعت و… آگاه شوید؟

 

از پرسش‌نامه‌ی آنلاین، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی یا هر ابزار دیگری که استفاده می‌کنید، سعی کنید اطلاعات دقیقی گردآوری کنید؛ این اطلاعات نقش مهمی در تهیه‌‌ی پیام مناسب برای مشتریان‌تان دارد.
با این نکات مشتریان خود را همیشه حفظ کنید۳. خرید بسته‌های پیشنهادی ویژه را آسان کنید

کوین لیندسی (Kevin Lindsay)، کارشناس بازاریابی، معتقد است «آسایش، راحتی و احساس تعلق خواسته‌ی هر مصرف‌کننده‌ای است. اینها همان مواردی هستند که برای مشتری بیشترین اهمیت را دارند.» پس بر مبنای اطلاعاتی که کسب کرده‌اید، بسته‌ای ارزشمند از پیشنهاداتی به مشتری ارائه دهید

 

که که متناسب با نیازهای او شخصی‌سازی شده است و با این کار او را خوشحال و حس راحتی و تعلق را به او پیشکش کنید.اما همانطور که لیندسی می‌گوید، کار هنوز تمام نشده است. باید اطلاعات کاملی درباره‌ی صورت حساب، تحویل و پرداخت به مشتری بدهید، اما آنقدر فشرده که

 

در حین تسویه حساب قابل ارائه باشد؛ اینجاست که شما به عنوان «شماره‌ی یک» در ذهن مشتری نقش می‌بندید. در اینجا هدف رسیدن به فرآیندی شبیه به فرایند حرید آسان و سریع آمازون موسوم به «خرید با یک کلیک» (۱-Click Ordering) است.

با این نکات مشتریان خود را همیشه حفظ کنید۴. راهبرد بازاریابی‌تان را بر مبنای تجربیات مشتریان تعیین کنید

مشتری چه می‌گوید

امروزه مشتریان بر مبنای طیف گسترده‌ای از الگوها و خط‌ مشی‌ها رفتار می‌کنند. برای حفظ رقابت‌پذیری، راهبرد بازاریابی شما باید این قابلیت را تشخیص دهد و خود را با آن همگام بسازد.بنا بر نظر کارشناس بازاریابی، پیتر اشمیت (Peter Schmitt)، بهترین روش، خدمت به مشتری بر مبنای راهبردی یکپارچه است که روش‌های سنتیِ بازاریابیِ مستقیم و داده‌های مراکز ارتباط با مشتریان را با هم ترکیب کند.

 

این روش، از تحلیل داده‌ها، راهبردهای بازاریابی شخصی‌سازی شده و تجارت الکترونیک بهره می‌گیرد و هدفش ایجاد تعاملات بهنگام و شخصی‌‌شده با مشتری با استفاده از همه‌ی مجراهای موجود است.پیرو گفته‌ی اشمیت، با این کار در هر نقطه‌ی تماس و در هر ارتباط با مشتری، به شکلی رودررو و به شیوه ای درست و اصولی از تجربیات مشتریان‌ آگاه می‌شوید.
با این نکات مشتریان خود را همیشه حفظ کنید۵. از ابزار‌های چَت برای ترغیب مشتریان به گفت‌وگو بهره بگیرید

کسب‌وکارها با استفاده از اپلیکیشن‌های چت و گفت‌وگو که روز به روز بر محبوبیت‌شان افزوده می‌شود، رابطه‌ی خود را با مشتریان‌شان محکم‌تر می‌کنند.مطالعات مؤسسه‌ی تحقیقات بازار فارستر (Forrester Research) نشان می‌دهد مشتریان ترجیح می‌دهند در هنگام خرید، یک شخص واقعی به پرسش‌های‌شان پاسخ دهد، نه یک ماشین یا برنامه‌ی‌ پاسخگوی خودکار.

 

مشتریان به ابزارها و امکاناتی مانند اَپلیکیشن‌های پیام‌رسان علاقه دارند، زیرا نه تنها کار با آنها آسان است بلکه امکان ایجاد ارتباطی دوسویه مانند مکالمات تلفنی را فراهم می‌کنند. همچنین این ابزارها به دلیل امکان پاسخگویی سریع به پرسش‌های مشتریان، امکان گفت‌وگو با مشتریان بیشتری را فراهم می‌کنند.

با این نکات مشتریان خود را همیشه حفظ کنید۶. کارکنان باید به درگیر کردن مشتری با کسب‌وکار اعتقاد داشته باشند

بدون تعهدِ همه‌ی کارکنان به ترغیب مشتریان به درگیری و تعامل پویا با کسب‌وکار، تضمینی برای ارتقاء کیفیت خدمات وجود ندارد. سالی لی (Sally Lee) یکی از از همکاران آباکو (Aabaco)، از زیرمجموعه‌های یاهو، در این باره به رفتار کارکنان اَپل در فروشگاه‌هایش اشاره می‌کند. پس از ورود به یکی ار فروشگاه‌های اَپل،

 

با کارکنانی رو‌به‌رو می‌شوید که جدای از نگاه و حس سرشار از اطمینان‌شان، با انرژی و نگاه‌شان، تجلی‌بخش بزرگی و ارزش برند اَپل هستند و بی‌درنگ باب گفت‌وگو را با شما باز می‌کنند و تجربه‌ای خوشایند را برای‌تان به ارمغان می‌آورند.
با این نکات مشتریان خود را همیشه حفظ کنیدمشتریان از اینکه کسب‌وکارها با آنها ارتباط برقرار و آنها را به درگیری و مشارکت بیشتر دعوت کنند، حس خوبی پیدا می‌کنند. بنابراین شما باید تجربیاتی خلق کنید که درگیری و تعامل مشتریان را افزایش بدهند و منجر به وفاداری همیشگی آنها شوند.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ