پارس ناز پورتال

با موز خود را زیباتر از همیشه کنید

با موز خود را زیباتر از همیشه کنید

با موز خود را زیباتر از همیشه کنید 

موز می تواند در زیبایی خانم ها تاثیرگذار باشد.چندین راهکار برای زیبایی بوسیله موز در زیر ارائه شده است که امیدواریم مفید واقع گردد. موز همیشه در دسترس است و به آسانی‌ در فروشگاه‌های‌ محلتان پیدا می‌شود. ایین میوه حاوی پتاسیم، ویتامین ب، ویتامین ث و تریپتوفان (یکی از آمینو اسید‌های مورد نیاز بدن)است

با موز خود را زیباتر از همیشه کنید

که به شادابی پوست و طراوت موی‌ خشک کمک می‌کند. در این راهنما قصد داریم سه دستورالعمل خانگی‌ با استفاده از موز را آموزش دهیم که کمک می‌کند در روزهای گرم و خشک، نرم و ابریشمین بمانید.

 

نرم کننده‌ و هیدراته کننده‌ی مو

نصف موز رسیده
نصف آواکادو رسی‌ده
2 قاشق چای‌خوری‌ ماست ساده
1 قاشق غذاخوری‌ روغن زیتون خالص
شانه‌ی‌ دندانه درشت
کلاه حمام یک بار مصرف

 

موز و آواکادو را در کاسه‌ای‌ ریخته و له کنید تا صاف و یکدست شوند، سپس ماست و روغن زیتون را به آن بیافزایید.به گزارش پارس ناز موهای‌تان را با شامپو بشویید و با حوله خشک کنید. ماسک نرم کننده را کاملا به موهایتان بمالید و از پوست سر دور نگاه دارید و از شانه‌ی‌ دندانه درشت استفاده کنید تا مطمئن شوید که به طور مساوی‌ روی‌ موهایتان پخش شده است.

 

موهایتان را دم خرگوشی‌ ببندید و سرتان را با یک کلاه حمام یک بار مصرف بپوشای‌د. 20 تا 25 دقیقه استراحت کنید، سپس موهایتان را در حمام آبکشی‌ کنید، و از شامپو برای‌ شستن کامل نرم کننده استفاده نمایید.

 

لایه بردار پوست و مرطوب کننده‌ی بدن

1 عدد موز رسیده
4 عدد توت فرنگی‌ بزرگ
2 عدد قاشق غذاخوری‌ روغن زی‌تون فوق بکر
نصف فنجان شکر

 

موز و توت فرنگی‌‌ها را باهم در کاسه‌ای‌ له کنید تا خمیر صاف و یکدستی‌ بدست آید، سپس روغن زیتون و شکر را به آن اضافه کنید. تمام مواد را به خوبی‌ باهم مخلوط کی‌د تا غلظت یکسانی‌ بدست بیاید. در حمام، مخلوط را با حرکات دایره‌ای به تمام بدنتان بمای‌د و 3 دقیقه صبر کنید. پوستتان را با آب گرم بشویید، به آهستگی‌ پوستتان را خشک کنید و سپس از مرطوب کننده‌ی‌ معمولتان استفاده نمایید.

 

ماسک روشن کننده

نصف موز رسیده
یک چهارم فنجان آرد جو دوسر

 

موز را له کنید تا زماینکه نرم و یکدست شود و آن‌را با آرد جوی دوسر مخلوط کنید. صورتتان را بشویید و مخلوط را روی‌ پوستتان بگذارید، گذارید که مخلوط به چشمتان و یا اطراف آن مالیده شود، و سپس اجازه دهید مخلوط ۱۰ دقیقه روی‌ صورتتان بماند. سپس با آب گرم بشویید و از تونر و مرطوب کننده‌ی‌ معمولتان استفاده نمایید.

 

نکته: قبل از استفاده از ماسک، کمی از آن را بر روی پوستتان امتحان کنید و مطمئن شوید پوستتان به آن حساسیت نداشته باشد. این کار را برای هر محصول آرایشی جدیدی که می‌گیرید انجام دهید