پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

بیماری عجیب که این دختر زیبا را به مانکن تبدیل کرده است! بیماری عجیب که این دختر زیبا را به مانکن تبدیل کرده است! ۷ پیشگویی بزرگ تاریخ که درست از آب در آمدند + عکس ۷ پیشگویی بزرگ تاریخ که درست از آب در آمدند + عکس شادترین مردم دنیا در كدام كشور زندگی می كنند؟ شادترین مردم دنیا در كدام كشور زندگی می كنند؟ زندگی عجیب یک مار در بینی و مغز این پسر! (عکس) زندگی عجیب یک مار در بینی و مغز این پسر! (عکس) آشنایی با هیجان انگیزترین تاکسی دیسکو دنیا + عکس آشنایی با هیجان انگیزترین تاکسی دیسکو دنیا + عکس سورپرایز اسپایدرمن در روز تولد فرزندش + عکس سورپرایز اسپایدرمن در روز تولد فرزندش + عکس جوان نروژی موفق به ابداع پرواز زیر آب شد + عکس جوان نروژی موفق به ابداع پرواز زیر آب شد + عکس جشنواره تهوع آور پشکل خوری جشنواره تهوع آور پشکل خوری ایا می دانید پولدارترین زن آسیا کیست؟ (عکس) ایا می دانید پولدارترین زن آسیا کیست؟ (عکس) تغییر جنسیت ناپدری کیم کارداشیان بازیگر مشهور +عکس تغییر جنسیت ناپدری کیم کارداشیان بازیگر مشهور +عکس جشن ملی امردادگان 7 مرداد مبارک باد جشن ملی امردادگان 7 مرداد مبارک باد تغییر جنسیت این پسر بچه کوچک +عکس تغییر جنسیت این پسر بچه کوچک +عکس جزئیات مرگ يک مأمور انتظامی به خاطر آلودگی هوای تهران جزئیات مرگ يک مأمور انتظامی به خاطر آلودگی هوای تهران نوجوانی که سرطان داشت در بیمارستان ازدواج کرد نوجوانی که سرطان داشت در بیمارستان ازدواج کرد مجازات دختر ایرانی که کنار برج میلاد لخت شد مجازات دختر ایرانی که کنار برج میلاد لخت شد عکس هایی تکان دهنده از فداکارترین پدرهای جهان عکس هایی تکان دهنده از فداکارترین پدرهای جهان اولین دوقلوهای سیاه و سفید دنیا + تصویر اولین دوقلوهای سیاه و سفید دنیا + تصویر این دختر زیبایی که دماغ ندارد +عکس این دختر زیبایی که دماغ ندارد +عکس پیدا کردن بشقاب نفیس در کابینت مادر بزرگ پیدا کردن بشقاب نفیس در کابینت مادر بزرگ این زن به تمام کشورهای دنیا مسافرت کرده این زن به تمام کشورهای دنیا مسافرت کرده

با مشتریان خود بهترین رفتار را داشته باشید

با مشتریان خود بهترین رفتار را داشته باشید

با مشتریان خود بهترین رفتار را داشته باشید 

رفتار مناسب با مشتری رمز موفقیت شرکت ها و مدیران است.وقتی یک مشکل یا کوتاهی صورت می گیرد باید مدیران با مشتری ها رفتار مناسب را داشته باشند. کمتر کارآفرین و مالک کسب و کاری وجود دارد که در طول دوران اداره ی کسب و کار خود در قبال مشتریانش مرتکب هیچ اشتباهی نشده باشد.

 

چیزی که تفاوت یک مدیر کاربلد و یک مدیر خام و بی تجربه را مشخص می کند، در نحوه ی واکنش به چنین اشتباهاتی نهفته است. در ادامه قدم هایی را از نظر خواهید گذراند که در صورت بروز اشتباه در برابر مشتریان بهتر است انجام دهید. زیر بار جبران اشتباه نرفتن، خود اشتباه بزرگ تری است که دامن بسیاری از کسب و کار ها را می گیرد؛ هیچگاه قدرت مشتری ناراضی را دست کم نگیرید.

با مشتریان خود بهترین رفتار را داشته باشید

۱- اشتباه رخ داده را بررسی کنید

پیش از آنکه تصمیمی بگیرید یا واکنشی نشان دهید، باید برای بررسی علت موضوع و عمق مشکل زمان اختصاص دهید. اگر متوجه نشوید مشکل به وجود آمده چگونه رخ داده و خسارت وارده به مشتری چقدر است، رسیدن به قدم های مناسب برای جبران و اجتناب از تکرار آن اشتباه دشوار خواهد بود. در این مرحله میزان صحت ادعای مشتری نیز سنجیده خواهد شد.

 

۲- اگر اشتباهی رخ داده آن را گردن بگیرید و عذرخواهی کنید

انجام هر کاری برای مشتریان با مسئولیت همراه است. اگر در حوزه ی عملکرد و نظارت شما اشتباهی رخ داده، مسئولیت آن بیش از آنکه بر گردن کارمند شما باشد بر عهده ی شماست. عذرخواهی برای بعضی ها صرفاً به معنای اعتراف به اشتباه است. اما عذرخواهی واقعی یعنی علاوه بر اعتراف به اشتباه،

 

در صدد جبران اشتباه خود نیز بر بیایید. عذرخواهی، از حفظ غرور و از دست دادن رابطه ی خود با مشتری و قرار گرفتن او در جبهه ی مشتری ناراضی به مراتب کارآمد تر و ساده تر است.

 

۳- اگر لازم است، هزینه ی جبران اشتباه را پرداخت کنید

پس از آنکه مشکل پیش آمده را بررسی کردید، در صورت صحت، مسئولیت آن را بر عهده گرفتید و از مشتری خود عذرخواهی کردید، زمان آن فرا می رسد که خسارت احتمالی وارد آمده به مشتری خود را به او پرداخت کنید. هنگام کار با مشتریان، در قیمت گذاری خدمات خود باید حساب چنین موقعیت هایی را نیز بکنید.

 

شما باید بتوانید خسارات احتمالی وارد شده به مشتریان خود را بدون از دست دادن منابع حیاتی شرکت خود جبران کنید.

 

۴- رابطه ی آسیب دیده ی خود با مشتری تان را ترمیم کنید

یکی از اساسی ترین اصول کسب و کار این است که پیدا کردن مشتریان جدید، از حفظ مشتریان قبلی هزینه بر تر است. گاهی اوقات خسارت وارده به مشتری آنقدر زیاد است که نمی توانید رابطه ی خود با مشتری تان را از قطع شدن نجات دهید. اما به یاد داشته باشید که هر کسب و کاری به اتکای استحکام همین

 

رابطه با مشتریانش است که روی پا می ایستد. بنابراین باید بتوانید تا جایی که در توان دارید در جهت ترمیم این رابطه و اشتباهی که رخ داده اقدام کنید و این، چیزی فراتر از جبران خسارت مالی است.

 

۵- کاری فرا تر از توافق اولیه تان برای مشتری انجام دهید

جبران یک اشتباه لزوماً اوضاع را مثل اولش نخواهد کرد. جدای از زمان، زحمت و هزینه ی اضافه ای که از سوی شما برای جبران خسارت به میان گذاشته شده، مشتری شما در موقعیتی قرار گرفته که هیچگاه خواستار آن نبوده است. کاری برای او انجام دهید که از توافق اولیه تان فرا تر برود. برای مثال می توانید علاوه بر قدم های قبلی،

 

یک تخفیف ویژه ی قابل توجه یا خدماتی را به صورت رایگان به او پیشنهاد بدهید. این کار تعهد شما به کار و مشتری تان را نشان خواهد داد و به او ثابت خواهد کرد رابطه ی شما به پولی که از او دریافت می کنید محدود نمی شود.اشتباه اجتناب ناپذیر است. چیزی که شما و کسب و کارتان را از رقبا متمایز می کند

 

نحوه ی مدیریت این اشتباهات است. تلاشی صادقانه در جهت بر عهده گرفتن قصور و خسارات وارده، و حتی فرا تر رفتن از حس وظیفه شناسی، به احیای اعتمادی که مشتری به شما و کسب و کارتان دارد کمک فراوانی خواهد کرد. موضوع را بررسی کنید، و از عذرخواهی ابایی نداشته باشید.

 

هر جا اشتباهی از جانب شما سر زد در صدد جبران آن بر بیایید تا رابطه ای سالم و استوار میان شما و مشتریانتان برقرار باشد.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ