پارس ناز پورتال

با دیدن این فیلم ها پلک بر هم نمی زنید

مجموعه : اخبار سینما
با دیدن این فیلم ها پلک بر هم نمی زنید

با دیدن این فیلم ها پلک بر هم نمی زنید

برخی از فیلم ها هستند که ما باید همه لحظه های آن را ثانیه به ثانیه اش را به تماشا بنشینیم.بس که دلهره آور و جذاب هستند.با برخی از این فیلم ها آشنا می شویم.

 

فیلم هایی هستند که فوق العاده برای بیننده دلهره آورند، طوری که در طول تماشای آنها نمی توانید حتی پلک بزنید، چون می ترسید یکی از صحنه های کلیدی را از دست بدهید. در این لیست می خواهم ۱۰ نمونه از دلهره آور ترین فیلم هایی که ارزش دیدن را دارند به شما معرفی کنم.

 

Premonitionبا دیدن این فیلم ها پلک بر هم نمی زنید

گاهی افراد احساس غیر قابل توضیحی دارند که می گوید اتفاق بدی می خواهد رخ بدهد. قهرمان این فیلم ساندرا بولک است در نقش زنی خانه دار به نام لیندا، او چنین حس مرموزی را تجربه کرده، که بعدها تایید می شود. همسرش در یک حادثه هوایی کشته می شود. اما روز بعد او به نحوی دوباره زنده است و اصلا هم از چیزی که اتفاق افتاده خبر ندارد.

 

The Usual Suspectsبا دیدن این فیلم ها پلک بر هم نمی زنید

پنج جنایتکار جهت انجام ماموریتی برای یک مشتری مرموز تبدیل به یک گروه می شوند، هیچکدام به دیگری اعتماد ندارد و پیوسته از خود می پرسند ما برای چه کسی کار می کنیم، چرا ما، و پایان این کار چیست؟ جواب این سوال کاملا غیر قابل پیش بینی است. جدای اینکه فیلم به خاطر شخصیت ها و اتفاقاتش بسیار زیباست بازی خیره کننده کوین اسپیسی را نیز نباید نادیده گرفت.

 

Before I Go to Sleepبا دیدن این فیلم ها پلک بر هم نمی زنید

این فیلم داستان زنی است که نه تنها حافظه اش را به کلی از دست داده، بلکه هر اتفاقی که در روز برایش رخ می دهد را نیز فراموش می کند. همین که از خواب بیدار می شود، زندگی اش دوباره شروع می شود:

 

باید متوجه شود عزیزانش چه نام دارند، برای زندگی چکار می کند، و صدها جزئیات ریز و درشت دیگر. او به استفاده از استیکر و ویدئو هایی برای یادآوری عادت کرده.

 

چه رازهایی همچنان در ذهنش است که نمی تواند به یاد بیاورد؟ فیلمی روانشناسانه با بازیگرانی قوی که تا به حال مانندش را ندیده اید.

 

Paycheckبا دیدن این فیلم ها پلک بر هم نمی زنید

بن افلک در نقش یک مهندس فوق العاده با اطلاعات است او متوجه می شود کار با تکنولوژی پیشرفته شکاف های بسیاری در حافظه اش به وجود آورده.حافظه اش بعد از انجام هر پروژه ویژه پاک می شود.

 

او سر این موضوع توافق کرده، اما روزی از او خواسته می شود در ازای دریافت پول حافظه ۳ سال از زندگی اش را پاک کنند. قبول می کند، اما نمی داند قرار است چه اتفاقاتی برایش بیفتد.

 

Fractureبا دیدن این فیلم ها پلک بر هم نمی زنید

در نگاه اول، این فیلم با یک سناریو سر راست شروع می شود: مردی که زنش را کشته به قتلش اعتراف می کند، و از داشتن وکیل نیز صرف نظر می کند. تمام حقایق و شواهد قتل شناخته شده هستند.

 

ویل، که دستیار قاضی است از این بابت مطمئن است. اما یک چیز کاملا درست نیست: مجرم به نظر کاملا از خود مطمئن است، و خیلی زود ما متوجه می شویم که چرا. تقابل دو ستاره فیلم یعنی هاپکینز و گوزلینگ بسیار دیدنی است.

 

Minority Reportبا دیدن این فیلم ها پلک بر هم نمی زنید

در آینده ای نه چندان دور، فن آوری پیچیده روانی پدید می آید که به مجریان قانون این اجازه را می دهد که از وقوع یک جرم قبل از اینکه حتی اتفاق بیفتد جلوگیری کنند.

 

ماموران می توانند تمایل به قتل را در یک شخص قبل از خودش شناسایی کنند و به خاطر جرمی که حتی در واقعیت مرتکب آن نشدند بازداشتشان کنند.

 

اما روزی رئیس این تشکیلات ( تام کروز ) خودش مورد شک قرار می گیرد، درست در همین لحظه است که او به تاریکی جامعه ای که در آن زندگی می کند پی می برد.

 

Red Lightsبا دیدن این فیلم ها پلک بر هم نمی زنید

گروهی از محققان آکادمیک شروع به تحقیق روی وقایع ماوراء الطبیعی می کنند. این تحقیقات خوب پیش میرود تا سر و کله شخصی شناخته شده به نام سیمون سیلور پیدا می شود. تام بوکلی دستیار جوان این تحقیقات سعی می کند کارهای سیلور را برملا سازد. تام به شدت دوست دارد دست سیلور را رو کند اما مارگارت رئیسش از رویارویی با این مرد سر باز می زند…

 

Time Lapseبا دیدن این فیلم ها پلک بر هم نمی زنید

سه دوست جوان زندگی معمولی خود را دارند، و مانند بسیاری از ما در آرزوی این هستند که چیزهای بهتری برایشان اتفاق بیفتد. یک روز آنها متوجه یک ماشین عجیب در آپارتمان همسایه شان می شوند، او یک دانشمند است،

 

که از اتاق نشیمن آنها هر ۲۴ ساعت یکبار عکسی تهیه می کند. تصاویر نشان می دهد در آن محل خاص در روز بعد چه اتفاقی می افتد. در ابتدا عکس ها این دوستهای جوان را فقط خوشحال می کند، اما خیلی زود پر از وحشت می شوند. سپس تنها یک سوال برایشان پیش می آید: اینده می تواند تغییر کند؟

 

Tranceبا دیدن این فیلم ها پلک بر هم نمی زنید

سیمون در یک حراجی کار می کند و مسئولیت نقاشی ها را برعهده دارد. با همکاری گروهی از جنایتکاران، یک نقاشی بسیار گران قیمت را سرقت می کند، اما یک مانع وجود دارد:

 

بعد از ضربه ای که به سرش می خورد، دیگر به یاد نمی آورد که چه اتفاقی برای نقاشی افتاده، و به نظر می رسد نقاشی به کلی ناپدید شده. دیگر مجرمانی که با آنها همکاری داشته خشمگین می شوند و او را شکنجه می کنند،

 

و سپس با کمک یک متخصص هیپنوتیزم به نام الیزابت که او را به بیهوشی می برد سعی می کنند کاری کنند تمام جزئیات دزدی را به یاد بیاورد. فیلمی بسیار گیج کننده اما جذاب است که به خوبی بازی موش و گربه را به نمایش گذاشته.

 

Passionبا دیدن این فیلم ها پلک بر هم نمی زنید

این فیلم بازسازی یک اثر فرانسوی است به نام Love Crime، در ابتدا همه چیز ساده به نظر می آید اما در نهایت بیننده را با بسیاری از چیزهایی که باید درموردشان فکر کند رها می کند.

 

دو زن بسیار قدرتمند با یکدیگر درگیر یک رقابت می شوند. نتیجه پایانی این فیلم هیچکس را بی تفاوت نمی گذارد. نومی راپاس و ریچل مک آدامز هر دو در این اثر تراژیک بازی فوق العاده از خود ارائه کردند. داستان این فیلم تا مدت ها در ذهنتان باقی خواهد ماند.