پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

وجود عجیب شیطان در موی ملکه + عکس وجود عجیب شیطان در موی ملکه + عکس سخنان آموزنده از موفق ترین افراد معروف تاریخ سخنان آموزنده از موفق ترین افراد معروف تاریخ همسفر به این عجیبی و استخوانی دیده بودید؟ همسفر به این عجیبی و استخوانی دیده بودید؟ خنده دار ترین مسابقه جهان در کشور فنلاند + عکس خنده دار ترین مسابقه جهان در کشور فنلاند + عکس اندام دختر لاغر 20 کیلویی و عاقبت کارش +عکس اندام دختر لاغر 20 کیلویی و عاقبت کارش +عکس مردی در جلسه خواستگاری گوش مادر عروس را خورد!! مردی در جلسه خواستگاری گوش مادر عروس را خورد!! این مرد 32 ساله 90 بار عمل زیبایی انجام داده است این مرد 32 ساله 90 بار عمل زیبایی انجام داده است اولین انسانی در جهان که قلب ندارد!! + عکس اولین انسانی در جهان که قلب ندارد!! + عکس سه دختر موفق ایرانی که خیلی معروف و پولدارند (عکس) سه دختر موفق ایرانی که خیلی معروف و پولدارند (عکس) غوطه ور شدن در دریاچه جلبکی (عکس) غوطه ور شدن در دریاچه جلبکی (عکس) زنی جسور که با کوسه های خون خوار شنا میکند (عکس) زنی جسور که با کوسه های خون خوار شنا میکند (عکس) یکی از عجیب ترین سن ازدواج در جهان (عکس) یکی از عجیب ترین سن ازدواج در جهان (عکس) این ماهی به خاطر شکار اردک خودش صید شد این ماهی به خاطر شکار اردک خودش صید شد شب زفاف عروس و داماد لخت در میان جمع +عکس شب زفاف عروس و داماد لخت در میان جمع +عکس لخت شدن دختر در خیابان و انجام چالش آب یخ + عکس لخت شدن دختر در خیابان و انجام چالش آب یخ + عکس عکس رقص دختر شیرازی در ملاء عام بدون روسری عکس رقص دختر شیرازی در ملاء عام بدون روسری کوتاه درباره زندگی سنگین وزن ترین مرد دنیا کوتاه درباره زندگی سنگین وزن ترین مرد دنیا این مرد آمریکایی همزمان با دو خواهر دوقلو و دختر خاله شان ازدواج کرد. این مرد آمریکایی همزمان با دو خواهر دوقلو و دختر خاله شان ازدواج کرد. اولین پیوند موفقیت آمیز سر یک میمون انجام شد +عکس اولین پیوند موفقیت آمیز سر یک میمون انجام شد +عکس کادوپیچی برجی شکل را امتحان کنید کادوپیچی برجی شکل را امتحان کنید

با برندسازی عاطفی در دل مشتری نفوذ کنید

با برندسازی عاطفی در دل مشتری نفوذ کنید

با برندسازی عاطفی در دل مشتری نفوذ کنید 

شما می توانید با برندسازی عاطفی مستقیما به احساسات افراد وارد شوید و مشتریان را برای آمدن به سمت خودتان ترغیب کنید. برندسازی عاطفی اشاره به ساخت و توسعه برندهایی دارد که مستقیماً برای نفس مصرف‌کننده، ضمیر ناخودآگاه، وضعیت احساسی و هیجانی، نیازها و الهامات درونی وی دارای کشش و جذابیت باشد.

 

هدف برندینگ عاطفی ایجاد یک رابطه عاطفی بین مصرف‌کننده و محصول از طریق تحریک هیجانات مصرف‌کننده است.نیازهای انسانی از طریق عشق، قدرت، امنیت عاطفی و هیجانی و ارضاء نیازهای نفسانی، که به‌طور ناخودآگاه همگی هیجان محور هستند، به‌عنوان زیرساختی برای برندینگ عاطفی مورداستفاده بوده

 

و به بازاریابان اجازه می‌دهد تا پیشگویی دقیقی در رابطه با نیازهای مصرف‌کننده داشته باشند. مردم عموماً در پی ارضاء نیازها هستند و مدیران و فعالان عرصه تبلیغات اقدام به ترویج نیازها می‌کنند تا از آن نیازها را در یک چرخه ثابت ابدی ارضاء کنند.

 

درحالی‌که مدل‌های تصمیم‌گیری سنتی بر مبنای تئوری انتخاب‌های منطقی قرار دارد و به‌شدت دارای ماهیتی شناختی ترتیبی هستند، برندسازی عاطفی دارای ماهیتی کاملاً غیرمنطقی است. به عبارتی فقط کافی است یک موزیک غمگین را بر رو مجموعه‌ای از تصاویر نشان‌دهنده مردم عادی و در حال تلاش بدون معرفی یک محصول خاص پخش‌کنید

 

و ببینید چگونه این تصاویر در ترکیب موزیک یادشده موجب تحریک یک ارتباط غیرمنطقی با غم و غصه در مردم می‌شود.گاهی اوقات یک محصول در یک مفهوم تحت‌اللفظی دارای ارتباطی با یک محصول است، مثلاً هملت نام نمایشنامه‌ای از شکسپیر است و همچنین هملت نام یک نوع سیگار برگ هم هست.

 

اغلب اوقات، روش‌های مختلفی برای با قصد و نیت ایجاد یک ارتباط عاطفی با تبلیغ، محصول و یا اطلاعات در رابطه با ناشران ویروسی در زیرمجموعه برندسازی عاطفی مورداستفاده قرار می‌گیرد.با گذشت زمان و البته تکرار، برندها می‌توانند ارتباطی ماندگار در قلب و ذهن مصرف‌کننده‌ها ایجاد کنند.

 

برندها به‌منظور ایجاد یک رابطه دوسویه بین خودشان و انسان‌ها، نیاز به نمایش گذاشتن یک شخصیت خاص با ارزش‌های خاص و مشخص و نمادهایی مرتبط با آن دارند.

 

داستان‌ها اغلب از احساساتی برگرفته از الگوهای کهن استفاده می‌کنند که منطبق با الگوها و هیجانات جهان‌شمول است. به‌عنوان‌مثال، الگوی کهن و قهرمان اصلی در برند نایک موجب دمیدن روح وفاداری مشتری در سراسر جهان شده است. این قهرمان از آغازی فروتنانه شروع می‌کند، حریف ترسناکی را به چالش می‌کشد و در برابر تمام نابرابری‌ها پیروز می‌شود.

 

منتقدین چه می گویند؟
منتقدین برندسازی احساسی عموماً اشاره به مواردی می‌کنند که عبارت‌اند از سوءاستفاده اخلاقی که می‌توان در این راه از هیجان و احساس انسان داشت، استفاده آن از تبلیغات و مشابهات در حال ازدیاد محصولات با هم درحالی‌که بسیاری از بازاریابان پیوسته در حال متمایز ساختن محصولات خودشان در بین حجم زیادی از تبلیغاتی هستند که عموماً مردم هرروز با آن‌ها سروکار دارند.

 

البته بازاریابان هم جذابیت محصول و برند خودشان برای مشتری را نباید لزوماً محدود به هیجانات و احساسات مصرف‌کننده‌ها نمایند. این دسته از استراتژی‌های اثربخش ممکن است برای آن دسته از افرادی مؤثر واقع شوند که دارای هوش هیجانی پایین‌تری هستند،

 

که در این صورت منجر به از دست دادن بخشی از بازار و مشتریان بالقوه خودشان می‌شوند که بدون دیدن عنصر شناختی در پیام‌های بازاریاب اقدام به خرید نمی‌کنند.بنابراین استراتژی بهینه برای پیشبرد فروش می‌تواند استفاده از هر دودسته پیام‌های شناختی و احساسی در استراتژی بازاریابی باشد.

 

یک استراتژی دیگر می‌تواند شامل استفاده از جذابیت‌های احساسی پیچیده باشد، چراکه همان‌طور که بالاتر اشاره شد، مصرف‌کننده‌های با هوش احساسی بالاتر ممکن است در زمان روبرو شدن با عناصر احساسی و غیر شناختی در بطن تبلیغات فرایند تصمیم‌گیری خود را برای کسب اطلاعات بیشتر به تأخیر بیندازند.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ