پارس ناز پورتال

با برترین ساعت های هوشمند جهان آشنا شوید

با برترین ساعت های هوشمند جهان آشنا شوید

با برترین ساعت های هوشمند جهان آشنا شوید 

ساعت های هوشمند همیشه جذاب بوده اند و اکنون شرکت های بسیاری اقدام له تولید این نوع ساعت ها نموده اند. ساعت‌های هوشمند، گجت‌های جدیدی برای اکثر مردم محسوب می‌شوند و مسلما شما بدون این دستگاه‌ها نیز قادر به گذراندن زندگی خود هستید.

 

برخی از این ساعت‌های هوشمند که بهترین آن‌ها نیز محسوب می‌شوند برای برخی از افراد بسیار گران هستند، البته استفاده از این گجت‌ها مزایایی را نیز برای کاربر در پی دارد برای مثال می‌توانید بدون استفاده از گوشی خود به پیام‌ها پاسخ دهید و از آخرین اطلاعات باخبر شوید.

 

اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند را داشته باشید با گزینه‌های زیادی روبرو می‌گردید، هدف ما از نگارش مقاله زیر معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند به شما عزیزان است، پس با ما همراه باشید.

 

سامسونگ Gear S3

با برترین ساعت های هوشمند جهان آشنا شوید

سال گذشته سامسونگ با معرفی Gear S2، یک ساعت هوشمند بسیار خوب را در اختیار خریداران قرار داد و حال امسال، این شرکت کره‌ای از نسخه بعدی آن با سیستم‌عامل تایزن در نمایشگاه IFA رونمایی کرد (نگاه نزدیک اختصاصی آی‌تی‌رسان). Gear S3 شامل دو نسخه کلاسیک و Fronteir است

 

که هردو به حاشیه دور نمایشگر چرخان، طراحی جدید و بسیاری از پیشرفت‌های دیگر مجهز هستند، در اصل این دستگاه را می‌توان یک گجت پوشیدنی نامید که در مسیر درست قدم برمی‌دارد.اگر به‌دنبال ساعتی کلاسیک یا اسپرت باشید، قطعا Gear S3 نظر شما را جلب خواهد کرد. مدل کلاسیک آن مناسب افرادی است

 

که خواهان استفاده از ساعت در محل کار خود یا بیرون از منزل هستند، چراکه این نسخه از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی نمی‌کند و برای دریافت اطلاعیه‌ها بر روی مچ دست خود نیاز به یک گوشی هوشمند خواهید داشت تا ساعت هوشمند خود را با آن هماهنگ کنید.

 

اگر به‌دنبال خرید ساعتی با امکانات بیشتر هستید، باید در فکر خرید نمونه Frontier باشید تا از شبکه ارتباطی LTE بهره‌مند شوید. هر دو نسخه این ساعت هوشمند به استاندارد IP68 مجهز بوده که به‌معنای مقاومت آن‌ها در برابر گرد و غبار و آب است،

 

همچنین شاهد استفاده سامسونگ از یک باتری پرظرفیت ۳۸۰ میلی‌آمپری و نمایشگر ۱.۳ اینچی سوپرآمولد خواهید بود. هنوز این ساعت هوشمند برای بررسی در اختیار ما قرار نگرفته است ولی ما مطمئن هستیم که این دستگاه باید در لیست خرید شما قرار بگیرد.

 

Pebble Time

با برترین ساعت های هوشمند جهان آشنا شوید

درحال‌حاضر چشم‌انداز ساعت‌های هوشمند را صفحه نمایش لمسی، شارژدهی یک روزه باتری و قیمت بالاتر از ۲۰۰ دلار تشکیل می‌دهند. شاید ساعت Pebble Time به بهترین نمایشگر یا قدرتمندترین پردازنده مجهز نباشد ولی تجربه کلی ما، این ساعت هوشمند را در لیست پیشنهادی قرار داد.

 

برای شروع باید بگوییم که تکنولوژی استفاده شده در صفحه نمایش آن از نوع e-paper رنگی بوده که در هر شرایط نوری قابل خواندن است، به‌علت بهره‌گیری از e-paper شاهد شارژدهی فوق‌العاده باتری هستیم و شما با یکبار شارژ قادر به استفاده از آن تا ۵ روز خواهید بود که در هیچ ساعت هوشمند اندرویدی یا ابزار پوشیدنی شرکت اپل چنین عمر باتری وجود ندارد.

 

رابط کاربری جدید Pebble سریع، خلاقانه و کاملا مفید است و به‌راحتی می‌توانید برنامه‌ریزی روزانه خود را با آن انجام دهید. شما با خرید این دستگاه قادر به اتصال آن به گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS خود نیز خواهید بود، درنتیجه نگرانی از این نظر نداشته باشید.

 

شایان ذکر است که این ساعت هوشمند از رقبای خود بسیار ارزان‌تر بوده و شما می‌توانید با پرداخت مبلغی کمتر از ۱۰۰ دلار یکی از نمونه‌های رنگی این گجت را تصاحب کنید، البته اگر به دستگاهی کلاسیک‌تر نیاز دارید با پرداخت ۱۷۰ دلار نمونه فلزی آن را از آمازون خریداری کنید.

 

مشخصات:

نمایشگر ۱.۲۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۸ در ۱۴۴ و تراکم پیکسلی ۱۷۷ پیکسل بر اینچ
پردازنده ARM Cortex-M4
۲۵۶ کیلوبایت رم
۱۶ مگابایت حافظه داخلی

 

باتری ۱۵۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل Pebble
وزن ۴۲.۵ گرمی و اندازه‌ای برابر با ۹.۵ در ۳۷.۵ در ۴۰.۵ میلی‌متر
مقاومت در برابر آب تا عمق ۳۰ متر و کسب گواهینامه ISO22810

 

موتورولا موتو ۳۶۰ (نسل دوم)

با برترین ساعت های هوشمند جهان آشنا شوید

نسل اول و اصلی ساعت هوشمند موتورولا موتو ۳۶۰ را می‌توان یکی از بهترین ابزارهای پوشیدنی با سیستم‌عامل اندروید Wear نامید، حال نسل دوم آن معرفی شده و در لیست ما جایگاه بالایی دارد. موتورولا موتو ۳۶۰ جدید از باتری بزرگتری نسبت به نسل قبل برخوردار بوده و به پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰ مجهز است

 

و همچنین موتورولا آن را با دو اندازه متفاوت برای جلب رضایت بیشتر کاربران عرضه کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت موتورولا و بخش Moto Maker ساعت هوشمند خود را شخصی‌سازی کنید که ویژگی جالبی تلقی می‌شود.

 

اگرچه موتو ۳۶۰ دارای ویژگی‌های زیادی است ولی بزرگترین مزیت آن را می‌توان پردازنده جدید و طراحی دانست که امکان تعویض راحت‌تر بندهای آن را برای کاربر به ارمغان آورده است. اگر فرد ورزشکاری هستید، مدل موتو ۳۶۰ اسپرت را خریداری کنید که از قیمت کمتری برخوردار است ولی ویژگی‌های مناسبی را برای پیگیری وضعیت ورزشی در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

مشخصات:

نمونه ۴۲ میلی‌متری

نمایشگر ۱.۳۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۲۵ در ۳۶۰ و تراکم پیکسلی ۲۳۳ پیکسل بر اینچ
پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۴۰۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز

 

۵۱۲ مگابایت رم
۴ گیگابایت حافظه داخلی
باتری ۳۰۰ میلی‌آمپری

 

سیستم‌عامل اندروید Wear
اندازه برابر با ۱۱.۴ در ۴۲.۰ در ۴۲.۰ میلی‌متر
دارای استاندارد IP67 و مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

 

نمونه ۴۶ میلی‌متری

نمایشگر ۱.۵۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۳۳۰ در ۳۶۰ و تراکم پیکسلی ۲۶۳ پیکسل بر اینچ
پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۴۰۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز
۵۱۲ مگابایت رم

 

۴ گیگابایت حافظه داخلی
باتری ۴۰۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل اندروید Wear
اندازه برابر با ۱۱.۴ در ۴۶.۰ در ۴۶.۰ میلی‌متر
دارای استاندارد IP67 و مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

 

ساعت هوشمند هواوی

با برترین ساعت های هوشمند جهان آشنا شوید

ساعت هوشمند هواوی اولین‌بار در نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۵ معرفی شد ولی در حقیقت اواخر تابستان برای فروش در دسترس کاربران قرار گرفت. طراحی آن نسبت به رقیبان شباهت بیشتری به ساعت‌های معمولی داشته و بدون هیچ شکی یکی از زیباترین ساعت‌‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید Wear محسوب می‌شود که از شارژدهی بالای باتری و قابلیت تعویض بندها بهره می‌برد.

 

مشخصات فنی این دستگاه تفاوت چندانی با دیگر ساعت‌های هوشمند اندرویدی ندارد و به یکی از بهترین نمایشگرهای آمولد بازار مجهز است. قیمت اولیه ۳۵۰ دلاری، این مدل را در میانه بازار قرار می‌دهد و نمی‌توان لقب ارزان یا گران را به آن نسبت داد. بررسی این ساعت هوشمند زیبا را در اینجا مشاهده نمایید.

 

مشخصات:

نمایشگر ۱.۴ اینچی آمولد با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ و تراکم پیکسلی ۲۸۶ پیکسل بر اینچ
پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۴۰۰ با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز
۵۱۲ مگابایت رم
۴ گیگابایت حافظه داخلی

 

باتری ۳۰۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل اندروید Wear
اندازه ۱۱.۳ در ۴۲.۰ در ۴۲.۰ میلی‌متر
دارای استاندارد IP67 و مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

 

سامسونگ Gear S2

با برترین ساعت های هوشمند جهان آشنا شوید

زمان زیادی از تولید اولین ساعت هوشمند سامسونگ می‌گذرد ولی تا زمان معرفی Gear S2 شاهد نمونه مناسبی از این شرکت کره‌ای نبودیم، سامسونگ با معرفی این ساعت هوشمند یک ضربه محکم به بازار ابزارهای هوشمند زد. نمایشگر ۱.۲ اینچی با تکنولوژی آمولد،

 

پردازنده قدرتمند اگزینوس ۳۲۵۰، حافظه داخلی زیاد و شارژدهی یک روزه یا حتی دو روزه باتری مشخصات اصلی این ساعت هوشمند تایزنی را تشکیل می‌دهند.سامسونگ نه تنها در بخش سخت‌افزار سنگ تمام گذاشته بلکه با افزودن حاشیه نمایشگر دوار به کاربر اجازه می‌دهد تا رابط کاربری را راحت‌تر کنترل کند، البته شاید به‌نظر شما این قابلیت جالب نباشد ولی باید بگوییم که واقعا عالی است.

 

این ساعت هوشمند دارای مشکلات اندکی بوده که بیشتر آن در بخش نرم‌افزار است. سیستم‌عامل تایزن برای Gear S2 درنظر گرفته شده که فاقد برخی اپلیکیشن‌های کاربردی مانند نقشه گوگل، Evernote، برنامه پخش موسیقی توسعه‌دهندگان دیگر و برنامه ورزشی مانند RunKeeper است،

 

البته جایگزینی برای برنامه‌های گفته شده در Gear S2 وجود دارد. این ساعت هوشمند عالی هم‌اکنون در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری تیره با قیمت ۲۴۰ دلار قابل خریداری است.

 

مشخصات:

نمایشگر ۱.۲ اینچی امولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ با تراکم پیکسلی ۳۰۲ پیکسل بر اینچ
پردازنده ۲ هسته‌ای اگزینوس ۳۲۵۰ با فرکانس ۱ گیگاهرتز
۵۱۲ مگابایت رم
۴ گیگابایت حافظه داخلی

 

باتری ۲۵۰ میلی‌آمپری
سیستم‌عامل تایزن
وزن ۴۷ گرمی و اندازه‌ای برابر با ۱۱.۴ در ۴۲.۳ در ۴۹.۸ میلی‌متر
دارای استاندارد IP68 و مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

 

نسل دوم اپل واچ

با برترین ساعت های هوشمند جهان آشنا شوید

نسل دوم ساعت هوشمند اپل، یک دستگاه بسیار مناسب محسوب می‌شود که دقیقا همان چیزی است که باید باشد. شما با استفاده از این دستگاه قادر به دریافت اطلاع‌رسانی‌ها، پرداخت توسط آن، دریافت آدرس و پیگیری فعالیت‌های ورزشی خود خواهید بود. اپل در طراحی آن کم‌کاری نکرده و حتی ارزان‌ترین مدل آن یعنی اسپرت نیز دارای کیفیت خوبی است.

 

بیایید به سراغ نکات منفی این دستگاه برویم، شارژدهی باتری جالب نیست و رابط کاربری آن نیز گیج‌کننده محسوب می‌گردد. اگرچه باید تلاش اپل را برای نسل دوم ساعت‌های هوشمند خود ستود ولی هنوز این دستگاه برای تبدیل شدن به نمونه‌ای کامل نیاز به تلاش بیشتری از طرف این شرکت کوپرتینویی دارد.

 

قیمت اپل واچ ۲ از میانگین بازار بالاتر بوده و با پرداخت مبلغ پایه ۳۶۹ دلار قادر به خریداری آن خواهید بود، البته اگر خوش شانس باشید می‌توانید نمونه ریفربیشد (Refurbished) آن را با قیمتی کمتر از آمازون یا eBay خریداری کنید.

 

مشخصات:

نمونه ۴۲ میلی‌متری (آلومینیوم)

نمایشگر ۱.۵ اینچی رتینا OLED با رزولوشن ۳۱۲ در ۳۹۰ و تراکم پیکسلی ۳۹۰ پیکسل بر اینچ
پردازنده اپل S2
سیستم‌عامل watchOS

 

اندازه ۱۱.۴ در ۳۶.۴ در ۴۲.۵ میلی‌متر و وزن ۳۴.۲ گرمی بدنه
مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر و دارای ISO22810

 

نمونه ۳۸ میلی‌متری (آلومینیوم)

صفحه نمایش ۱.۳ اینچی رتینا OLED با رزولوشن ۲۷۲ در ۳۴۰ و تراکم پیکسلی ۳۴۰ پیکسل بر اینچ

 

پردازنده اپل S2
سیستم‌عامل watchOS

 

وزن ۲۸.۲ بدنه و اندازه ۱۱.۴ در ۳۳.۳ در ۳۸.۶ میلی‌متری
مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر و دارای ISO22810

 

آی تی رسان