پارس ناز پورتال

با استفاده از جواهرات رنگ مو را هم ست کنید

با استفاده از جواهرات رنگ مو را هم ست کنید

با استفاده از جواهرات رنگ مو را هم ست کنید 

می دانیم که انتخاب کردن رنگ مو بستگی به پوست صورت ما دارد و به همین خاطر می توان از زیورآلات هم کمک گرفت. برای تشخیص رنگ موی مناسب اول باید تشخیص دهید تن پوستتان سرد است یا گرم، برای این کار می توانید:

 

از زیورآلاتی که دارید کمک بگیرید اگر با گذاشتن تکه ای از نقره جذاب و زیبا شدید پس رنگ پوست شما سرد است ولی اگر صورتتان با طلا جذاب تر شد پس پوست صورت شما گرم است.

 

راه دیگری نیز برای تشخیص وجود دارد که آن رنگ رگهای بدن است، اگر پوست شما مایل به رنگ صورتی است و مویرگ های صورتتان آبی رنگ هستند پس تن پوستتان گرم است ولی اگر پوست شما رنگش مایل به زرد است و مویرگ ها به رنگ سبز متمایلند تن پوست شما سرد است.

 

افراد با تن سرد در اکثر مواقع پوستی تیره با چشمان تیره دارند که دارای رنگ موی طبیعی مشکی، خاکستری و قهوه ای هستند که بهترین و مناسب ترین رنگ برای این افراد رنگ موهای قهوه ای تیره با هایلایت های کرم روشن و فندقی، شکلاتی، نسکافه ای، شرابی و ماهاگونی است.

 

افراد با تن گرم در اغلب مواقع پوستی روشن با چشمان سبز مایل به طوسی و سبز یا آبی دارند و رنگ موی مناسب برای این افراد رنگ های روشن مثل: پلاتینه، بلوند و کاهی و زیتونی است و مناسب ترین رنگ برای این افراد رنگ هایی با تن آلبالویی، طلایی، مسی و نارنجی است.

 

توجه داشته باشید که رنگ موی انتخابی شما می بایست همواره ترکیبی از پایه رنگ طبیعی موهایتان با رنگ های چند درجه روشن تر یا تیره تر باشد. تغییرات بزرگ چهره شما را مصنوعی جلوه می دهد. پس با انتخاب رنگی مناسب که با پوست و چشمانتان هارمونی دارد از زیبایی طبیعی چهره خود لذت ببرید!