پارس ناز پورتال

با ارزش ترین دامین ایرانی متعلق به کیست؟

با ارزش ترین دامین ایرانی متعلق به کیست؟

با ارزش ترین دامین ایرانی متعلق به کیست؟ 

با ارزش ترین دامین ایرانی با موضوع فرش می باشد و یک فرد ایرانی آن را از آمریکا خریداری نموده است که تا کنون گران ترین دامین ایرانی لقب گرفته است. این روزها خبر فروش چند ده هزار دلاری دامین قدیمی و نام آشنای فرش ایرانی را میتوان در برخی سایت های خبری مشاهده کرد.

 

سایت پرشین راگز یکی از قدیمی ترین و ارزشمندترین دامین های صنعت فرش ایران می باشد که در سال 1995 ثبت گردیده  و با تلاش مدیر دیجیتال مارکتینگ، آقای یاشار ژاله دوست، سایت طراحی و انتشار یافته است. وی توضیح داد چند سال پیش این دامین را از شخصی آمریکایی خریداری و ضمن طراحی و تبلیغ این وب سایت، اقدام به معرفی هرچه بیشتر این صنعت ارزشمند ایرانی نموده است.

 

به گزارش پارس ناز هدف اولیه ایشان ارتقا و زنده کردن نام و برند فرش ایرانی در جهان بوده و با طراحی و بازاریابی منحصر به فرد این سایت، سعی در جذب هرچه بیشتر بیننده به این صنعت نمود. حال پس از چند سال با فروش این دامین به یکی از فروشندگان ایرانی موفق فرش در آمریکا، این دامین را همچنان در صدر جدول دامین های گران قیمت ایرانی قرار داده است.

 

گرانترین و بالاترین فروش دامین ایرانی در دهه اخیر:
دامین PersianRugs.com به تنهایی به مبلغ $60k (امروزه معادل 214 میلیون تومان) بفروش رفت !با ارزش ترین دامین ایرانی متعلق به کیست؟چرا دامین و نام خوب، آنقدر گران است؟
با توجه به این مسئله که هزینه های تبلیغات بیلبوردی، رادیویی و تلویزیونی گزاف و سرسام آور است، میتوان با مقادیر بسیار پایین تر اقدام به ثبت دامین و تبلیغات اینترنتی نمود.

 

•    با انتخاب عاقلانه در گزینش نام دامین و برند میتوان موجب صرفه جویی در هزینه های مارکتینگ و تبلیغاتی شد.

 

•    همچنین با استفاده از کلمات کلیدی میتوان در زمینه سئو و بهینه سازی در جستوجوگرها گامی موثر برداشت.

 

•    با نام و دامین مناسب می توان بیننده های بیشتری را در نگاه اول جذب و تبدیل به مشتری نمود.باید در نظر داشت که نام خوب میتواند موجب افزایش اعتمادسازی و همچنین قدرتمندی یک برند تجاری شود و بالعکس، انتخاب نامی ضعیف موجبات پایین آمدن سطح علاقمندی و عدم اعتماد و پیگیری آن سایت شود.

 

در هر دو حالت معرفی سایت نیازمند تبلیغات مناسب و موثر میباشد، چه بهتر است سرمایه گذاری بر روی دامین و نام مناسب انجام گیرد.

 

همه چیز با یک اسم شروع می شود!
به گزارش پارس ناز امروزه جزئی ترین امور زندگی بشری هم با تکنولوژی و اینترنت عجین شده است. شاید حتی بتوان گفت که دیگر صنعتی نمانده است که  به این سیر پرسرعت الکترونیکی نپیوسته و از ثمره ی آن بهرمند نشده باشد. این روزها صنایعی با ورود به دنیای مجازی اقدام به فروش اینترنتی می نمایند

 

که در نگاه اول دور از ذهن بنظر میرسند اما پس از مدت کوتاهی شاهد پیشرفت و موفقیت چشمگیری در میان کاربران می شوند. این امر ناشی از اعتماد به دامین مناسب و خلق برند می باشد.

 

معمولاً دامین خوب میبایستی دارای برخی از این خصوصیات باشد :
•    به یاد ماندنی باشد
•    به راحتی قابل تلفظ و نوشتار باشد
•    دارای قدرت نام تجاری باشد
•    حدالامکان مختصر و کوتاه باشد
•    با فعالیت مورد نظر مرتبط باشد

 

ارزش دامین در چیست؟
بطور خلاصه، ارزش دامین در قابلیت برند سازی و تبلیغات آن است که موجب درآمد زایی بیشتر می گردد. یک دامین مناسب می تواند با هزینه کمتری به برند مناسبتری تبدیل گردد لذا در انتخاب نام آن باید دقت کرد.در نهایت کاری که با این دامین انجام می دهید؛ قیمت و ارزش واقعی آن را تعیین می کند و می تواند آن را تبدیل به یک “برند” نماید.

 

برند شما دارایی شماست؛ تعهد قیمت، کیفیت وعده داده شده محصول و خدمات شماست. همان چیزی است که مشتری را جذب می کند و منجر به فروش و درآمد زایی می شود لذا درحفظ آن میبایست کوشا باشیم.