پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

دردسر زهرا خانم بخاطر آرایش غلیظش در اتوبوس + عکس دردسر زهرا خانم بخاطر آرایش غلیظش در اتوبوس + عکس تصاویری زیبا از روز جهانی آدم برفی تصاویری زیبا از روز جهانی آدم برفی ساختمانی که با نقاشی های عجیب معروف شد (عکس) ساختمانی که با نقاشی های عجیب معروف شد (عکس) اقدامات باورنکردنی رکوردهای کتاب گینس (11) اقدامات باورنکردنی رکوردهای کتاب گینس (11) این دختر هر سال 50 کیلومتر ماکارونی می خورد (عکس) این دختر هر سال 50 کیلومتر ماکارونی می خورد (عکس) افراد مشهور در لباس ورزشی هم جذاب هستند افراد مشهور در لباس ورزشی هم جذاب هستند ۸۵۰ زن و مرد با تشک هایشان رکورد جهانی زدند + عکس ۸۵۰ زن و مرد با تشک هایشان رکورد جهانی زدند + عکس گوسفندی که با 20 ژاکت مردانه زندگی میکرد گوسفندی که با 20 ژاکت مردانه زندگی میکرد پاگنده ترین پسر چینی چگونه زندگی می کند!! (عکس) پاگنده ترین پسر چینی چگونه زندگی می کند!! (عکس) درگذشتگان معروف خارجی در سال 2011 درگذشتگان معروف خارجی در سال 2011 دردناک ترین زندگی یک زن سرسخت  (عکس) دردناک ترین زندگی یک زن سرسخت (عکس) عمل زیبایی این خانم و تبدیل شدنش به هیولا (عکس) عمل زیبایی این خانم و تبدیل شدنش به هیولا (عکس) دختر جوانی که خلبان شرکت ایزی جت است دختر جوانی که خلبان شرکت ایزی جت است انتشار زننده عکس 3 بازیکن زن مشهور فوتبال..! انتشار زننده عکس 3 بازیکن زن مشهور فوتبال..! این خانم به طور متوالی 14 دختر بدنیا آورده است این خانم به طور متوالی 14 دختر بدنیا آورده است سرآشپز و چاق‌ ترین زن جهان دو زوج عاشق + عکس سرآشپز و چاق‌ ترین زن جهان دو زوج عاشق + عکس اداره یک رستوران توسط میمون های گارسون بامزه اداره یک رستوران توسط میمون های گارسون بامزه مجسمه های جالب ساخته شده توسط قاشق چنگال و چاقو مجسمه های جالب ساخته شده توسط قاشق چنگال و چاقو بزرگترین کشتی تفریحی دنیا مرتفع تر از برج ایفل است بزرگترین کشتی تفریحی دنیا مرتفع تر از برج ایفل است شنیدن تاریخچه شعر بابا کرم از زبان مجری زن ایرانی شنیدن تاریخچه شعر بابا کرم از زبان مجری زن ایرانی

باورهای غلط درباره کاهش وزن و لاغر شدن

مجموعه : رژیم و تغذیه

باورهای غلط درباره کاهش وزن و لاغر شدن

باورهای غلط درباره کاهش وزن و لاغر شدن 

بسیاری از افراد می خواهند لاغر شوند اما با رو آوردن به روش های نادرست و غلط وقت و زحمت خود را به هدر می دهند. ممکن است شما نیز خود را برای کاهش وزن آماده کرده باشید. به احتمال زیاد می‌دانید که کاهش وزن موفقیت آمیز بدین معنی است که تمامی موانع فیزیکی و ذهنی را از پیش روی خود بردارید.

 

روش‌های زیادی برای رسیدن به این هدف ممکن است وجود داشته باشد که خیلی از افراد نیز از آن آگاهی ندارند. با وجود توصیه‌های متعدد و متفاوتی که وجود دارد جای هیچ شگفتی نیست که افراد سردرگم شوند.

 

یک متخصص کاهش وزن وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند از طریق رژیم غذایی و تمرینات ورزشی به هدف خود دست پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم چند مورد از اشتباهاتی که افراد به هنگام کاهش وزن مرتکب می‌شوند را بیان کنیم:

 

شما غذای کافی نمی‌خورید:
کیرا ویلیلامز مربی کاهش وزن است. او می‌گوید این اشتباه یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی است که معمولا خانم‌ها مرتکب می‌شوند. او در این باره می‌گوید: اگر شما در طول روز ورزش کنید و حدود ۲۵۰۰ کالری بسوزانید اما تنها ۱۲۰۰ کالری مصرف کنید، بدن خود را مجبور می‌کنید که چربی ذخیره کند.

 

اینکار نه تنها باعث کندتر شدن متابولیسم بدن شما می‌شود بلکه ساخت عضلات و ماهیچه‌ها را نیز سخت‌تر خواهد کرد. از خوردن نترسید.

 

بشقاب خود را با کربوهیدرات‌های سالم(همچون میوه‌ها، سبزیجات و غلات کامل) ، پروتئین بدون چربی( همچون ماهی، بوقلمون، مرغ و توفو)، چربی های سالم ( همچون آوودکادو، روغن‌های طبیعی، آجیل‌ها و دانه‌ها ) و نیز مقدار خوبی از سبزیجاتی با برگ سبز پر کنید.

 

خوردن ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ کالری از غذاهای سالم باعث می‌شود سیری بیشتری داشته باشید و کمتر تنقلات مصرف نمایید. همین امر نیز موجب کاهش وزن خواهد شد.

 

شما تنها تمرینات کاردیو انجام می‌دهید:
برخی از افراد فکر می کنند افزایش حجم ماهیچه‌ها باعث کاهش وزن می‌شود. تمرینات کاردیو چربی بدن را می‌سوزاند اما کار زیادی برای ساخت عضلات نخواهد کرد. بلند کردن وزنه به شما کمک می‌کند متابولیسم خود را سرعت ببخشید و چربی بیشتری بسوزانید.

 

علاوه بر تمرینات قلبی تمرینات وزنی را نیز انجام دهید. انجام تمریناتی همچون کرانچ به مدت بیست دقیقه و دو الی سه بار در هفته می‌تواند به شما کمک کند. ابتدا با وزنه‌های سبک‌تر یا موقعیت‌های ساده تر کار خود را شروع کنید اما به خاطر داشته باشید که برای قوی تر شدن باید چالش‌های خود را بیشتر کنید.

 

به خودتان می‌گویید رژیم هستید و به طور کلی سبک زندگی خود را تغییر می‌دهید:

کیت مارتینو متخصص و مربی کاهش وزن معتقد است افرادی که به دنبال کاهش وزن کوتاه مدت هستند نسبت به افرادی که دوست دارند نتایج پایدار دریافت کنند و تغییرات طولانی مدت در خود ایجاد نمایند، زمان سخت تری خواهند داشت.

 

زمانی که طرز فکر شما به سمت رژیم غذایی تغییر می‌کند، به احتمال زیاد در اواسط کار رژیم خود را رها کرده و به اهداف خود نخواهید رسید.

 

واژه رژیم غذایی را از دایره لغات خود حذف کنید و به هنگام تصمیم برای کاهش وزن، مطمئن شوید که به خوبی می‌دانید چه روشی در مورد شما کار می‌کند. نکته کلیدی این است که سبک زندگی را پیدا کنید که نه تنها به شما کمک کند به خواسته خود برسید بلکه لذت بخش نیز باشد. تنها در این شرایط است که به مسیر و هدف خود پایبند خواهید بود.

باورهای غلط درباره کاهش وزن و لاغر شدنتمرینات کاردیو چربی بدن را می‌سوزاند اما کار زیادی برای ساخت عضلات نخواهد کرد‎

 

یک سیستم حمایتی خوب ندارید:

اگر به تنهایی کاری را شروع کنید احتمال موفقیت بسیار کمتر از زمانی است که با اعضای خانواده یا دوستان خود گروهی را تشکیل می‌دهید. این افراد می‌توانند به عنوان یک سیستم حمایتی برای شما عمل کنند. مارتینو در این باره می گوید:اگر اعضای خانواده یا دوستان در کنار شما نباشند،

 

پایبند بودن به تغییرات سبک زندگی بسیار دشوار خواهد بود. از اعضای خانواده یا دوستان خود برای حمایت و پشتیبانی استفاده کنید. اگر کسی را پیدا نکردید حداقل اجازه دهید عزیزانتان در مورد اهداف بزرگی که در سر دارید اطلاعاتی داشته باشند و از آن‌ها بخواهید حمایتتان کنند.

 

در این صورت، آن‌ها هدف شما را در ذهنشان حفظ خواهند کرد. شما همچنین می‌توانید پلتفرم‌هایی را به صورت آنلاین بررسی کنید که در آن هزاران نفر به صورت مجازی یکدیگر را پشتیبانی، نصیحت و تشویق می‌کنند.

 

شما اهداف خاصی را تنظیم نمی‌کنید:
کلید موفقیت، شکست اهداف خسته کننده به مراحل کوچکی است که می‌توان آن را به راحتی مدیریت کرد. به جای این که اهداف مبهم و دست نیافتنی داشته باشید بهتر است رویکرد کاهش وزن خود را به چند مرحله کوچک‌تر تقسیم کنید و تغییرات واقعی‌تر را دنبال نمایید.

 

اهداف هوشمندانه‌ای داشته باشید. به طور ایده ال اهداف شما باید خاص، قابل اندازه گیری، قابل دسترسی،واقعی و در یک محدوده زمانی خاص باشد. به عنوان مثال ممکن است بخواهید روزانه ۸ لیوان آب بنوشید.

 

در ماه بعدی تصمیم می‌گیرید به این عادت پایبند باشید و کربوهیدرات‌هایی همچون پاستا یا سیب زمینی را کمتر نمایید و به جای آن از سبزیجاتی با برگ سبز تند همچون اسفناج استفاده کنید. هر کدام از این اهداف کوچک و دست یافتنی می‌تواند تغییرات سبک زندگی را پایدار تر کند.

 

تعداد کالری‌های سوزانده شده توسط ورزش را بیش از حد بزرگ می‌دانید:
برخی از افراد از تمرینات ورزشی عالی برای توجیه تصمیمات ضعیف خود استفاده می‌کنند. اگرچه داشتن یک تمرین ورزشی در آغاز روز می‌تواند عالی باشد اما ممکن است در مورد مزایای آن بیش از حد اغراق کنید. همین امر موجب می‌شود بیش از حد غذا بخورید و افزایش وزن داشته باشید.

 

به خاطر داشته باشید که افزایش سطح تمرینات ورزشی می‌تواند سطح تقاضای شما به کالری را افزایش دهد. باید اندازه وعده‌های غذایی را بررسی کنید و برنامه غذایی سالمی داشته باشید.

 

در تلاش‌های خود ثابت قدم و پایدار نیستید:
این مورد یکی از بزرگ ترین موانعی است که سر راه افراد قرار می‌گیرد. کاهش وزن قابل توجه تنها زمانی قابل دستیابی است که بدن شما به طور مداوم در معرض فعالیت‌های فیزیکی و رژیم غذایی مناسب قرار بگیرد. همیشه به راه خود ادامه دهید. ممکن است در اواسط راه خسته شوید اما باید ثابت قدم و پایدار باشید.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ