پارس ناز پورتال

باشگاه های معروف می خواهند اسپانسر برنامه نود شوند

باشگاه های معروف می خواهند اسپانسر برنامه نود شوند

باشگاه های معروف می خواهند اسپانسر برنامه نود شوند 

باشگاه های معروفی مانند پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی تبریز خواهان اسپانسری برای برنامه تلویزیونی  نود شدند. درحالی که هفته اول بازی های لیگ برتر بدون روی آنتن بودن مرتضی حسینی و آن تبلیغات گل درشت تبلیغاتی فصل قبل روی آنتن رفت

 

و هزاران بار به بینندگان گفته نشد چه عددی را باید به کدام شماره پیامک کنند که هواپیما یا ویلای رویایی ببرند و تا شاید در انتهایش قرار باشد از این طریق پولی بدست بیاورند ، یا کمکی به تیم های محبوب شان برسد ، این سه تیم دوباره تلاش برای قرارداد جدید با تلویزیون را شروع کرده اند.

 

آنها در نامه ای جدید به اصغر پورمحمدی خواهان قراردادی جدید شدند که این بار بحث اسپانسرینگش شامل برنامه 90 و شبکه ورزش هم می شود.

 

این سه تیم سال قبل قراردادی را با تلویزیون بسته بودند که برای هر بازی مبلغش ، قیمت ناچیز 50 میلیون تومان بود و میرحسینی ، مدیر وقت شبکه 3 برای امضایش فشار بسیاری را تحمل کرد. قرارداد پیامکی این سه تیم که سال قبل هزینه های شان را تامین کرد ، ابهام های زیادی را داشته که مطبوعات بارها به آن پرداخته اند اما هیچ گاه جزئیاتی درباره اش مطرح نشده است.

 

حالا برای سال جدید ، درحالی که اپراتور اجرای این قرارداد رقیبی جدی پیدا کرده است ، این گروه با کمک 3 تیم پرطرفدار می خواهد به برنامه 90 راه پیدا کند. کاری که همیشه خط قرمز عادل فردوسی پور در تمام 17 سال گذشته بوده است.