پارس ناز پورتال

بازی تاج و تخت فصل هفتم دیرتر منتشر خواهد شد

مجموعه : اخبار سینما
بازی تاج و تخت فصل هفتم دیرتر منتشر خواهد شد

بازی تاج و تخت فصل هفتم دیرتر منتشر خواهد شد 

همه منتظر آمدن فصل هفتم سریال محبوب این روزها یعنی بازی تاج و تخت هستیم اما خبرها حاکی از آن است که این سریال دیرتر منتشر خواهد شد. در حال حاضر سریال بازی تاج و تخت پرآوازه‌ترین عنوانی است که در طول این چند سال وجود داشته است.

 

طرفداران سریال به انتشار فصل جدید آن در بهار هر سال عادت داشته‌اند، اما اکنون باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت با تاخیر منتشر می‌شود.پیش از این شایعاتی هم درباره فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت منتشر شده بود و اکنون آنطور که پیدا است HBO تصمیم بر این گرفته که فصل جدید را با تاخیر منتشر کند

 

و حتی قرار شده که چند قسمت از این فصل را حذف کند، پس با این حال به فصل پایانی این سریال پرطرفدار نزدیک شده‌ایم.گزارشات منتشر شده خبرهای جالبی را نشان می‌دهد که به فصل هفتم و همچنین تغییر برنامه انتشار این سریال اشاره دارد. قسمت اول فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت در تابستان ۲۰۱۷ پخش خواهد شد و اکنون قرار است که فیلمبرداری آن آغاز شود.

 

تولید کنندگان اجرایی این سریال یعنی David Benioffnd و D.B. Weiss بر این باورند که داستان فصل جدید این سریال بهتر خواهد بود و تولید بهتری را برای طرفداران خواهند داشت. البته پیش از این تهیه کنندگان اعلام کرده بودند که فیلمبرداری فصل هفتم این سریال به خاطر شرایط آب و هوا به تعویق افتاده است و همچنین آغاز فصل جدید دارای تغییرات بسیاری خواهد بود.

 

در ادامه گزارشات جدید اعلام شده که پایان سریال بازی تاج و تخت ممکن است تا سال ۲۰۱۸ طول بکشد. داستان سریال بازی تاج و تخت فراز و نشیب‌های بسیاری را داشته است، حال باید منتظر واکنش طرفداران این سریال باشیم. به هر حال چیزی به پایان سریال بازی تاج و تخت نمانده است و هنوز معلوم نیست که ادامه داستان آن چگونه خواهد بود یا چه تغییراتی در آن صورت می‌گیرد.