پارس ناز پورتال

این بازیگر معروف نیز به جمع خوانندگان پیوست

مجموعه : اخبار سینما
این بازیگر معروف نیز به جمع خوانندگان پیوست

این بازیگر معروف نیز به جمع خوانندگان پیوست 

بسیاری از بازیگران به حرفه خوانندگی رو می آورند از جمله محمدرضا گلزار و کامران تفتی و شهره سلطانی و خیلی های دیگر . اما به تازگی اخباری مبنی بر خواننده شدن پولاد کیمیایی نیز به گوش می رسد. 

 

علی‌رغم اخباری که در رابطه با عدم حضور پولاد کیمیایی در «قاتل اهلی» شنیده می‌شد، وی در شمایل خواننده در این اثرسینمایی ظاهر خواهد شد.پس از اینکه نقش‌آفرینی حافظ ناظری خواننده آلبوم «ناگفته‌ها» در جدیدترین اثر سینمایی مسعود کیمیایی منتفی شده است،

 

شنیده‌های ما از یک منبع آگاه حاکی از این می باشد که برخلاف تصورات اولیه پولاد کیمیایی به عنوان خواننده در فیلم پدر خود به ایفای نقش خواهد پرداخت. از چند روز قبل فیلمبرداری آخرین اثر سینمایی مسعود کیمیایی که درچندین نوبت آغاز تولید آن به تعویق افتاده بود، کلید خورده است.

این بازیگر معروف نیز به جمع خوانندگان پیوست

پرويز پرستويى، پگاه آهنگرانى، امير جديدى، پرويز پورحسينى، لعيا زنگنه، حميدرضا آذرنگ، اميرحسين رستمى، حميدرضا افشار، رضا رشيدپور، اكبر معززى، سعيد پيردوست، شراره دولت آبادى، هستى محمايى، كاترين اصلانى،

 

ثریا قاسمی بازیگران «قاتل اهلی» را بنا بر اخبار روابط عمومی این پروژه تشکیل می‌دهند و خیلی‌ها تصور کردندکه فرزند وی پولاد کیمیایی این بار در فیلم پدر نقش‌آفرینی نمی‌کند.قرار است اولين نمايش «قاتل اهلى» در جشنواره امسال باشد.

 

تهيه كنندگى تازه ترين فيلم كيميايى را منصور لشكرى قوچانى برعهده گرفته است كه تاكنون فيلمهاى «خط ويژه»، «كوچه بى‌نام» و «عصر يخبندان» از او اكران و علاوه بر موفقيت در جشنواره در اكران عمومى نيز با استقبال مخاطبان روبرو شده است. اين فيلم داستان زندگى حاج آقا دكتر جلال سروش است كه نقش آن را پرويز پرستويى بازى می كند.