پارس ناز پورتال

بازیگر مشهور سینما و برگزاری کلاس رقص

مجموعه : اخبار سینما
بازیگر مشهور سینما و برگزاری کلاس رقص

بازیگر مشهور سینما و برگزاری کلاس رقص

یکی از مشهورترین بازیگران سینما که گویا در زمینه حرکات موزون و رقص هم هنرمند است قصد دارد تا کلاس آموزشی برگزار کند. در یکی از جدیدترین آگهی‌های آموزش رقص، چشممان به آگهی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون روشن شد که روی تصویر آگهی که در فضای مجازی آشکارا تبلیغ می‌شود آمده است:«‌شروع کارگاه‌های رقص‌های محلی زیر نظر استاد ن.ر از تاریخ 13 آبان ( ظرفیت محدود).»

 

در یکی از جدیدترین آگهی‌های آموزش رقص، چشممان به آگهی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون روشن شد. روی تصویر آگهی که در فضای مجازی آشکارا تبلیغ می‌شود آمده است: «‌شروع کارگاه‌های رقص‌های محلی زیر نظر استاد ن.ر از تاریخ 13 آبان ( ظرفیت محدود).»

 

دو شماره تلفن هم زیر تصویر همراه با اسم وجود داشت. با یکی از شماره‌ها تماس گرفتیم تا از کم و کیف برگزاری این کلاس‌ها با خبر شویم. با برقراری تماس، با آقای س.ک حرف زدیم: «‌ظرفیت هر کلاس 10 نفر و مدت آموزش یک ماه و یک هفته است. هنرجویان برای این مدت باید 300 هزار تومان بپردازند که با توجه به برگزاری 10 جلسه،

 

مبلغ هر جلسه 30 هزار تومان می‌شود. کلاس‌ها مختلط برگزار می‌شوند و حضور زنان و مردان کنار یکدیگر مانعی ندارد.»از س.ک درباره مجوز این کلاس‌ها سؤال کردیم وی با خنده پرسید: «‌استاد ن.ر را می‌شناسین؟ خود ایشان مجوزند!» نکته قابل توجه این است که در کارنامه کاری این استاد، 14 مورد بازیگری، 6 مورد طراحی حرکات موزون و یک مورد اجرای حرکات موزون دیده می‌شود.

 

پرسش قابل تأمل این است که واقعاً به همین راحتی می‌توان کلاس آموزش رقص محلی برگزار کرد و وجود خود استاد مجوزش بشود؟ در کشورمان استاد کم نداریم، می‌توانیم تصور کنیم که چقدر کلاس بی‌مجوز می‌شود برگزار کرد با مجوز خود استاد؟

 

وی درباره مکان برگزاری این کلاس‌ها گفت: «از پلاتوهای خودمان استفاده می‌کنیم. یکی از این پلاتوها در سینمایی واقع در میدان انقلاب است و مشکلی از بابت مکان برگزاری نداریم.»کارکرد سینماها تغییر کرده است؟ اگر برگزاری این کلاس‌ها مشکلی ندارد چرا باید در سینما برگزار شود؟ آیا برگزاری این کلاس‌ها تداخلی با سانس‌های سینما ندارد؟

 

آیا حضور بی‌خطر مختلط هنرجویان توسط استاد! تضمین شده است؟ دوستان برپایی این کلاس‌ها قانون و فرهنگ را با ریتم شادی به رقص درآورده‌اند و ظاهراً هم همه می‌دانند و کسی نمی‌تواند کاری بکند.

بازیگر مشهور سینما و برگزاری کلاس رقص