پارس ناز پورتال

بازیگری که بریتنی اسپیرز را نشناخت

بازیگری که بریتنی اسپیرز را نشناخت

بازیگری که بریتنی اسپیرز را نشناخت

کمتر کسی است که خواننده معروف بریتنی اسپیرز را نشناسد . این خواننده شهرت و محبوبیت جهانی نزد همگان دارد . 

 

بریتنی اسپیرز از جمله خوانندگان مشهوری است که شهرت جهانی دارد و تقریبا بیشتر مردم دنیا این ستاره موسیقی پاپ را می شناسند ولی گویا از دید اِد اونیل، ستاره 70 ساله سریال امریکایی “خانواده مدرن” او تنها یک هوادار مودب است که طرفدار بازی های اوست!

 

به گزارش نیک صالحی بریتنی اسپیرز عکسی از خود و اِد اونیل در صفحه شخصی خود دارد که بسیار مورد توجه قرار گرفت ولی کسی از ماجرای جالب آن اطلاع نداشت.
بازیگری که بریتنی اسپیرز را نشناختبریتنی اسپیرز در کنار بازیگر محبوبش اِد اونیل در سریال خانواده مدرن

 

تا آنکه روز دوشنبه اِد اونیل مهمان برنامه مصاحبه ای مجری مشهور الن دجنرس شد و داستان پنهان در پشت این عکس دونفره که مربوط به ماه مارس سال گذشته در فرودگاه می شود را توضیح داد.

 

این طور که معلوم است بریتنی یکی از طرفداران پروپا قرص این سریال است، بنابراین وقتی اِد را در فرودگاه لس آنجلس می بیند، فوری از او تقاضای عکس می کند و سپس عکس را در صفحه شخصی اش به اشتراک می گذارد.
بازیگری که بریتنی اسپیرز را نشناختاد اونیل مهمان برنامه الن دجنرس

 

هزاران نفر این عکس را لایک کردند، چرا که به گزارش نیک صالحی اِد به طور خنده داری در کنار بریتنی بی احساس به نظر میرسد، در حالی که بریتنی نمی تواند هیجان خود را کنترل کند. (این حالت معمولا برعکس رخ میدهد و معمولا هواداران با دیدن بریتنی بسیارهیجان زده می شوند.)

 

وقتی الن دجنرس گفت: “در این عکس اِد خوشحال و مشتاق به نظر نمی رسد”

 

اِد اونیل توضیح داد:”من در فرودگاه بودم و به تنهایی به مقصد هاوائی پرواز داشتم. در انتظار اعلام پروازم بودم که او آمد و گفت:”آقای اونیل من سریال شما را دوست دارم و شما شخصیت محبوب من در آن هستید.

 

” او سپس پرسید:”میشه لطفا با من عکس بگیرید، البته میدونم عجله دارید” دیدم چقدر رفتار او مودبانه و خوب است ، بنابراین گفتم:”باشه، روی این دسته کاناپه بشین” پس او نشست و ما عکس گرفتیم و بعد به او گفتم سفر خوبی داشته باشد و آنجا را ترک کردم”
بازیگری که بریتنی اسپیرز را نشناختاد اونیل بازیگر 70 ساله سریال “خانواده مدرن”

 

“روز بعدی مدیر برنامه هایم به من پیامکی داد وگفت:”این چیه؟ عکست با بریتنی اسپیرز 53000 لایک گرفته!””

 

“من نمی دانستم که آن هوادار بریتنی است، به صورت من نگاه کنید. آیا من شبیه کسی ام که کنار بریتنی اسپیرز نشسته؟”

 

اونیل پس از متوجه شدن موضوع، به مدیر برنامه بریتنی تماس می گیرد و جریان را توضیح داده و عذرخواهی میکند.