پارس ناز پورتال

بازیگران هالیوودی و تباه کردن فرصت ها +عکس

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران هالیوودی و تباه کردن فرصت ها +عکس

بازیگران هالیوودی و تباه کردن فرصت ها +عکس

برخی بازیگران وقتی نقشی به آن ها پیشنهاد می شود رد می کنند ولی پس از درخشش فیلم حسرت رد کردن نقش بر دل آن ها تا آخر عمر می ماند.گاهی انتخاب یک نقش می تواند سرنوشت دوران کاری یک بازیگر را تغییر دهد؛ انتخاب هایی که می تواند یک بازیگر را به جایگاه ستاره سوق دهد یا برعکس این اتفاق را نیز رقم بزند.

 

به معرفی «5 بازیگر مشهوری که نقش های ماندگار تاریخ سینما را رد کردند» پرداخته ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد.

 

5- مگ رایان – ویویان وارد ( زن زیبا ) :بازیگران هالیوودی و تباه کردن فرصت ها +عکسمگ رایان یکی از محبوب ترین بازیگران فیلمهای رمانتیک کمدی در دهه ی 80 و 90 میلادی بود که در فیلمهای مشهوری از جمله « بی خوابی در سیاتل » و « وقتی هری سالی را ملاقات کرد » هنرنمایی کرده بود. اما شاید یکی از معدود دفعاتی که رایان به بازی در یک فیلم رمانتیک پاسخ منفی داد،

 

بازی در نقش ویویان وارد در فیلم « زن زیبا » بود. نقشی که پس از انصراف رایان، جولیا رابرتز آن را ایفا کرد و توانست برای بازی در این نقش نامزد دریافت اسکار نیز شود و موفقیت های دوران بازیگری اش را آغاز نماید. مگ رایان هم رفته رفته در سینما افول کرد و امروزه کمتر کسی او را در سینما می بیند.

 

4- جان تراولتا – فارست گامپ ( فارست گامپ ) :بازیگران هالیوودی و تباه کردن فرصت ها +عکستصور اینکه فرد دیگری به جز تام هنکس بتواند نقش فارست گامپ را ایفا کند غیرممکن است اما جالب است بدانید که رابرت زمه کیس در ابتدا جان تراولتا را برای ایفای این نقش در نظر داشت. اما تراولتا در آن زما ترجیح داد که به بازی در این فیلم پاسخ منفی دهد!

 

با اینحال حضور او در فیلم « قصه های عامه پسند » در همان سال توانست نامزدی اسکار را برای او به ارمغان بیاورد اما ایفای نقش فارست گامپ می توانست تراولتا را به یک ستاره مبدل کند.

 

3- جیم کری – کاپیتان جک اسپارو ( دزدان دریایی کارائیب ) :بازیگران هالیوودی و تباه کردن فرصت ها +عکسیکی از محبوب ترین نقش آفرینی های جانی دپ در دوران بازیگری اش ، جک اسپارو در سری فیلمهای « دزدان دریایی کاراییب » بوده است که از لحاظ مالی نیز جزو موفق ترین آثار سینما به شمار می روند. اما پیش از اینکه سازندگان این فیلم پیشنهاد بازی در نقش جک اسپارو را به جانی دپ دهند، با جیم کری وارد مذاکره شده بودند تا نقش جک اسپارو را به این کمدین بزرگ سینما بسپارند.

 

اما وی ترجیح داد در فیلم « بروس قدرتمند » ایفای نقش کند. اگرچه « بروس قدرتمند » به فروش قابل توجهی دست پیدا کرد اما بازی در سری فیلمهای « دزدان دریایی کاراییب » می توانست موفقیت های بسیار بیشتری برای کری به همراه داشته باشد.

 

2 – ویل اسمیت – نئو ( ماتریکس ) :

بازیگران هالیوودی و تباه کردن فرصت ها +عکس

سری فیلمهای « ماتریکس » علاوه بر اینکه در سینمای اکشن جریان ساز شدند، تبدیل به یکی از پرفروش ترین فیلمهای تاریخ سینما نیز شدند که بازیگری به نام « کیانو ریوز » را به یکباره تبدیل به ستاره سینما کرد. اما نکته جالب درباره این فیلم این است که ویل اسمیت به پیشنهاد بازی در این فیلم جواب منفی داد

 

تا در فیلم نازل « غرب وحشی وحشی » ایفای نقش کند! تصمیمی که قطعا بدترین تصمیم دوران بازیگری اسمیت خواهد بود!

 

1- جک نیکلسون – مایکل کورلئونه ( پدرخوانده ) :

بازیگران هالیوودی و تباه کردن فرصت ها +عکس

مسلما جک نیکلسون به جایگاه شایسته ای در سینما دست پیدا کرد و 3 بار نیز موفق به کسب جایزه اسکار شد و از این حیث یکی از موفق ترین بازیگران هالیوود نیز به شمار می رود. اما یکی از فرصت های استثنایی که نیکلسون در دهه ی هفتاد از دست داد،

 

بازی در نقش مایکل کورلئونه در فیلم « پدرخوانده » بود. نیکلسون معتقد بود که برای بازی در این نقش پیر است و نیاز هست تا بازیگر جوانی این نقش را ایفا کند و به این ترتیب آل پاچینو جایگزین وی شد. با این حال نیکلسون در سالهای بعد توانست خود را به عنوان یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما اثبات کند.