پارس ناز پورتال

بازیگران معروفی که همیشه در حال سفر هستند

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران معروفی که همیشه در حال سفر هستند

بازیگران معروفی که همیشه در حال سفر هستند

کافیست نگاهی به اینستاگرام داشته باشیم. همیشه بازیگرانی را مشاهده می کنیم که در کشورهای مختلف در حال سفر هستند و به جشنواره یا مناسبت های دیگر رفته اند تا حضور یابند. بازیگری در ایران با اختلاف زیاد یکی از بهترین حرفه ها در تمام دنیا است.همه از سختی های این حرفه و دردسرهای مختلف آن خبر داریم

 

اما بگذارید این بار نیمه پر لیوان را ببینیم. بازیگران مختلف اعم از درجه یک، دو، سه و … هر روز تصویری از خود منتشر می کنند که در یکی از جشنواره های خارجی شرکت کرده اند. یک بار به عنوان داور، یک بار به عنوان بازیگر، یک بار به عنوان همراه و …این موهبت شاید تنها یک دلیل داشته باشد.

 

کولونی بزرگ ایرانی ها در سرتاسر دنیا که سبب شده همچنان به هنر و فرهنگ کشور خود علاقه و تعصب خاصی داشته باشند و با برگزاری فستیوال ها و جشنواره های مختلف تلاش می کنند در سال های دور از خانه، همچنان پذیرای هنرمندان خود باشند.

بازیگران معروفی که همیشه در حال سفر هستندالبته نباید از یک نکته دیگر نیز غافل شد. در میان شاخه های مختلف هنر ایران، مطمئنا سینمای کشور توانسته یک سر و گردن بالاتر از دیگر هنرها بایستد و همین امر سبب اقبال عمومی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور شده است. هر چه هست، بازیگران سینمای ایران تمام موهبت های ممکن را یکجا در اختیار دارند.

 

شهرت، ثروت و اوقات فراغت بی پایان و مرفه، خدا زیادش کند. برخی سفرهای خارجی بازیگران در شش، هفت ماه گذشته را با هم مرور کنیم.

 

1- بهرام رادان

بدون شک لقب پرسفرترین بازیگر ایران را باید به بهرام رادان داد. لندن، سیدنی، لس آنجلس، ایتالیا، هلند، فرانکفورت، کلن و … تنها گوشه ای از سفرهای او از اول امسال است. دلیل این سفرها چه بوده؟ اکران فیلم «بارکد» در لندن، آمریکا و استرالیا سبب شده بود او به این کشورها سفر کند. بهرام رادان تقریبا در همه کشورهایی که «بارکد» در آنها اکران داشت، حضور پیدا کرد.

 

سفر به هلند و آلمان نیز برای اکران فیلم «بارکد» صورت گرفت. سفر بهرام رادان به ایتالیا اما با همراهی همایون شجریان و تیپ متفاوتش صورت گرفت که البته هیچ توضیحی در مورد دلیل سفر خود به ایتالیا ارائه نداد.
بازیگران معروفی که همیشه در حال سفر هستند2- پژمان بازغی

او در چند روز گذشته به سوئد سفر کرده تا در جشنواره فیلم یاری با دو فیلم «انارهای نارس» و «ناهید» حضور پیدا کند. او در گفتگو با رادیو سوئد گفته به واسطه خانواده همسرش سالی یک بار مهمان سوئد است اما این اولین باری است که برای سفری کاری به سوئد می آید. به نظر می رسد لندن برای بازیگران بسیار جذاب است و او نیز همراه عوامل «بارکد» به انگلیس سفر کرد.
بازیگران معروفی که همیشه در حال سفر هستند3- مهتاب کرامتی

این بازیگر در هفته گذشته به گرجستان سفر و در جشنواره «باتومی» این کشور شرکت کرد. د ر این جشنواره جایزه بهترین بازیگر زن به مهتاب کرامتی برای بازی در فیلم «فرزند چهارم» رسید. جشنواره کن فرانسه یکی دیگر از جشنواره هایی بود که مهتاب کرامتی در آن شرکت کرد.

 

او برای نمایش فیلم «باهر» به فرانسه سفر کرد. همچنین قرار است او به زودی برای اکران این فیلم به «سانفرانسیسکو» نیز سفر کند. فیلم کوتاه«باهر» که لقب پرهزینه ترین فیلم کوتاه ایرانی را به خود گرفته، در سینماهای ایران و در گروه هنر و تجربه اکران شده است.
بازیگران معروفی که همیشه در حال سفر هستند4- نیکی کریمی

او در اولین روزهای امسال مشغول داوری در جشنواره بین المللی فیلم استانبول شد. او در مورد این جشنواره نوشته بود: «باز زمانی برای فیلم دیدن و به خصوص خوشحالم که در بخش سینمای ملی ترکیه داورم و فیلم های جدید این کشور رو می بینم…

 

هوای استانبول هم بهاریه و از خدا می خوام که همه جای جهان، کشور خودمون و این کشور زیبای همسایه که این روزها شاهد درگیری است، امن و آروم بمونه.» او چند روز قبل از این سفر نیز برای اکران فیلم «شیفت شب» به آمریکا رفته بود. او همچنین چند بار به لندن نیز سفر کرده است.
بازیگران معروفی که همیشه در حال سفر هستند5- سحر دولتشاهی

این بازیگر که از سال گذشته به شدت در عرصه بازیگری فعال شده است، امسال هم روند افزایشی را در سفرهای خارجی خود ادامه داده است. حضور در لندن برای اکران فیلم «بارکد» یکی از آنها است. او در جشنواره فیلم کن نیز حضور داشت.

 

او بازیگر فیلم «وارونگی» بود و در بخش نوعی نگاه شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم کن شرکت کرد. سفرهای او به همین جا ختم نمی شود و در مونترال کانادا نیز حضور پیدا کرد. او برای اجرای نمایش «د کلره» به نویسندگی مهدی کوشکی و کارگردانی مشترک کوشکی و سحر فتحی در آن کشور، به روی صحنه رفت.
بازیگران معروفی که همیشه در حال سفر هستند6- نوید محمدزاده

 به گزارش پارس ناز او نیز برای اجرای نمایش «د کلره» به مونترال کانادا رفت و تصاویر مختلفی از این شهر منتشر کرد. او در اوایل امسال نیز در جشنواره برلین حاضر شده بود و در این مدت در حدود سه سفر خارجی دیگر نیز داشت.
بازیگران معروفی که همیشه در حال سفر هستند7- باران کوثری

این بازیگر نیز حضور پررنگی در جشنواره ها و برنامه های خارجی دارد. تورنتو، وین، ایتالیا، آمریکا و … تنها گوشه ای از سفرهای او از ابتدای امسال است.
بازیگران معروفی که همیشه در حال سفر هستند8- مهناز افشار

او امسال شرایط ویژه ای را تجربه کرد و به همین دلیل تصمیم گرفت برخلاف سال های گذشته سفرهای کمتری به خارج از کشور داشته باشد. او پس از بازگشت از آلمان و به دنیا آمدن فرزندش، بیشتر درگیر کارهای مربوط به فرزندش و بازی در چند فیلم شد. علاوه بر آن نیز مشکلات حاشیه ای برای همسرش مزید بر علت شد. یکی از سفرهای خارجی مهم او به مونترال کانادا برای بازی در تئاتر «د کلره» بود.
بازیگران معروفی که همیشه در حال سفر هستند