پارس ناز پورتال

این بازیگران مشهور بیش از 9 فرزند دارند

مجموعه : اخبار سینما
این بازیگران مشهور بیش از 9 فرزند دارند

این بازیگران مشهور بیش از 9 فرزند دارند

 برخی از بازیگران علاقه شدیدی به فرزندا دار شدن دارند. زوج آنجلینا جولی و برد پیت هم فرزندان زیادی دارند اما تعداد آن ها 6 فرزند بیشتر نیست. قصد داریم به معرفی 5 بازیگر سرشناسی بپردازیم که بیشتر از 9 فرزند دارند!

 

بازیگرانی که علاقه زیادی به فرزند داشتن دارند!

میل به داشتن فرزند بیشتر در میان برخی از چهره های مشهور هالیوود مشهود است. بسیاری از آنها نظیر کلینت ایستوود و استیون اسپیلبرگ فرزندان زیادی را به جمع خانواده خود اضافه کرده اند. اینبار در 5 برتر به سراغ بازیگران مشهور هالیوود رفته ایم که صاحب بیشترین فرزند شده اند و حتی فرزندخوانده ای را هم به جمع خانواده خود اضافه کرده اند.

 

5- مل گیبسون ( 8 فرزند ) : مل گیبسون که در سالهای اخیر زندگی پر حاشیه ای را پشت سر گذاشته و خبر جدایی از همسرش و رابطه جدیدش، به اندازه کافی رسانه ها را درگیر کرده، از جمله بازیگران مشهوری است که تعدا زیادی فرزند دارد و عدد آن هم 8 می باشد؛

 

البته با توجه به اینکه گیبسون رابطه جدیدی را آغاز کرده و بزودی نیز فرزند تازه این زوج به دنیا خواهد آمد، می توان این عدد را در ماه های بعد به 9 هم تغییر داد.

این بازیگران مشهور بیش از 9 فرزند دارند

4- ادی مورفی ( 9 فرزند ) : کمدین مشهور آمریکایی که روابط متعددی را در زندگی اش تجربه کرده، کودکان زیادی نیز از از خود به جای گذشته که مربوط به نفرات مختلفی می باشد. تازه ترین فرزند وی از رابطه جدیدش چند ماه پیش در ماه می میلادی متولد شد. مورفی در سالهای اخیر دعواهای حقوقی بسیاری را با مادران فرزندانش از جمله ملانی برون که خواننده معروف گروه « اسپایس گرلز » بود داشته است.

این بازیگران مشهور بیش از 9 فرزند دارند

3- چارلی چاپلین ( 11 فرزند ) : چهره ماندگار و نابغه سینما، از جمله افرادی بود که زندگی شخصی نه چندان با ثباتی را پشت سر گذاشت و مخصوصاً هنگام جدایی از یکی از همسرانش مجبور شد مبلغ 600 هزار دلار پرداخت کند که در سال 1927 این رقم یک رکورد دست نیافتنی بود!

این بازیگران مشهور بیش از 9 فرزند دارند

از چاپلین در نهایت و پس از روابط متعدد، 11 فرزند به جای مانده که مشهورترین آنها جرالدین چاپلین می باشد که سالهاست بازیگر سینماست و بسیار هم پرکار است.

 

2- میا فارو ( 15 فرزند ) : ستاره سالهای دور سینما که هم اکنون فعالیت های بشردوستانه را پیش گرفته، بیشتر از اینکه بازیهایش به خاطر سپرده شود، جنجال های زندگی شخصی اش از ازدواج با فرانک سیناترا گرفته تا داستان های عجیب و غریبش با وودی آلن بر سر زبانها بوده است. فارو خود صاحب 4 فرزند می باشد اما 11 فرزندخوانده را نیز در سالهای گذشته پذیرفته است.

این بازیگران مشهور بیش از 9 فرزند دارند

1- مارلون براندو ( 15 فرزند ) : اسطوره بازیگری در تاریخ سینما، زندگی پر فراز و نشیبی داشت؛ از فعالیت های بشردوستانه مخصوصاً در حمایت از سرخپوستان تا اعتراضات مختلفش به اهالی سینما. اما او در زندگی شخصی اش نیز ازدواج و جدایی های فراوانی را به چشم دید و حتی رابطه ای را هم با خدمتکار منزلش آغاز کرد که نتیجه آن 3 فرزند بود!

 

براندو همچنین 4 فرزند هم دارد که مشخص نیست مادران آنها چه کسی بوده است!بهرحال مارلون براندو در زندگی اش موفق شد 12 بار طعم پدر شدن را بچشد و 3 فرزند را هم به فرزندخواندگی بپذیرد.

این بازیگران مشهور بیش از 9 فرزند دارند