پارس ناز پورتال

بازیگرانی که اکنون روی پرده سینماها هستند

مجموعه : اخبار سینما
بازیگرانی که اکنون روی پرده سینماها هستند

بازیگرانی که اکنون روی پرده سینماها هستند 

شاخص ترین بازیگرانی که اکنون روی پرده سینماها هستند شاید بازیگران فیلم لانتوری باشند که در حال رکودشکنی های مختلف در سینمای ایران است. باران کوثری، امین حیایی، نوید محمدزاده، رضا عطاران، فرهاد اصلانی، بهزاد فراهانی، امیر جدیدی، لیلا حاتمی، مریلا زارعی، امیر جعفری، شهاب حسینی

 

و ترانه علیدوستی از بازیگرانی هستند که این روزها یا در سینماها دیده می‌شوند یا به زودی با فیلم‌های جدید به سینماها می‌آیند.

بازیگرانی که اکنون روی پرده سینماها هستند

ما نگاهی داریم به فیلم‌های در حال اکران یا در نوبت اکران و چهره‌هایی که قرار است بر پرده‌ی سینماها بیایند.«لانتوری»به کارگردانی رضا درمیشیان و بازی مریم پالیزبان، نوید محمدزاده و باران کوثری از چهارشنبه‌ی همین هفته(13 مرداد) به سینماها آمد.

 

مریم پالیزبان که در سال 82 با «نفس عمیق» پرویز شهبازی برای اولین‌بار روی پرده سینما دیده شد، بعد سال‌ها غیبت بر پرده سینماها حالا از میان «لانتوری»‌ها سردرآورده و یکی از نقش‌های اصلی فیلم رضا درمیشیان را بازی می‌کند.

بازیگرانی که اکنون روی پرده سینماها هستند

نوید محمدزاده دیگر بازیگر «لانتوری» است که امسال برای سومین‌بار در سینماها دیده می‌شود. او که از تئاتر به سینما آمده از ابتدای سال، دو فیلم «ابد و یک روز» (سعید روستایی) و «خشم و هیاهو» (هومن سیدی) را نیز در اکران داشت و در دو نمایش نیز به روی صحنه رفت.

 

باران کوثری هم که با دو فیلم «لانتوری» و «هفت‌ماهگی» در جشنواره فجر حاضر بود، چندی پیش «خنده‌های آتوسا» (علیرضا فرید) را در جدول اکران داشت و بار دیگر با «لانتوری» بر پرده سینماها آمد.«امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی دیگر فیلمی است که به تازگی در سرگروهی سینما «زندگی» اکران شده است و مینا ساداتی و میلاد کی‌مرام بازیگران این فیلم هستند.

بازیگرانی که اکنون روی پرده سینماها هستند

رضا عطاران که جزو محبوب‌ترین و پولسازترین کمدین‌های حال حاضر سینمای ایران است با «دراکولا» -سومین فیلم بلند سینمایی‌اش- روی پرده‌ی نقره‌ای ظاهر شده است، فیلمی که برخلاف روال معمول فیلم‌های گیشه‌پسند رضا عطاران است.

 

او پیش از این فیلم با «من سالوادور نیستم» (منوچهر هادی) در صدر گیشه بود و بعد از 9 تیر هم «دراکولا» به کارگردانی خودش در اکران دارد و در این فیلم با لوون هفتوان، ویشکا آسایش، سیامک انصاری و ژاله صامتی همکاری کرد.

 

رضا عطاران، فیلم «آبنبات چوبی» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش را نیز در نوبت اکران دارد. این فیلم که پس از پایان نمایش «دراکولا» در گروه سینمایی کورش جایگزین این فیلم خواهد شد، موضوعی اجتماعی دارد و عطاران نقشی غیرکمدی در آن دارد و با سحر قریشی همبازی است.

بازیگرانی که اکنون روی پرده سینماها هستندامیر جعفری و همسرش ریما رامین‌فر، با فیلم کمدی «زاپاس» میهمان سینماها هستند.کارگردانی این فیلم را برزو نیک‌نژاد بر عهده داشته و چهره‌هایی مانند جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی و ماهان نصیری نیز در این فیلم بازی می‌کنند.«زاپاس» از نهم تیرماه به نمایش درآمده و پس از پایان اکران جای خود را به «من» می‌دهد.

 

«من» نخستین ساخته‌ی سهیل بیرقی است که از 27 مردادماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

بازیگرانی که اکنون روی پرده سینماها هستند

این فیلم نخستین‌بار در جشنواره‌ی فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد و لیلا حاتمی به عنوان بازیگر اصلی زن و امیر جدیدی هم نقش اصلی مرد این فیلم است. بهنوش بختیاری و مانی حقیقی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند، فیلمی که قرار است با محدودیت سنی به نمایش دربیاید.

 

بهزاد فراهانی، رامین ناصر نصیر، نادر سلیمانی و بهنوش بختیاری در کنار چند بازیگر خردسال در فیلم «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت حاضر شده‌اند.این فیلم که فضایی شاد و موزیکال دارد، از 30 تیرماه در سینماهای کشور اکران شده و در کنار «ننه نقلی» (پرویز صبری) از معدود فیلم‌های امسال است که برای کودک و نوجوان ساخته شده و به نمایش درآمده‌است.

 

فرهاد اصلانی و مریلا زارعی دو بازیگری‌ هستند که با فیلم «دختر» روی پرده سینماها ظاهر شده‌اند و در کنارشان ماهور الوند -دختر سیروس الوند، کارگردان سینما- به عنوان استعداد جدید در عرصه ی بازیگری به سینماها آمده است.

بازیگرانی که اکنون روی پرده سینماها هستند

سیدرضا میرکریمی برای «دختر» جایزه‌ی بهترین فیلم و فرهاد اصلانی هم جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم مسکو گرفتند.این فیلم از دوم تیر درسینماها در حال نمایش است و بعد از آن «سایه» نمایش داده می‌شود.رضا کیانیان، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، فاطمه گودرزی و ثریا قاسمی از جمله بازیگران اصلی فیلم سینمایی «سایه» هستند.

 

«سایه» به کارگردانی مسعود نوابی قرار است بعد از پایان اکران فیلم «دختر» در گروه ماندانا به نمایش عمومی درآید.امین حیایی، لیلا اوتادی، سیروس گرجستانی، مهران غفوریان و شهرام قائدی نیز دیگر چهره‌هایی‌ هستند که با فیلم «ناردون» روی پرده‌ی سینماها آمدند.

بازیگرانی که اکنون روی پرده سینماها هستند

فریدون حسن‌پور نویسندگی و کارگردانی «ناردون» را بر عهده داشته است و این فیلم در هفته پیش رو بعد از بارکد (مصطفی کیایی) در گروه سینمایی آزادی اکران می‌شود.اواخر شهریور ماه طبق پیش بینی‌ها اگر فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی اکران عمومی شود،شهاب حسینی و ترانه علیدوستی مهمان پرده سینماها می‌شوند.