پارس ناز پورتال

بازگردانی تکست پاک شده در آیفون

بازگردانی تکست پاک شده در آیفون

بازگردانی تکست پاک شده در آیفون 

اگر تکست و یادداشتی در آیفون خود نوشته اید و به اشتباه آن را پاک کرده اید جای نگرانی نیست چون قابل بازگردانی است. اگر شما هم مطالب مهم خود را در اپلیکیشن یادداشت آیفونتان می نویسید همراه ما باشید تا اگر احیانا یک زمانی یادداشت هایتان را به اشتباه پاک کردید آنها را در عرض چند دقیقه بازگردانید.

 

حتماً تا به‌ حال با مشکل پاک شدن و یا پاک کردن غیرعمدی یادداشت‌ها در اپلیکیشن‌های یادداشت نویسی تلفن‌های همراه مواجه شده اید. احتمالاً بعضی از این یادداشت‌ها مهم و حیاتی بوده‌اند و از دست دادن آن‌ها چیزی شبیه به فاجعه است. اما نگران نباشید در این گزارش به شما خواهیم گفت که چگونه یادداشت‌های پاک شده خود را در دستگاه‌های اپل مثل آیفون یا آی پد بازیابی کنید.

 

آموزش بازیابی یادداشت های پاک شده در آیفون و آیپد:

گام اول: اپلیکیشن یادداشت‌برداری اپل با نام Notes را باز کنید.

 

گام دوم: معمولاً این اپلیکیشن به عنوان آخرین مورد در صفحه نمایش تلفن همراه یا آی پد نمایش داده می‌شود، آیکون اپلیکیشن را به گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش انتقال دهید.

 

گام سوم: پایین صفحه، پوشه‌ای به نام Recently deleted قرار دارد. در این فولدر یا پوشه تمام یادداشت‌هایی که در طول ۳۰ روز گذشته پاک شده‌اند، قرار دارند و از آنجا می‌توان تمام یادداشت‌هایی که در طول ۳۰ روز یا یک ماه گذشته پاک شده‌اند را بازیابی کرد.

 

گام چهارم: بر روی پوشه Recently deleted کلیک کنید و دکمه edit در گوشه سمت راست پایین را باز کنید.روی یادداشتی که می‌خواهید بازیابی شود، کلیک کنید و به همین روش هر تعداد یادداشت پاک شده‌ای را که می‌خواهید بازیابی کنید، انتخاب کنید.

 

گام پنجم: روی دکمه Move to که در گوشه سمت چپ پایین قرار دارد کلیک کنید. پوشه مقصد را انتخاب کنید. در صورتی که پوشه خاصی برای یادداشت‌ها ندارید، در این مرحله می‌توانید پوشه موردنظر را بسازید.گفتنی است ؛ با این روش فقط می‌توانید یادداشت‌هایی را که در طول ۳۰ روز گذشته و نه بیشتر پاک شده‌اند را بازیابی کنید.