پارس ناز پورتال

باراک اوباما و سخنان پایانی درباره دخترانش در کاخ سفید

باراک اوباما و سخنان پایانی درباره دخترانش در کاخ سفید

باراک اوباما و سخنان پایانی درباره دخترانش در کاخ سفید 

دوران 8 ساله ریاست جمهور باراک اوباما نیز به ایستگاه آخر رسیده است و وی درباره مشکلاتش در کاخ سفید و دخترانش سخن گفته است. رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای درباره هشت سال زندگی دخترانش در کاخ سفید و اینکه چه مشکلاتی داشتند، سخن گفت و در آخر از همسرش بابت تربیت “دخترانی جذاب” قدردانی کرد.

 

 به نوشته روزنامه دیلی میل،‌ باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در این مصاحبه درباره ساشا ۱۵ ساله و مالیا ۱۸ ساله سخن گفت.او در مصاحبه‌ روز یکشنبه تاکید کرد که میشل اوباما پیش از ورود به کاخ سفید نگران بوده دخترانش که آن زمان ۷ و ۱۰ ساله بودند، “طرز برخورد خاصی” بگیرند. با این حال اوباما الان معتقد است که دخترانش به “افرادی دلنشین، مهربان، جذاب، باهوش و قابل احترام” تبدیل شدند که با دیگران با احترام برخورد می‌کنند.

 

رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با ای‌.بی‌.سی همچنین از ناراحتی‌های دخترانش گفت و اینکه آنها از سرویس مخفی گلایه دارند اما گفت که آن‌ها “به آرامی” با آن برخورد می‌کنند.

باراک اوباما و سخنان پایانی درباره دخترانش در کاخ سفید

اوباما همچنین از همسرش میشل اوباما بابت تربیت دخترانش قدردانی کرد.

 

اوباما گفت: شما نمی‌دانید که اگر آنها در جایی مثل شیکاگو و در یک فضای نرمال بزرگ می‌شدند، چه اتفاقی می‌افتاد و چگونه می‌شدند اما آنها الان به دختران جوان “فوق‌العاده‌ای” تبدیل شدند.رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین گفت که دختران جوانش از همراهی سرویس مخفی گلایه داشتند. او توضیح داد که تحمل نگهبان‌های مسلح همیشگی با میکروفون برای دخترانی در سن و سال نوجوانی سخت بوده است.

 

خانواده اوباما پس از خروج از کاخ سفید همچنان در واشنگتن می‌مانند تا ساشا هم دبیرستان را تمام کند. خواهر بزرگتر او مالیا اکنون در استراحت است و پاییز به هاروارد می‌رود.