پارس ناز پورتال

این شغل ها در آینده توسط ربات ها انجام می شوند

این شغل ها در آینده توسط ربات ها انجام می شوند

این شغل ها در آینده توسط ربات ها انجام می شوند

بسیاری از شغل های کنونی که انسان ها دارند در آینده توسط ربات ها انجام خواهد شد و دوره آینده را باید دوره ربات ها بنامیم. ربات ها یا بهتر بگیم کامپیوتر های مخصوص که برای انجام کار مشخصی طراحی شده است و آنها سه ویژگی دارند که می توان از آن استفاده کرد : هوش مجازی درک و خلاقیت

 

که خیلی از شغل ها به این ویژگی ها نیاز دارند و می توان گفت بر روی نمودار ۴۷ درصد از شغل ها در ریسک هستند و اکنون طی تحقیقات بدست آمده به برسی ۱۰ شغلی که در آینده کامپیوتری می شود می پردازیم.
این شغل ها در آینده توسط ربات ها انجام می شوندماموران حفاظتی

طی تحقیقاتی که در دانشگاه آکسفرد انجام شده به این نتیجه رسیدند که ۸۴ % احتمال این که مامورین حفاظتی با ربات ها تعویض شوند وجود دارد.
این شغل ها در آینده توسط ربات ها انجام می شونددر واقع هم اکنون نیز همچین ربات هایی وجود دارند و در حال سرویس دهی هستند که از سنسور ها و دوربین ها و موتور دستگاه همراه با تجهیزات دیگر ساخته شده اند که تمامی این تجهیزات به صورت یک بدن طراحی شده است که می توانید یکی از نمونه ها را در تصویر بالا مشاهده کنید.

 

تکنسین های هسته ای
این شغل ها در آینده توسط ربات ها انجام می شونداحتمال ۸۵ درصدی برای جایگزینی ربات ها با تکنسین های هسته ای وجود دارد که به نظر ترسناک میاد ولی این ربات ها نیز مانند ربات های امنیتی در حال حاضر وجود دارند و کار هایی را انجام می دهند که برای انسان خطر ساز است ( مانند اشعه های مضر )

 

سرویس های ملکی

در این مورد نیز احتمال ۸۶ درصدی وجود دارد که کار را برای مشاوران املاک سخت می کند.
این شغل ها در آینده توسط ربات ها انجام می شوندرباط هایی طراحی خواهد شد که توانایی نشان دادن خانه های که فروشندگان برای رهن اجاره یا برای فروش گذاشته اند را به شما نشان می دهد و شما می توانید با استفاده از سرویس گوگل مپ و تجهیزات دیگر خانه را مشاهده کنید.

 

نانوایی
این شغل ها در آینده توسط ربات ها انجام می شوندما در فیلم ها مشاهده کردیم که در کارخانه های بزرگ از ربات ها برای پخت نان استفاده می کنند ولی اکنون این امکان تا ۹۰ دصد وجود دارد که نانوایی های قدیمی با تکنولوژی جدید تعویض شود و ربات ها برای شما نان های مختلف را درست کنند.

 

راننده تاکسی
این شغل ها در آینده توسط ربات ها انجام می شوندهمان طور که احتمالا در فیلم های علمی تخیلی دیده اید شاید ایده ماشین هایی که ربات ها آن را هدایت می کنند به نظر خنده دار باشد ولی طی تحقیقات دانشگاه Oxford به این نتیجه رسیدند که احتمال ۹۰ درصدی تعویض حمل و نقل های قدیمی با تکنولوژی رباتیک عوض شود.

 

داروساز
این شغل ها در آینده توسط ربات ها انجام می شوندآماده کردن و توزیع قرص و دارو ها به محارت به خصوصی نیاز ندارد و احتمال ۹۲ درصدی به کار گیری این ربات ها در داروخانه ها وجود دارد و از طرفی دیگر این عمر باعث افزایش کیفیت و امکان خطا را به صفر می رساند.

 

قصاب
این شغل ها در آینده توسط ربات ها انجام می شوندمشابه با نانوایی قصابی نیز در ابعاد بزرگ توسط ربات ها انجاممی شود که در آینده این امکان تا ۹۳ درصد برای مغازه های کوچک هم اضافه شود.

 

داور بازی

این شغل ها در آینده توسط ربات ها انجام می شوند

این ربات ها که برای داوری ورزش های مختلف درست خواهند شد از احتمال بالای ۹۸ درصدی برخوردار هستند تا خطا های داوری را به صفر برسانند.