پارس ناز پورتال

اینترنت با سرعت 10 گیگابایت در ایالات متحده

اینترنت با سرعت 10 گیگابایت در ایالات متحده

اینترنت با سرعت 10 گیگابایت در ایالات متحده 

کشور ایالات متحده هم به جمع کشورهای پیشرو در ارائه اینترنت با سرعت نجومی پیوست و اکنون سرعت 10 گیگابایت در ثانیه را ارائه داده است. شرکت آمریکایی Altice USA به دنبال راه اندازی شبکه فیبرنوری جدیدی است که دسترسی به اینترنت با سرعت ده گیگابیت در ثانیه را ممکن می کند.

 

 شرکت آمریکایی Altice USA به دنبال راه اندازی شبکه فیبرنوری جدیدی است که دسترسی به اینترنت با سرعت ده گیگابیت در ثانیه را ممکن می کند.

اینترنت با سرعت 10 گیگابایت در ایالات متحده

به نقل از ورج، ارائه این خدمات از ابتدای سال ۲۰۱۷ آغاز می شود و به تدریج و ظرف ۵ سال آینده میلیون ها نفر از آن بهره مند خواهند شد.هنوز اسامی مناطق و ایالاتی که پیش از دیگر ایالات از خدمات مذکور بهره مند می شوند اعلام نشده است. ارائه خدمات اینترنت با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه در کل امریکا بی سابقه است و مناطق بسیار محدودی در این کشور هم اکنون به چنین خدماتی دسترسی دارند.

 

مسئولان این شرکت راه اندازی چنین شبکه ای را یک سرمایه گذاری درازمدت می دانند که ارائه خدمات جدید تفریحی، حرفه ای و چندرسانه ای را ممکن می کند و زمینه را برای کسب درآمدهای جدید هموار می سازد.

 

در حال حاضر رقابت برای ارائه خدمات اینترنت با سرعت چندگیگابیت در ثانیه در آمریکا آغاز شده و به عنوان مثال شرکت کام کست در مناطق محدودی این خدمات را با سرعت ۲ گیگابیت در ثانیه ارائه می دهد. گوگل نیز در حال توسعه شبکه فیبرنوری خود به منظور ارائه خدمات اینترنت فوق سریع است.