پارس ناز پورتال

ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد ندارد

مجموعه : دکوراسیون
ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد ندارد

ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد ندارد 

وقتی اتاق خواب شما کمد نداشته باشد وسایل اضافی و لباس های خود را کجا می گذارید؟ بهتر است این مطلب را بخوانید ایده های زیر را ببینید. کمد یکی از الزامی ترین وسایل هر خانه ای محسوب می شود،اما هستند آپارتمان های کوچک امروزی که به دلیل کمبود جا و مسائل دیگر این وسیله ی پر کاربرد برایشان تعبیه نشده است.

 

اگر شما هم با معضل اتاق خواب بدون کمد مواجه هستید با این مطلب از ما همراه باشید تا با هم ایده های طبقه بندی و نظم دهی لوازم و وسایل در اتاق خواب های بدون کمد را با شما در میان بگذاریم با ما همراه باشید.

 

اتاق خواب بدون کمد: استفاده از شاخه های خشک شده
ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد نداردمی توانید کمی خلاقانه تر فکر کنید و برای دکوراسیون اتاق خواب بدون کمد خود یک کمد خلاقانه بسازید. کافی است برای این منظور از یک شاخه ی خشک شده کمک بگیرید و لباس های خود را به سادگی روی آن بیاویزید.

 

اتاق خواب بدون کمد: استفاده از نردبان

ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد ندارد

شاید این ایده برای دکوراسیون اتاق خواب بدون کمد کمی غیر معمول به نظر برسد، اما می توانید به سادگی با کمک یک نردبان قدیمی و چند تخته یک رگال برای خودتان بسازید و به لباس ها و وسایل خود نظم و ترتیب ببخشید.

 

اتاق خواب بدون کمد: استفاده از فضای پشت تخت
ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد نداردوقتی اتاق خواب بدون کمد دارید بهتر است از فضاهای مرده ی دکوراسیون مثل فضای پشت تخت برای طبقه بندی و نظم دهی لوازم و وسایل خود استفاده کنید، توجه داشته باشید که برای این منظور بهتر است فضای اتاق خواب و رو تختی تان را سفید در نظر بگیرید تا ظاهر اتاق خواب شما بیش از بیش شلوغ و گرفته نشود.

 

اتاق خواب بدون کمد: استفاده از تخت های جک دار
ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد نداردوقتی اتاق خواب بدون کمد و کوچکی دارید باید کمی هوشمندانه تر به خرید لوازم ضروری مانند تخت و سایر تجهیزات آن نگاه کنید. انتخاب تخت های جک دار به شما این امکان را می دهد که از فضای زیر تخت به عنوان یک کمد استفاده کنید و لوازم خود نظم و ترتیب ببخشید.

 

اتاق خواب بدون کمد: استفاده از قفسه های باز
ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد نداردبرای دکوراسیون اتاق خواب بدون کمد استفاده از فقسه های بازی این چنینی می تواند به سادگی به لباس ها و لوازم شما نظم ببخشد، اما حتما توجه داشته باشید که در چنین فضایی منظم بودن شرط اول شیک بودن دکوراسیون داخلی شماست.

 

اتاق خواب بدون کمد: استفاده از فضای زیر تخت
ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد نداردبا کمک سبدهای حصیری این چنینی به سادگی به لوازم خود مانند کفش و یا لباس های فصلی نظم و ترتیب ببخشید و ظاهر منحصر به فرد و کاربردی به دکوراسیون اتاق خواب بدون کمد خود بخشید.

 

اتاق خواب بدون کمد: خرید یک کمد لباس

 

ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد نداردشاید این ایده ابتدایی ترین ایده و صد البته کاربردی ترین ایده برای یک اتاق خواب بدون کمد است. پس اگر فضای کافی برای این منظور را دارید دست به کار شوید و یک کمد برای دکوراسیون اتاق خواب خود تهیه کنید و از داشتنش لذت ببرید.

 

اتاق خواب بدون کمد: استفاده از رگال
ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد نداردبرای دکوراسیون اتاق خواب بدون کمد خود یک رگال شیک تهیه کنید و به البسه خود نظم ببخشید توجه داشته باشید که همان طور که در بندهای قبل توضیح داده شد بهتر است در چنین فضایی رعایت نظم باید در اولویت باشد تا ظاهر دکوراسیون شما برهم ریخته و کسل کننده نباشد.

 

اتاق خواب بدون کمد: استفاده از پرده
ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد ندارداتاق خواب تان بدون کمد است نگران نباشید خودتان کمد بسازید! کافی است بخشی از دکوراسیون اتاق خوابتان را رگال رار دهید و با کمد یک پرده ی سقفی بلند آن را پنهان کنید و یک کمد لباس منحصر به فرد داشته باشید.پرده های بلند باعث بلندتر دیده شدن سقف و بزرگ تر جلوه کردن فضای شما می شود.

 

اتاق خواب بدون کمد: استفاده از شلف ها
ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد ندارددر دکوراسیون اتاق خواب بدون کمد خود می تواند در کنار استفاده از یک رگال یک شلف در نظر بگیرید و به سایر لوازم و البسه ی خود نظم و ترتیب ببخشید.

 

اتاق خواب بدون کمد: استفاده از نردبان برای کفش ها
ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد ندارداگر شما هم مثل من عاشق کفش هستید، برای طبقه بندی و نظم دهی به کفش های خود از یک استند نردبانی استفاده کنید و ظاهر مرتب ومنظم و چهره ی خاصی به دکوراسیون خود ببخشید.

 

اتاق خواب بدون کمد: استفاده از گوشه دیوار
ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد ندارد به گزارش پارس ناز شما هم می توانید از فضاهایی مانند گوشه دیوار ها برای اتاق خواب بدون کمد خود کمد بسازید! حتی می توانید برای این فضا درب قرار دهید و به سادگی یک کمد لباس برای خودتان بسازید.

 

اتاق خواب بدون کمد: استفاده از جا کفشی
ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد ندارداگر شما کفش زیاد دارید و اتاق خواب تان بدون کمد است بهترین ایده برای شما انتخاب یک جاکفشی است. با کمک این جاکفشی به سادگی به فضای اتاق خود نظم می بخشید و ظاهر اتاق خواب بدون کمد خود را منحصر به فرد تر خواهید کرد.

 

اتاق خواب بدون کمد: استفاده از گیره ها
ایده های عالی وقتی اتاق خواب کمد نداردیک ایده ی بامزه و هوشمندانه در طراحی اتاق خواب بدون کمد استفاده از گیره های لباس است با کمک یک طناب و چند گیره می توانید به لباس های سبک خود مانند شال و روسری ها و یا لباس های ورزشی تان نظم ببخشید.

 

سایت چیدانه