پارس ناز پورتال

ایده هایی برای کانتر آشپزخانه شما

مجموعه : دکوراسیون
ایده هایی برای کانتر آشپزخانه شما

ایده هایی برای کانتر آشپزخانه شما 

شما با کانتر آشپزخانه خود چه کرده اید؟ آن را به میز ناهار خوری تبدیل کرده اید یا وسایل دکوری روی آن گذاشته اید؟ این روزها که بحث بازسازی و تغییر دکوراسیون خانه در هر محفلی داغ است، آدم وسوسه می‌‌شود بیشتر به فضای اطراف خانه‌اش توجه کند و به دنبال راهی برای تغییرات کاربردی و هیجانی باشد.

 

معمولا در این میان فضای آشپزخانه و ملحقاتش به سرعت در اولین جایگاه حائز اهمیت برای تغییر قرار می‌گیرد و سوالاتی تکراری و گاه جنجالی ذهن شما را مشغول می کند؛ اینکه آیا آشپزخانه من نیاز به کانتر دارد، آیا کانتر موجود در آشپزخانه‌ام فضای زیادی را اشغال کرده است، چه عملکردهایی را می‌توانم از کانتر خود انتظار داشته باشم

 

و آیا می‌توانم فضای پخت و پز یا ناهارخوری یا ویترین آشپزخانه‌ام را با کانتر تلفیق کنم؟ برای پاسخگویی به این سوالات با ما همراه باشید.

 

امروزه با توجه به دغدغه کمبود فضا در آپارتمان‌های کوچک و فقدان فضایی برای گذاشتن میز ناهارخوری، یکی از بهترین پیشنهادها برای حل این مشکل استفاده از کانتر به عنوان میز ناهارخوری است؛ به همین بهانه صندلی‌های پایه بلند نیز مهمان خانه ما می‌شوند و زیبایی آشپزخانه را دوچندان مي‌كنند.
ایده هایی برای کانتر آشپزخانه شماکتابخانه‌ای در آشپزخانه

کتابخانه را مهمان آشپزخانه خود کنید: مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده که بخواهيد شرایطی را فراهم كنيد تا همزمان با خوردن غذای‌ یا تهیه آن، فعالیتی جانبی مانند مطالعه هم داشته باشيد. پس درنگ نکنید و همین حالا دست به کار شوید.
ایده هایی برای کانتر آشپزخانه شماانباری آشپزخانه

همان‌طور که در موارد قبلی گفته شد، یکی از مشکلات اصلی خانه‌های امروزی مشکل کمبود جاست و هر خانواده‌ای در تلاش است از مساحتی که در اختیار دارد بهترین و بهینه‌ترین استفاده ممکن را داشته باشد. تعبیه کانتر می‌تواند یکی از ایده‌های ناب برای حل مشکل آشپزخانه‌ها یی با متراژ کم و در نتیجه جبران تعداد کم کابینت‌ها برای نگهداری ظروف باشد.
ایده هایی برای کانتر آشپزخانه شمامیز کاری برای پخت و پز

یکی از مهم‌ترین فضاهایی که هر آشپزخانه‌ای به داشتن آن نیاز دارد، جايي برای آماده‌سازی اولیه مواد غذایی قبل از طبخ است. کانتر آشپزخانه به خوبی مي‌تواند از عهده این وظیفه هم سربلند بیرون بياید. میز کار شما می‌تواند همچون جزیره‌ای در میان آشپزخانه یا در قسمت ورودی آن در نظر گرفته شود.
ایده هایی برای کانتر آشپزخانه شماباغچه خانگی آشپزخانه

مسلما وجود باغچه کوچکی از سبزیجات خوردنی لذتی وصف‌ناپذیر در آشپزخانه شما ایجاد می‌کند. درواقع با ایجاد چنین فضایی علاوه بر استفاده از جنبه خوراکی سبزیجات، می‌توانید طراوت، سرسبزی و شادابی را هم مهمان خانه خود کنید.
ایده هایی برای کانتر آشپزخانه شماکانتر به عنوان ویترین

یکی از انتظارات اصلی همه ما از فضای آشپزخانه زیبایی بصری آن است که این مسئله میسر نمی‌شود مگر با طراحی منحصر به فرد کانتر و تعبیه فضایی برای به نمایش گذاشتن ظرف‌های لوکس و حتی قدیمی و یادگاری‌مان در آن.
ایده هایی برای کانتر آشپزخانه شما

 

مجله منزل