پارس ناز پورتال

اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییز

مجموعه : مدل لباس جدید
اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییز

اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییز 

فصل پاییز مناسب برای انواع تیپ ها و لباس ها است که برای امسال هم مدهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها بهره بگیرید.  پس از برگزاری هفته های مد در نقاط مختلف جهان، از فرانسه گرفته تا پاریس و لندن، خوش تیپ ترین زنان جهان از جدیدترین مدهای سال رونمایی کردند.

 

اگر چه لباس مهمترین بخش این هفته های مد بود اما اکسسوری هایی چون کیف و کفش نیز در کنار آنها از اهمیت زیادی برخوردار بودند. در این مطلب کلکسیونی از اکسسوری های زیبا و جدید هفته های مد در پاییز 2016 را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

 

کیف کمری
از آنجا که برخی خانم ها همیشه دست شان با خرید پر است، دیگر جایی برای گرفتن کیف دستی خود ندارند. حتی برخی از خانم ها هم آنقدر حواس پرت هستند که ممکن است کیف شان را جا بگذارند. به همین دلیل کیف های کمری برای چنین خانم هایی طراحی شده است.

اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزبه جای این که کیف را در دست تان بگیرید یا از شانه هایتان آویزان کنید، آن را به دور کمرتان ببندید و با خیال راحت به این طرف و آن طرف بروید. فرقی نمی کند که چه لباسی به تن تان است، این مدل کیف روی شوار، مانتو یا حتی دامن هم زیبا به نظر می رسد. کیف های کمری، یکی از محبوب ترین مدل کیف های فشن شوهای کنونی شناخته شده اند.
اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزساعت
گاهی مد و فشن پایشان را از مرزها فراتر گذاشته و برای تسخیر بهترین ها، به هر جایی سرک می کشند. این اتفاق را در هفته های مد نیز می توان مشاهده کرد. حتما شما هم دیده اید که خانم ها گاهی به مدهای زنانه راضی نمی شوند و قدم به دنیای مردانه می گذارند.

 

به عنوان مثال برخی خانم ها علاقه زیادی به ساعت های مردانه دارند. اگر شما هم دوست دارید کمی به کلکسیون ساعت های خود تنوع دهید، و کمی از ظرافت ساعت های زنانه دور بمانید، ساعت های کلاسیک نقره ای یا طلایی صفحه گرد مردانه، بهترین انتخاب برای این فصل شما خواهد بود.
اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزکفش های خزدار
خانم های زیادی در فشن شوهای پاییزه از کفش های پاشنه بلند دوری کردند و به جای آن به کفش های تخت خزدار روی آوردند.
اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزبا پوشیدن این مدل کفش نه تنها روی مد خواهید بود بلکه راحتی را نیز احساس خواهید کرد. به گزارش پارس ناز  اگر چه این مدل بیشتر برای خانه طراحی شده است و بهترین انتخاب برای آن پیژامه خواهد بود اما شما می توانید آن را با شلوارهای گشاد یا حتی جین هم برای بیرون از خانه خود ست کنید. 
اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزگوشواره های بزرگ
هیچ تیپ زنانه ای بدون گوشواره کامل نمی شود. اگر چه تا به حال گوشواره های کوچک روی مد بوده است اما آنچه در فشن شوهای این فصل دیده می شود، گوشواره های بزرگ و چشمگیر می باشند. مهم نیست که گوشواره شما قرمز است یا آبی، شما می توانید حتی مرواریدهای سفید رنگ را هم انتخاب کنید،

 

در هر صورت تنها چیزی که اهمیت دارد، اندازه بزرگ آن است.جواهرات دیگر را فراموش کنید. گردنبند، انگشتر، دستبند… تنها چیزی که شما بدان احتیاج دارید، یک جفت گوشواره بزرگ است که چشم همه را به خود جلب می کند.
اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزکفش های طلایی
وقتی صحبت از رنگ غالب در هفته های مد می شود، رنگ طلایی حرف اول را می زند. این رنگ لاکچی، با رنگ های دیگر نیز به خوبی جور در می آید بنابراین د ست کردن آن به مشکل بر نخواهید خورد. خانم ها نیز در هفته های مد پاییزه، این مدل کفش را با شلوار جین، گلدار یا حتی جامپ سویت ست کردند.

 

شاید دل کندن از کفش های مشکی برایتان سخت باشد، اما پس از پوشیدن کفش های طلایی، حتما عاشق شان خواهید شد.
اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزدستمال گردن
اگر فکر می کنید که دوران استفاده از دستمال گردن ها به اتمام رسیده است، سخت در اشتباهید. اگر چه هر کسی دستمال گردن را نمی پسندد اما اگر عاشق سبک راک هستید، این اکسسوری بسیا مناسب شما خواهد بود. تمام چیزی که شما بدان احتیاج دارید یک تکه پارچه یا حتی روبان است.

 

شما می توانید آن را به سلیقه خود دور گردن تان ببندید، به عنوان مثال اگر دوست دارید گره آن را جلو یا حتی پشت سرتان قرار دهید.
اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزکفش های تخت باروک
اگر به کفش های ستاره ها در فشن شوهای معروف نگاه کنید، جز کفش های خزدار و طلایی، بیشترین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند، کفش های تخت باروک هستند.
اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزتنها تفاوت این کفش ها با کفش های سنتی باروک، در پاشنه آن است. کفش های باروک مدل جدید چند سانت پاشنه بیشتری نسبت به مدل های قدیمی تر دارند. بهترین لباسی که می توانید با این مدل کفش ست کنید، شلوار جین رنگ روشن و شلوارهای برمودا است.
اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزکیف جعبه ای
کیف مکعبی یا جعبه ای اخیرا جای خود را در دنیای مد و فشن باز کرده اند.
اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزاین مدل کیف با ظاهر مربعی و خشک خود، بهترین انتخاب برای روزهای سرد پاییز و زمستان خواهد بود. طرح های جذابی روی این کیف ها وجود دارند که می توانید با سلیقه خود، یکی را انتخاب کنید و در جمع بدرخشید.
اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزعینک های قاب بزرگ
عینک های قاب بزرگ بار دیگر توجه طراحان مد را به خود جلب کرده اند طوری که خانم های زیادی در هفته های مد، آنها را به چشم هایشان زده بودند.
اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزاگر چه در فصل بهار و تابستان عینک های آفتابی حرف اول را می زدند، اما در این فصل عینک های طبی یا حتی تزیینی جایگزین آنها شده اند.
اکسسوری های زیبا مخصوص فصل پاییزکیف ریش دار
در کنار کیف های مکعبی یا همان جعبه ای، کیف های ریش دار هم پا به دنیای مد و فشن گذاشتند. ریش های این مدل کیف در بادهای پاییزی در هوا معلق و ظاهر شما را جذاب تر از قبل خواهد ساخت. از آنجا که تنوع جنس این مدل کیف ها زیاد است، به راحتی می توانید

 

با توجه به ظاهرتان، بهترین آنها را از کیف های چرمی گرفته تا جیر و… انتخاب کنید. حتی در انتخاب اندازه آن، بزرگ، متوسط یا کوچک، هم دست تان باز است.