پارس ناز پورتال

اپلیکیشن Tribe شما را کاملا درک می کند

اپلیکیشن Tribe شما را کاملا درک می کند

اپلیکیشن Tribe شما را کاملا درک می کند 

اپلیکیشن Tribe برای تماس تصویری ساخته شده است اما فراتر از آن عمل کرده و بسیار هوشمند می باشد به طوری که احساسات شما را تشخیص می دهد. تماس صوتی از جمله هیجان‌انگیزترین روش‌های برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان است که گفتگوی زنده و پویایی را میان ما و دیگران ایجاد می کند.

 

بسیاری معتقدند که در مورد مسائل حیاتی و مهم، از آنجایی که ممکن است انتقال مطلب به خوبی صورت نگیرد، باید از مکاتبه از طریق تماس صوتی اجتناب نمود. اما اپلیکیشن تماس تصویری با نمایش دادن چهره و محیط اطراف مخاطبان برای یکدیگر، ارتباط زنده‌ای را میان آنها برقرار ساخته و موانع موجود بر سر راه دو طرف را از بین می برد.

 

این تکنولوژی به حدی مهم و جذاب است که با معرفی نسل سوم شبکه موبایل (3G)، قابلیت دسترسی بی‌سیم به اینترنت با سرعت بالا در همه جا و مکان به حاشیه رانده شد و امکان برقراری تماس تصویری که از قابلیت‌های ذاتی آن بدون نیاز به اپلیکیشن‌های جانبی بود در کانون توجه ویژگی‌های این نسل قرار گرفت.

 

Tribe، یک اپلیکیشن تماس تصویری متفاوت

با وجود محبوبیت بیش از اندازه این نوع از ارتباط، اپلیکیشن تماس تصویری هنوز جای ثابتی بر روی تلفن همراه کاربران پیدا نکرده است.حتی با وجود پتانسیل درونی نسل جدید شبکه‌های موبایل برای برقراری تماس تصویری، اپلیکیشن‌های زیادی نظیر ویچت، فیس بوک مسنجر و واتساپ این سرویس را تحت بستر اینترنت به کاربران ارائه می کنند

 

تا بدون نیاز به سیم‌کارت، با اتصال به یک شبکه خانگی وای فای می توان با دوستان خود تماس تصویری با کیفیت بالایی داشت. اما هنوز علیرغم وجود ابزار گوناگون هنوز این نوع از ارتباط در گوشی‌های همراه تبدیل به امری عادی نشده است.

اپلیکیشن‌هایی همچون Airtime و Houseparty در این زمینه وجود دارند که در تلاشند کاربران را بیشتر و بیشتر به تماس تصویری مشتاق کنند. از جمله تکنیک‌های جذاب آن‌ها برای این کار قرار دادن دو طرف تماس در یک اتاق مجازی است تا کاربران با حذف ذهنی فاصله مکانی با آن طرف تماس، برای ساعت‌ها به گفتگوی بپردازند.

 

اما اپلیکیشن تماس تصویری Tribe تصمیم دارد تا شیوه خود را در این کار دنبال کند. به گزارش پارس ناز  محیط کاربری بسیار ساده و در عین حال حرفه‌ای بوده و برقراری تماس تصویری به گونه‌ای متفاوت برای کاربر مهیا می‌شود، بدین روش که انگشت خود را بر روی دکمه واقع بر صورت مخاطب نگه داشته تا آماده ارسال یک پیام تصویری برای وی بشوید.

 

این اپلیکیشن متفاوت بودن را به همین میزان کافی ندانست و در آپدیتی جدید ویژگی فوق‌العاده‌ای را به قابلیت‌های خود اضافه نمود. این قابلیت پیام‌رسانی پیشرفته نام گرفته و بصورت آگاهانه به صحبت‌های شما حین تماس گوش می‌دهد. هدف اپلیکیشن دخالت در ارتباط شما با مخاطبانتان نیست،

 

بلکه در نظر دارد تا پیام‌های شما را آنالیز کرده و علاوه بر تصویرتان، اطلاعات مرتبط با موضوع صحبت را نیز برای شخص آن طرف تماس ارسال کند.به عنوان نمونه، شرایطی را در نطر بگیرید که حین استفاده از اپلیکیشن تماس تصویری ، نامی از یک خواننده محبوب برده می‌شود.

 

در این زمان اطلاعاتی همچون حساب کاربری شخص نام‌برده در توئیتر و فیس بوک، لیست آلبوم‌های اخیر منتشر‌شده‌ی وی، وب‌سایت شخصی و … بر روی صفحه نمایش فرد شنونده نمایش داده می‌شود. همچنین ممکن است در انتهای تماس تصمیم به ملاقات یکدیگر گرفته و محلی را برای نوشیدن قهوه انتخاب کنید که در چنین شرایطی اپلیکیشن تقویم چند روز پیش رو را به نمایش درخواهد آورد.

 

هنوز مشخص نیست که Tribe قرار است تا دقیقا به شنیدن چه کلماتی واکنش نشان دهد، اما آنچه واضح است اپلیکیشن با شنیدن کلمات جادویی، جادویی از خود به نمایش خواهد گداشت. شاید در نظر اول این چنین دخالتی در مکالمه تصویری گرم و آرام دو فرد مزاحمت آمیز به نظر برسد، اما هرچه که باشد تماس تصویری سراسر هیجان را به اوج قله‌های جذابیت خواهد کشاند.

 

اپلیکیشن تماس تصویری Tribe را به جرات می‌توان در زمره بهترین‌ها در این زمینه دانست که با داشتن امکانات فوق‌العاده چشم نوازی خاصی می کند. Tribe رایگان بوده و می‌توانید بر روی دستگاه اندروید و یا iOS خود آن را نصب نمایید.