پارس ناز پورتال

اوضاع کنونی آنجلینا جولی به نقل از همسر دوم

مجموعه : اخبار سینما
اوضاع کنونی آنجلینا جولی به نقل از همسر دوم

اوضاع کنونی آنجلینا جولی به نقل از همسر دوم 

آنجلینا جولی قبل از برد پیت هم ازدواج داشته است. بیلی باب تورنتون همسر سابق آنجلینا جولی از اوضاع کنونی وی صحبت کرده است. بیلی باب تورنتون دومین همسر آنجلینا جولی به بیان شرایط این روزهای آنجلینا پرداخت.

 

بیلی باب تورنتون هیچ چیز جز صحبت های مثبت درباره همسر سابقش، آنجلینا جولی ندارد که بگوید. این بازیگر 61 ساله در مراسم نمایش آخرین فیلم خود، «بابانوئل بد 2» در لس انجلس آخرین اخبار درباره وضعیت روحی آنجلینا جولی پس از طلاق از برد پیت را با حاضرین در میان گذاشته است.

 

” می‌دانید، وقتی با او صحبت می‌کنم به نظر حالش خوب است. اما زیاد تماسی با او ندارم متوجه هستید؟”تورنتون ادامه می‌دهد: “ما هنوز دوستان خوبی برای هم هستیم. اما او در دنیای خودش است و من در دنیای خودم.”

 

تورنتون و جولی در 5ام می سال 2000 پس از همبازی شدن در درام کمدی «پوشینگ تین» با یکدیگر ازدواج کردند. آن‌ها در سال 2002 از یکدیگر جدا شدند.تورنتون در ادامه می‌گوید: “سالی یکبار هم را می بینیم. هر از گاهی صحبت میکنیم. به هر حال. اما وقتی مردم در آزمایش‌ها و مصائب زندگی خود به سر می‌برند من سعی می کنم آن ها را تنها بگذارم، مگر آنکه خودشان بخواهند با من صحبت کنند.”

 

 به گزارش پارس ناز تورنتون همچنین درباره علت جدایی خود از جولی توضیح داده است که مختصری از آن را می خوانید: “هیچ وقت فکر نکردم به اندازه کافی برای او خوب باشم. او مثل یک پروانه در جمع ها می‌چرخید و من بیشتر ترجیح می‌دادم در خانه باشم. واقعا اطراف افراد ثروتمند و مهم حس ناراحتی دارم.”

 

اوایل هفته گذشته برد پیت از سوی دپارتمان خدمات کودکان و خانواده از اتهام آزاررسانی به فرزندان خود تبرئه شد. جولی بعدتر در بیانیه ای اعلام کرد که خیالش از به پایان رسیدن تحقیقات آسوده شده است و اینکه تمرکزش همیشه بر سلامت خانواده اش بوده است.

 

عصر ایران