پارس ناز پورتال

انواع مدل های چیدمان گلدان در خانه

مجموعه : دکوراسیون
انواع مدل های چیدمان گلدان در خانه

انواع مدل های چیدمان گلدان در خانه 

گلدان ها می توانند به فضای منازل زیبایی و طراوت خاصی بدهند و برای چیدمان گلدان ها در خانه راه های گوناگونی وجود دارد. یکی از لوازم دکوری که چهره ی دکوراسیون شما را دلنشن تر از قبل می کند گلدان ها هستند، گلدان ها را می توانید همراه با گل ها و یا به تنهایی برای تزیین دکوراسیون منزل خود استفاده کنید

 

و زیبایی ظاهر دکوراسیون تان را دو چندان کنید. امروز در اینجا می خواهیم به طور اصولی به بررسی ایده ها و سبک های مختلف چیدمان گلدان در آپارتمان بپردازیم با ما همراه باشید.

 

چیدمان گلدان همراه با گل
انواع مدل های چیدمان گلدان در خانهاولین روش استفاده از گلدان در فضای دکوراسیون، تلفیق آن با گیاهان خانگی می باشد. با انتخاب یک گلدان و گل خاص به سادگی می توانید ظاهر دکوراسیون خود را تغییر دهید و زیبایی خاصی به آن ببخشید.

 

چیدمان کلکسیونی گلدان در آپارتمان
انواع مدل های چیدمان گلدان در خانهبا انتخاب طیف خاصی از رنگ برای گلدان ها و یا جنس خاصی برای آن ها به سادگی می توانید چیدمان گلدان در آپارتمان خود را به شیوه ای مدرن انجام دهید و گالری شخصی خودتان را داشته باشید. این چیدمان بهترین ایده برای شلف ها و یا ویترین های ددکوری فضای خانه شما می باشد.

 

همیشه لازم نیست چیدمان کلکسیونی گلدان ها را به فضای خاصی مثل ویترین اختصاص دهید و یک مجموعه ی عظیم از گلدان ها را در دکوراسیون خود جای دهید گاهی همانند تصویر می توانید فضای بالایی کابینت ها و کمد های خود را با خطی از گلدان های تک رنگ پر کنید و جلوه ای تازه به دکوراسیون داخلی تان ببخشید.
انواع مدل های چیدمان گلدان در خانهچیدمان هنرمندانه گلدان در آپارتمان
انواع مدل های چیدمان گلدان در خانههمان طور که می بینید برای چیدمان گلدان در آپارتمان تان می توانید از ایده ها و خلاقیت های خود کمک بگیرید. با ترکیب اشکال مختلف از گلدان ها در کنار هم و یا ایجاد یک هارمونی و ترکیب رنگ خاص در بین آن ها و یا حتی انتخاب گلدان هایی با متریال مختلف می توانید مجوعه ای از دکوری های خاص برای کتابخانه و قفسه و یا شلف های خود در نظر بگیرید و ظاهر دکوراسیون خود را متمایز کنید. 

 

چیدمان گلدان در آپارتمان با یک سبک خاص
انواع مدل های چیدمان گلدان در خانهبرای چیدمان گلدان در آپارتمان تان یک سبک خاص را در نظر بگیرید، این سبک می تواند هنر شرقی در طراحی گلدان ها باشد و یا مینا کاری و گلدان های لعابی ایرانی که در کنار هم ظاهر خاصی به دکوراسیون داخلی شما می بخشد و با نگاه کردن به آن ها به سادگی به آن کشور و حال و هوای دکوراسیونی اش سفر کنید.

 

خوب است بدانید: برای چیدمان گلدان در آپارتمان خود نیازی نیست همیشه از گلدان هایی با جنس خاص استفاده کنید، با کمی خلاقیت می توانید ترکیبی خاص در دکوراسیون خود ایجاد نمایید.
انواع مدل های چیدمان گلدان در خانهچیدمان گلدان در دکوراسیون به سبک تلفیقی
انواع مدل های چیدمان گلدان در خانههمان طور که در بند قبل گفته شد برای چیدمان گلدان در آپارتمان می توانید از گلدان هایی با اشکال مختلف، طرح ها و رنگ های متنوع استفاده کنید. کافی است با خلاقیت خود به شکل ماهرانه آن ها را کنار هم بچینید و ظاهر خاصی به دکوراسیون داخلی تان ببخشید.

 

چیدمان مدرن گلدان در آپارتمان
انواع مدل های چیدمان گلدان در خانهبرای چیدمان مدرن گلدان در دکوراسیون تان کافی اسن گلدان های ظریف و خاص، با سبک و سیاق امروزی را در دکوراسیون خود جای دهید و حتی برای انتخاب رنگ های آن می توانید از رنگ های مکمل دکوراسیون تان استفاده کنید.

 

چیدمان گلدان در آپارتمان به سبک روستیک
انواع مدل های چیدمان گلدان در خانهبا انتخاب گلدان هایی ساده با طرح و نقش های عامیانه و دست ساز و چیدمان آن ها دریک ویترین چوبی می توانید حال و هوای سبک روستیک را به فضای دکواسیون خود بیاورید. همچنین می توانید از گلدان های پتینه کاری شده که حال و هوای قدیمی و عتیقه را با خود دارد برای این سبک استفاده نمایید. 

 

چیدمان گلدان در آپارتمان به سبک وینتیج
انواع مدل های چیدمان گلدان در خانهبا انتخاب گلدان های سفید لعاب کاری شده با رنگ های ملایمی همچون سفید به سادگی می توانید چیدمان گلدان در آپارتمان تان را به سبک وینتیج داشته باشید. با انتخاب لوازم جانبی مثل پرده های حریر ، مبلمان زنانه و نرم ، پارچه های گلدار می توانید به حس و حال سبک وینتیج و عاشقانه در فضای دکوراسیون تان قوت ببخشید.

 

سایت چیدانه