پارس ناز پورتال

انواع دکوراسیون ها برای فصول مختلف سال

مجموعه : دکوراسیون
انواع دکوراسیون ها برای فصول مختلف سال

انواع دکوراسیون ها برای فصول مختلف سال 

متناسب با هر فصل می توان دکوراسیون مربوطه را هم اجرا کرد. هر فصل رنگ های خص خود را دارد و حال و هوای دکوراسیون هم عوض می شود. برخی با عوض شدن فصل یا مثلا آمدن بهار خانه را تمیز می کنند و وسائل کهنه را با چیزهایی جدید عوض می کنند. اگر شما هم تصمیم دارید

 

دستی به دکوراسیون خانه بزنید بهتر است با توجه به فصل این کار را بکنید. می خواهم دکوراسیون مطابق با هر فصل را خیلی مختصر برایتان توضیح بدهم.

 

بهار

انواع دکوراسیون ها برای فصول مختلف سال

فصل بهار گل ها را به ذهن می آورد، و برای بسیاری یاد آور نور و گرمای خورشید است، اینها به فصل تابستان نیز نزدیک هستند. شکی نیست که دیدن گل های تازه روییده شده بسیار لذت بخش است، اما نباید فقط به گل هایی که بیرون می بینید اکتفا کنید، آنها را وارد دکوراسیون داخلی خانه کنید.

 

طرح های گلی و گلدار بسیار زیاد هستند، و مخصوصا هنگام بهار در پیدا کردنشان مشکلی نخواهید داشت. طرح های گلدار بیشتر در قالیچه ناهار خوری، بالش ها و کوسن ها، و دیوار ها کاربرد دارند.

انواع دکوراسیون ها برای فصول مختلف سال

شاید طرح قالب بهار را گل ها به خود اختصاص دهند اما وقتی نوبت به رنگ ها می رسد رنگ های خمیری حرف اول را می زنند. آبی، سبز، صورتی و زرد همه اینها نوع خمیری نیز دارند که بسیار مناسب بهار است. وقتی نور خورشید به این رنگ ها می تابد، درخشش و برجستگی شان در خانه را بیشتر حس خواهید کرد.

 

تابستان

انواع دکوراسیون ها برای فصول مختلف سال

اگر همچنان از دکور بهاری خود لذت می برید، همین دکور می تواند برای تابستانتان هم جواب بدهد. اگر میخواهید مواردی اضافه کنید جای نگرانی نیست، گزینه های فراوانی وجود دارد. با روشنتر شدن نور خورشید، رنگ ها را نیز درخشان تر کنید. فیروزه ای،

 

بنفش و نارنجی درخشان برای این موقع از سال انتخاب هایی عالی هستند، حتی اگر فقط کمی از آنها استفاده کنید. درخشش به تنهایی برای تغییر ظاهر و حس دکور کافی است.

 

پاییز

انواع دکوراسیون ها برای فصول مختلف سال

پاییز یعنی رنگ های گرم و تیره تر. از رنگ هایی مانند زرد خردلی، خرمایی مایل به قرمز، و رنگی استفاده کنید. رنگ های طبیعت را نیز می توانید به این ترکیب اضافه کنید رنگ هایی مانند سبز، برنزی و قهوه ای. علاوه بر رنگ های طبیعی، دکور های الهام گرفته شده از طبیعت نیز این موقع از سال بسیار مورد استفاده اند.

 

درختان، برگ ها، کدو تنبل، و میوه های کاج، همه از جلوه های زیبای بهار هستند که می توانند الهام بخشتان باشند. استفاده از چنین مواردی در دکور به فضای خانه حسی دنج انتقال می دهد. مثلا می توانید زیر میزهای شیشه ای و یا در ویترین از برگ های مصنوعی استفاده کنید.

 

زمستان

انواع دکوراسیون ها برای فصول مختلف سال

با اینکه بیشتر مردم تا رسیدن تابستان از استفاده ی رنگ سفید خودداری می کنند، دکور کردن خانه با رنگ سفید در زمستان کاملا قابل قبول است، و توصیه میشود! رنگ های فلزی، متالیک، سفید و عاجی مخصوص زمستان هستند. می توانید در دکور خانه از درخت های بی برگ و سفیدی برف زمستانی الهام بگیرید.

 

زمستان دیدنش زیباست، اما گاهی حس سرمایش آنچنان خوشایند نیست. برای همین باید در دکوراسیون خود از رنگ های گرم استفاده کنید، رنگ های دارچینی، چراغ های درخشان و خیلی چیزهای دیگر کمکتان می کنند.

 

سخن پایانی

به هر دلیلی که تغییر دکوراسیون می دهید حتما فصل را نیز در نظر بگیرید، چون می تواند در چیدن دکور به خوبی الهام بخشتان باشد. شاید هر فصل تغییر دکور دادن به نظر مشکل بیاید، اما وقتی ببینید تغییر های ارزان قیمت و کوچک چه تاثیرات بزرگی می گذارند شگفت زده خواهید شد. همچنین وقتی یکسال این کار را انجام بدهید می توانید دکور هر فصل را کنار بگذارید تا دوباره سال بعد مورد استفاده قرار دهید.