پارس ناز پورتال

افراد معروف و پدر شدن در دوران پیری

مجموعه : اخبار سینما
افراد معروف و پدر شدن در دوران پیری

افراد معروف و پدر شدن در دوران پیری 

بازیگران و افراد مشهور مردی که در سنین بالا هوس بچه دار شدن کردند و حتی در سنین هفتاد سالگی اقدام به فرزند آوری کرده اند. سر مایکل فیلیپ جگر، خواننده نام‌دار گروه رولینگ استونز، که او را با نام میک جگر می‌شناسند، در ۷۳ سالگی برای هشتمین بار پدر شده است.

 

او که هفت فرزند دیگر – از سن ۱۷ تا ۴۵ سال – هم دارد، اولین مرد مشهوری نیست که در این سن و سال بچه‌دار می‌شود. در مطلب زیر نگاهی داریم به ۸ مرد مشهور دیگری که بعد از ۶۰ سالگی صاحب فرزند شدند.

 

۱. چارلی چاپلین

افراد معروف و پدر شدن در دوران پیریچارلی چاپلین در ۷۳ سالگی صاحب یک پسر شد

 

از بین مردهای این لیست، چارلی چاپلین، بازیگر و کارگردان سینما، مسن‌ترین پدر است. در سال ۱۹۶۲، وقتی که چاپلین ۷۳ ساله بود، او و همسرش (اونا اونیل) تولد کریستوفر جیمز، آخرین فرزندشان را جشن گرفتند.

 

۲. کلینت ایستوود
افراد معروف و پدر شدن در دوران پیریکلینت ایستوود و همرشر دینا روئیز دو بچه با هم دارند.

 

کلینت ایستوود، بازیگر و کارگردان نام‌دار آمریکایی، در سال ۱۹۹۶، وقتی که ۶۶ ساله بود، تولد مورگان، هفتمین فرزند خود را با دینا روئیز جشن گرفت.

 

۳. رابرت د‌نیرو
افراد معروف و پدر شدن در دوران پیریرابرت دونیرو ۶ بچه دارد

 

رابرت د‌نیرو، بازیگر افسانه‌ای فیلم‌های آمریکایی، و گریس هایتاور (دومین زن د‌نیرو) در سال ۲۰۱۱ خوش‌آمد گوی هلن گریس به دنیا بودند. زمان تولد کوچک‌ترین دختر این زوج، د‌نیرو ۶۸ ساله بود.

 

۴. دونالد ترامپ
افراد معروف و پدر شدن در دوران پیریبارون ترامپ حاصل سومین ازدواج دونالد ترامپ، در سال ۲۰۰۶ به دنیا آمد

 

پنجمین فرزند دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، در سال ۲۰۰۶، وقتی که پدرش ۶۰ ساله بود به دنیا آمد. بارون اولین فرزند دونالد و ملانیا ترامپ بود. دونالد ترامپ دو دختر و دو پسر از ازدواج‌های قبلی خود دارد.

 

۵. پابلو پیکاسو
افراد معروف و پدر شدن در دوران پیریپیکاسو می‌گفت “همه بچه‌ها هنرمند هستند. نکته اینجاست که چطور وقتی که بزرگ شدیم، هنرمند باقی بمانیم”

 

سال ۱۹۴۹پامولا، فرزند فرانسواز ژیلو و پابلو پیکاسو، نقاش نام‌دار اسپانیایی به دنیا آمد. زمان تولد پامولا، پیکاسو ۶۸ سال داشت.

 

۶. رانی وود
افراد معروف و پدر شدن در دوران پیریرانی وود، عضو گروه رولینگ استونز هم مثل میک جگر، پدر شدن را در سن بالای ۶۰ سال تجربه کرد. او و سلی هامفریز سال گذشته صاحب دوقلوی دختر شدند. زمان تولد دوقلوها، رانی وود ۶۸ ساله بود.

 

۷. جورج لوکاس
افراد معروف و پدر شدن در دوران پیریجورج لوکاس ۴ بچه از دو ازدواج دارد

 

سال ۲۰۱۳ جورج لوکاس، خالق مجموعه “جنگ ستارگان” به همراه همسرش ملودی هابسون تولد اورست را جشن گرفتند. لوکاس که حالا ۷۲ ساله است، زمان تولد چهارمین فرزندش ۶۹ سال داشت.

 

۸. مایکل داگلاس
افراد معروف و پدر شدن در دوران پیریمایکل داگلاس و کاترین زتا جونز دو فرزند دارند

 

مایکل داگلاس قبل از ازدواج با کاترین زتا جونز یک پسر داشت. این بازیگر مشهور بعد از ازدواج با جونز، دو بار دیگر هم پدر شد. کوچک‌ترین فرزند این زوج در سال ۲۰۰۳ وفتی که داگلاس ۵۹ ساله بود، به دنیا آمد.