پارس ناز پورتال

اعتماد به نفس در آقایان با به کار بردن روش های زیبایی

اعتماد به نفس در آقایان با به کار بردن روش های زیبایی

اعتماد به نفس در آقایان با به کار بردن روش های زیبایی 

برخی فکر میکنند فقط خانم ها هستند که به ظاهر و زیبایی خود رسیدگی میکنند و این کار مردان نیست و مردان برای زیبایی خود کار خاصی انجام نمی دهند. گاهی آقایان از یک صابون مشترک برای شستشوی پوست صورت و بدن خود استفاده می کنند.

 

شاید فکر کنید که پوست صورت آقایان به ظرافت پوست خانم ها نیست، اما مسلما صابون بدن هم همیشه نمی تواند برای صورت هم کاربرد داشته باشد.سعی کنید با مشورت پزشک و نوع پوست خود از صابون مناسب صورت استفاده کرده و پوست را با اب داغ نشویید.اینکار پوست را خشک می کند.

 

حتما قبل از اصلاح از کرم اصلاح استفاده کنید.این روش پوست شما را لطیف کرده و موها نرم خواهد شد.

 

حوله را محکم روی پوست نکشید.بلکه با گذاشتن و برداشتن حوله صورت را خشک کرده و حتما از مرطوب کننده نوع پوست خود استفاده کنید.

 

مراقبت از موها

اگر موهای کم پشتی دارید، به جای نگران شدن، سعی کنید انها را کوتاه و مرتب نگه دارید.مصرف سبوس را فراموش نکنید و رژیم غذایی سالم و مغذی داشته باشید.کمبود برخی ویتامین ها می تواند موجب ریزش زودهنگام موها شود.

 

ورزش کنید

ورزش کردن یکی از راههای حفظ سلامت و شادابی بدن و رهایی از استرس های روزانه محسوب می شود.تا جایی که می توانید کمتر از وسیله نقلیه استفاده کرده و تا می توانید پیاده روی نمایید.کمتر از آسانسور وبیشتر از پله استفاده کنید.

 

دندان ها

هر ۶ ماه یکبار به دندانپزشک مراجعه کنید.اینکار باعث می شود کمتر به دندان درد و نهایتا از دست دادن دندانها موجه شوید.مسواک زدن را جزئی از برنامه روزانه خود قرار دهید و سلامت دندانها را فراموش نکنید.

 

ناخن

مراقب زیبایی و سلامت ناخن های خود باشید و در صورت لزوم از سوهان برای مرتب کردن ناخن ها بهره ببرید.

 

لباس

اراسته و شیک و با توجه به فرم اندام خود لباس بپوشید.فراموش نکنید زمانیکه به خودتان بیشتر اهمیت می دهید، با اعتماد به نفس بیشتری مشغول به کار خواهید شد.مشغله کاری را بهانه ای برای بی توجهی به خود قرار ندهید.با چند دقیقه وقت گذاشتن برای خود، مطمئنا اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

 

کفش ها

کفش ها معمولا اولین موردی هستند که نگاه افراد را به خود جلب خواهد کرد.سعی کنید با چند ثانیه دستمال کشیدن یا در صورت لزوم واکس زدن ، آنها را تمیز و مرتب نگه دارید.ضمن اینکه با این کار عمر کفش هم بیشتر خواهد شد.بوگیر را برای داخل کفش فراموش نکنید.

 

پودر سنگ مرداب، علاوه بر بوگیری بدن و جلوگیری از بوی عرق می تواند کفش ها را به نحو بسیار مطلوبی بوگیری کند.شبها کمی از این پودر را داخل کفش ها بریزید و برای روز بعد آنها را اماده سازید.رعایت این نکات زمان بسیار کمی از شما می گیرد اما با رعایت آنها، دفعه بعد حتما حس بهتری خواهید داشت.