پارس ناز پورتال

اشک خانم ها باعث سرد شدن آقایان میشود

اشک خانم ها باعث سرد شدن آقایان میشود

اشک خانم ها باعث سرد شدن آقایان میشود 

خانم های محترم آیا میدانستید که اگر از سر ناراحتی اشک بریزید,آقایان نسبت به شما سرد خواهند شد و میل جنسی انها فروکش خواهد کرد؟وقتی که مردان با آن نوع از اشک‌های احساسی زنان مواجه می‌شوند که به‌خاطر ناراحتی به وجود آمده‌اند و بار منفی دارند، میل جنسی‌شان کاهش پیدا می‌کند.

 

این در حالی است که وقتی محلول سالین روی گونه‌های زنان ترشح می‌شود، مردان ناخودآگاه بوی آن را استشمام می‌کنند و این محلول روی تمایلات جنسی‌شان اثر مثبت می‌گذارد.

 

محققان می‌گویند که خودشان هم دقیقا نمی‌دانند که این واکنش چرا اتفاق می‌افتد، اما برخی دانشمندان فرضیه‌هایی درباره این موضوع ارائه کرده‌اند که جالب است. به نظر برخی دانشمندان، بروز این واکنش در مواقعی که زنان گریه می‌کنند، ممکن است راهی باشد برای کاهش پرخاشگری و خشونت در مردان.

 

با این‌حال، اخیرا گروهی از محققان به سرپرستی پروفسور وینگرهوتز، نتایج قبلی را به چالش کشیدند و ایده‌های تازه‌ای را در این زمینه مطرح کردند. به نظر پروفسور وینگرهوتز، این احتمال وجود دارد که هیچ پیام‌رسان شیمیایی خاصی در اشک‌های زنان وجود نداشته باشد.

 

او می‌گوید که خود عمل گریه کردن، نوعی ارتباط خاص با مردان برقرار می‌کند و به آن‌ها می‌گوید که نباید تمایلات جنسی را در این شرایط مطرح کنند.