پارس ناز پورتال

اسموتی رژیمی برای لاغر شدن شکم

اسموتی رژیمی برای لاغر شدن شکم

اسموتی رژیمی برای لاغر شدن شکم 

شما می توانید برای لاغر شدن شکم خود از مواد خوراکی رژیمی استفاده کنید،مانند اسموتی های خوشمزه که در این جا معرفی می کنیم. اسموتی موز-زنجبیل یکی از راه حل های طبیعی برای چربی سوزی، مبارزه با اضافه وزن و حفظ تعادل در بدن است.

بسیاری از مردم جهان به جای مصرف مکمل هایی که برای کاهش وزن در بازار موجود هستند، روش ها و درمان های طبیعی را برای مبارزه با چاقی برگزیده و در این مسیر کاملا موفق عمل کرده اند. مکمل ها نه تنها گاهی اوقات تاثیری که انتظار می رود را در کاهش وزن ندارند، بلکه ممکن است آسیب های جدی نیز به بدن وارد کنند.

 

سوزاندن چربی شکم با یک اسموتی خوشمزه
پزشکی Naturophatic بر یافتن راه حل های طبیعی برای کاهش وزن متمرکز است که شامل مصرف گیاهان دارویی، میوه ها و سبزیجات می شوند.

 

به گفته کارشناسان، مواد غذایی یا تمریناتی خاص که چربی های مشخص در یک نقطه از بدن را هدف قرار دهند، وجود ندارد. با این وجود، آنها ورزش منظم و یک رژیم غذایی مناسب را برای برخورداری از وزنی سالم توصیه می کنند.

 

اسموتی موز-زنجبیل یکی از راه حل های طبیعی برای چربی سوزی، مبارزه با اضافه وزن و حفظ تعادل در بدن است. موز میوه ای سرشار از فیبر، پتاسیم، آنتی اکسیدان ها و قندهای طبیعی است و می تواند مواد مغذی را به بدن رسانده و همانند یک ماده انرژی‌زا عمل کند.

 

افزون بر این، موز می تواند به تنظیم سطوح قند خون کمک کند و با کمک به جذب بهتر مواد مغذی در بدن، گوارش را بهبود ببخشد.از سوی دیگر، زنجبیل احساس سیری در بلند مدت را ایجاد می کند و سوخت و ساز در بدن را تقویت می کند.

 

اسموتی موز-زنجبیل حاوی مواد مغذی است که می توانند به کاهش موثر وزن و بهبود سلامت کلی بدن انسان کمک کنند. مواد تشکیل دهنده این اسموتی شامل موارد زیر می شوند:

 

یک قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده

یک موز رسیده منجمد

یک فنجان بلوبری منجمد

دو قاشق غذاخوری دانه کتان

نصف فنجان اسفناج

یخ به میزان لازم

 

تمامی این این مواد را در مخلوط کن ریخته و ترکیب کنید تا اسموتی چربی سوز شما آماده شود.اسموتی موز-زنجبیل را می توانید به عنوان جایگزینی برای صبحانه مصرف کنید. به طور کلی، افرادی که این اسموتی را مصرف می کنند طی مدت زمان کوتاهی شاهد کاهش وزن خود خواهند بود. البته سرعت و میزان کاهش وزن از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود.