پارس ناز پورتال

استیون هاوکینگ و سخنرانی برای مایکروسافت

استیون هاوکینگ و سخنرانی برای مایکروسافت

استیون هاوکینگ و سخنرانی برای مایکروسافت 

دانشمند بزرگ و نابغه علم فیزیک استیون هاوکینگ قرار است در کنفرانس شرکت مایکروسافت سخنرانی کند. حضور وی در این کنفرانس توجه همه را جلب کرده است. به تازگی اهالی رِدموند طی بیانه‌ای رسمی اعلام کرده‌اند که پروفسور استیون هاوکینگ در کنفرانس آینده مایکروسافت بر روی صحنه خواهد رفت.

 

این دانشمند مشهور قرار است در کنفرانس Future Decoded 2016 این شرکت، در رابطه با آینده هوش مصنوعی و تأثیری که می‌تواند بر روی بشر داشته باشد، سخن بگوید.علاوه بر حضور استیون هاوکینگ در کنفرانس آینده مایکروسافت ، قرار است

 

مدیران اولین جلسه رسمی با توسعه دهندگان در رابطه با هدست هولو لنز (HoloLens) و سیستم واقعیت ترکیبی (واقعیت افزوده و واقعیت مجازی – mixed reality) را برگزار کنند. همانطور که می‌دانید، مایکروسافت اعلام کرده بود که این هدست از هر دو سیستم واقعیت مجازی و واقعیت افزوده پشتیبانی کرده

 

و حتی دموی آن را به صورت زنده نیز نمایش داده بود. اما به نظر می‌رسد راه زیادی تا عرضه این هدست باقی مانده باشد. حال سازندگان قصد دارند از جدیدترین دستاوردهای خود در توسعه هولو لنز با کاربران سخن بگویند.

 

کنفرانس 2016 Future Decoded مایکروسافت به عنوان مهم‌ترین رویداد این شرکت در کشور انگلستان به حساب آمده و قرار است در رابطه با انقلاب دیجیتال و اینکه چگونه آینده بشر شکل خواهد گرفت، صحبت شود. محل برگزاری این کنفرانس، نمایشگاه ExCeL شهر لندن و تاریخ آن یکم و دوم نوامبر (11 و 12 آبان ماه) اعلام شده است.