پارس ناز پورتال

استفاده از گلکسی نوت 7 در تمام دنیا ممنوع شد

استفاده از گلکسی نوت 7 در تمام دنیا ممنوع شد

استفاده از گلکسی نوت 7 در تمام دنیا ممنوع شد 

شرکت سامسونگ رسما اعلام کرده که مردم تمام دنیا از گوشی های گلکسی نوت 7 تا اطلاع ثانوی استفاده نکنند تا حادثه دیگری رخ ندهد. در پی گزارش هایی از آتش گرفتن گوشی های تعمیر شده گالاکسی نوت ۷ سامسونگ، این شرکت از صاحبان تلفن ها خواسته است استفاده از آن را تا زمان کامل شدن تحقیقات متوقف کنند.

 

این شرکت کره جنوبی همچنین گفت فروش این تلفن ها در سراسر جهان را متوقف می کند.سامسونگ گفت که ایمنی مشتریان برایش در اولویت است و برای حل مشکل می کوشد.سامسونگ در ماه سپتامبر پس از انتشار گزارش هایی دایر بر انفجار باتری خواستار بازگرداندن ۲.۵ میلیون دستگاه تلفن برای تعمیر و سرویس شده بود.
این شرکت بعدا به مشتریان اطمینان داد تلفن ها ایمن است.

 

اما از آن زمان تلفن های گالاکسی نوت ۷ در دو مورد در آمریکا آتش گرفته است. از جمله هفته گذشته یک گوشی که توسط این شرکت ایمن معرفی شده بود، در یک هواپیمای خطوط ساوت وست آمریکا آتش گرفت.سامسونگ دوشنبه گفت: “از آنجا که ایمنی مشتریان اولویت اصلی ماست،

 

سامسونگ از همه عرضه کنندگانش در سراسر جهان می خواهد فروش و مبادله گالاکسی نوت ۷ را درحالی که تحقیقات ادامه دارد متوقف کنند.””مشتریان گالاکسی نوت ۷ اصلی یا گالاکسی نوت ۷ جایگزین شده باید آن را با دکمه کاملا خاموش کنند و استفاده از آن را متوقف کنند.”

 

پیشتر بعضی از شرکت‌های سرویس‌دهنده تلفن در آمریکا و بریتانیا ارائه گوشی‌های گالاکسی نوت ۷ را به دلیل مشکل باتری آنها متوقف کردند.در پی این گزارش‌ها ارزش سهام سامسونگ در بازارهای آسیا حدود ۴ درصد سقوط کرد.

استفاده از گلکسی نوت 7 در تمام دنیا ممنوع شد

گوشی گالکسی نوت ۷ ۱۹ اوت به بازار آمد. عمده منتقدان و مشتریان این محصول را تحسین کردند. به گزارش پارس ناز این گوشی تازه‌ترین محصول سامسونگ از رشته محصولات این شرکت است که “فبلت” خوانده می‌شود: ترکیبی از کلمات فون (تلفن) و تبلت به دلیل صفحه‌ بزرگی که دارد.

 

در این گوشی یک ردیاب چشمی یا اسکنر قرنیه چشم نصب شده که قفل تلفن را با تشخیص دادن چشم صاحب گوشی باز می‌کند.اما باتری برخی از این گوشی‌ها که در کشورهای مختلف ساخته می‌شود، مشکلاتی به وجود آورده که باعث شده که بسیاری علاقه‌ای برای خرید آن نشان ندهند.