پارس ناز پورتال

استفاده بهینه از پول و زمان با این راهکارها

استفاده بهینه از پول و زمان با این راهکارها

استفاده بهینه از پول و زمان با این راهکارها 

اگر می خواهید از پول و زمان خود بهترین استفاده ها را ببرید می توانید از راه های زیر که ارائه شده است استفاده نمایید. اتوماسیون بازاریابی چیست؟ وقتی صحبت از رشد بازاریابی دیجیتال است، ضروری است که از نفوذ اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید و یک استراتژی مستحکم برای بهینه‌سازی سفر مشتری

 

به کار بگیرید که کمک‌تان کند در زمان و پول صرفه‌جویی کنید، و به سرعت مشتریان بیش‌تری به‌دست بیاورید.به بیان ساده، اتوماسیون بازاریابی به فناوری‌هایی اطلاق می‌شود که شما را قادر می‌سازد فعالیت‌های بازاریابی، جریان کار، و استراتژی‌هایتان را به صورت خودکار درآورید و آنها را بسنجید تا سریع‌تر مشتری‌های بیش‌تری جذب کنید، و بازده سرمایه‌گذاری بالاتری تولید کنید.

 

اگر استراتژی بهینه‌سازی سفر مشتری‌تان را به درستی به کار بگیرید، می‌توانید بازدیدکنندگان و مشتریان راغب‌تان را پرورش دهید، و آنها را در سفری جذابی که در استراتژی‌تان طراحی کرده‌اید به گردش ببرید. سپس می‌توانید آنها را تبدیل به مشتریان همیشگی کنید، کسانی که به آسانی به سوی محصول رقیب‌تان نخواهندرفت.

 

با گفتن این موضوع، در میان بازاریاب‌ها یک سوءبرداشت درباره‌ی اتوماسیون بازاریابی وجود دارد. متاسفانه بازاریاب‌هایی هستند که از یک استراتژی هک رشد (خلق رشد) اثبات‌شده پیروی نمی‌کنند، و روی خرید فهرست ایمیل‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. سپس سعی می‌کنند با استفاده از مشتریانی که به سفر مشتری نرفته‌اند، ‌کمپین‌های بازاریابی‌شان را به صورت خودکار در بیاورند.

 

شاید این راه‌حل جذاب به نظر برسد، و شاید در برخی موارد نتایج کوتاه‌مدت به‌دست بدهد، اما هک رشد هرگز افزایش‌های ناگهانی کوتاه‌مدت نیست. در واقع، تماما به معنی دست یافتن به نرخ رشد پایدار است.
استفاده بهینه از پول و زمان با این راهکارهاچه‌وقت باید روی اتوماسیون بازاریابی سرمایه‌گذاری کنید؟

 

بهترین زمان برای خودکارسازی استراتژی بازاریابی‌تان وقتی است که استراتژی سفر مشتری‌تان را تدوین کرده‌اید، و شاهد یک جریان ثابت بازدیدکنندگان جدید هستید که حاصل از سرچ ارگانیک یا کمپین‌های بازاریابی هزینه‌دار است. اگر هر یک از موارد زیر در مورد شما صدق می‌کند به خودکارسازی کمپین‌های بازاریابی‌تان فکر کنید:

 

شما یک جریان ثابت بازدیدکنندگان جدید دارید.
می‌توانید این بازدیدکنندگان را به مشتریان راغب تبدیل کنید.
در حال تولید محتوای جذاب برای ارائه به مشتریان راغب‌تان هستید.
می‌خواهید استراتژی بازاریابی ایمیلی‌تان را شخصی‌سازی کنید.

 

فرآیند فروش‌تان دستی است، و با وجود داشتن مشتریان راغب زیاد، نمایندگان فروش‌تان نمی‌توانند درآمد کافی تولید کنند.

 

وقت زیادی را صرف مدیریت رسانه‌های اجتماعی می‌کنید.
می‌خواهید از نفوذ بازاریابی تاثیرگذار و استراتژی‌های توسعه‌ی محتوا استفاده کنید.

 

می‌خواهید با سنجش استراتژی‌های پرورش مشتری راغب و ایجاد روابط بهتر با مشتریان در هر مرحله از قیف فروش، درآمد را افزایش دهید.

 

تصمیم گرفته‌اید قیف فروش‌تان را به صورت خودکار درآورید تا نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری را افزایش دهید.

 

برنامه‌ریزی کرده‌اید به مشتریان‌تان انگیزه بدهید و یک استراتژی گیمیفیکیشن (بازی‌سازی) مستحکم به کار ببرید.

 

اگر کسب و کارتان هر یک از معیارهای ذکرشده را دارد، پس وقت آن است که استراتژی اتوماسیون بازاریابی تان را تدوین کنید.

 

برای این‌که کمک‌تان کنیم درباره‌ی اتوماسیون بازاریابی بیش‌تر بدانید، در ادامه درباره‌ی مزایای اتوماسیون بازاریابی بیش‌تر توضیح می‌دهیم. این کار کمک‌تان می‌کند زمان و پول زیادی را صرفه‌جویی کنید.

 

۱. به‌روزرسانی‌ها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی

وقتی پست‌ها و تبلیغات‌تان را در رسانه‌های اجتماعی به صورت خودکار درآورید هر هفته بیش از ۶ ساعت در مدیریت رسانه‌های اجتماعی‌تان صرفه جویی خواهیدکرد و پروفایل‌هایتان را با محتوای تازه به‌روز نگه می‌دارید.

 

۲. محتوای پویا

کسب و کارهایی که بر اساس مرورهای گذشته‌ی بازدیدکنندگان در وب‌گاه و سابقه‌ی خریدشان، به آنها پیشنهادها و محتوای شخصی‌سازی شده نشان می‌دهند، به‌طور متوسط شاهد ۲۰ درصد افزایش فروش هستند. آمازون بهتر از هر کسب و کار دیگری این کار را انجام می‌دهد.

 

۳. توسعه‌ی محتوا

بازاریاب‌های محتوای باهوش اهمیت محتواگذارهای تاثیرگذار را می‌دانند. شما به واسطه‌ی خودکار کردن محتواگذاری و ایمیل‌های پیگیری نرخ دریافت پاسخ‌تان را تا ۲۵ درصد افزایش دهید.

 

۴. رزروهای مشتری و قرارهای ملاقات

تنظیم قرارهای ملاقات با مشتری یا جلسات با یک ابزار خودکار می‌تواند ۸۰ درصد وقت‌تان را در زمان‌بندی و مدیریت نیروی کار صرفه‌جوبی کند.
استفاده بهینه از پول و زمان با این راهکارها۵. پرورش مشتریان راغب

شرکت‌هایی که پرورش مشتریان راغب را به واسطه‌ی ایمیل‌ها و پیشنهادهای به‌موقع، به صورت خودکار درمی‌آورند شاهد افزایش ۱۰ درصدی یا بیش‌تر در درآمد هستند.

 

۶. مجموعه ایمیل‌های خرید ارسال کنید

به‌دست آوردن مشتری جدید ۵ تا ۳۰ برابر بیش‌تر از حفظ یک مشتری هزینه دارد. برای همین است که خودکارسازی ایمیل‌های پیگری روشی قدرتمند برای جذب و تشویق مشتریان جدید به خرید بیش‌تر است.

 

۷. رتبه‌دهی و تفکیک مشتریان راغب

۶۸ درصد بازاریاب‌های بنگاه به بنگاه هم از رتبه‌دهی رفتاری و هم از رتبه‌دهی براساس ساختار جمعیت استفاده می‌کنند تا به کمک آن مشتریان راغب را که آماده‌ی خرید هستند برای تیم فروش‌شان شناسایی کنند.

 

۸. پیشنهادهای بیش‌فروشی

وب‌گاه سم‌کارت پی برده‌است کسب و کارهایی که از استراتژی بیش‌فروشی‌ با یک کلیک استفاده می‌کنند، هنگام فروش محصولات‌شان به‌صورت برخط می‌توانند حجم سفارش‌شان را به‌طور متوسط تا ۳۶۰ درصد یا بیش‌تر افزایش دهند.

 

۹. برنامه‌های تشویقی و وفاداری

۴۹ درصد مصرف‌کنندگان به خاطر فقط یک کوپن مشتاقانه به سوی برندهای دیگر خواهندرفت. به‌طور مداوم از وفاداری مشتری تقدیر کنید و به آنها دلیل برای بازگشت بدهید تا مطمئن شوید این اتفاق برای شما نمی‌افتد.