پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

عروس و داماد با جرثقیل از پنجره وارد اتاق شدند عروس و داماد با جرثقیل از پنجره وارد اتاق شدند گرانبهاترین جواهرات سلطنتی دنیا گرانبهاترین جواهرات سلطنتی دنیا اقدام عجیب خانم های اندونزی برای زیبایی (عکس) اقدام عجیب خانم های اندونزی برای زیبایی (عکس) نقاشی های خارق والعاده و زیبا با ضایعات پلاستیکی نقاشی های خارق والعاده و زیبا با ضایعات پلاستیکی دختری که به خاطر نداشتن جهیزیه 3 سال در اسارت بود دختری که به خاطر نداشتن جهیزیه 3 سال در اسارت بود کار جالب سربازان آمریکایی برای بانوی آغوش + عکس کار جالب سربازان آمریکایی برای بانوی آغوش + عکس جعل هویت افسر پلیس توسط مدل 23 ساله چینی (عکس) جعل هویت افسر پلیس توسط مدل 23 ساله چینی (عکس) پخت جالب غذا بر روی گدازه های آتشفشانی پخت جالب غذا بر روی گدازه های آتشفشانی زندگی عجیب این خانم با دو ببر (عکس) زندگی عجیب این خانم با دو ببر (عکس) همه زندگی عجیب این زن به رنگ سبز است همه زندگی عجیب این زن به رنگ سبز است تست جالب هوش تصویری گربه های جادو شده تست جالب هوش تصویری گربه های جادو شده مطلب جالب – به دختر بودنتان افتخار کنید مطلب جالب – به دختر بودنتان افتخار کنید ایده خلاقانه مدیر رستوران با ارائه هات‌ داگ‌ های ویژه جام جهانی ایده خلاقانه مدیر رستوران با ارائه هات‌ داگ‌ های ویژه جام جهانی زندگی چاق ترین کودک دنیا را با هم ببینیم زندگی چاق ترین کودک دنیا را با هم ببینیم چهره مشهورترین دختر باربی زنده بدون آرایش (عکس) چهره مشهورترین دختر باربی زنده بدون آرایش (عکس) پسر افغانی با عشق خود، دختر نروژی را شیفته کرد+عکس پسر افغانی با عشق خود، دختر نروژی را شیفته کرد+عکس این خانم صاحب بهترین رستوران کشور اسپانیا است (عکس) این خانم صاحب بهترین رستوران کشور اسپانیا است (عکس) میلیاردر شدن 2 ایرانی با پیراهن قاچاقچی معروف ال چاپو +عکس میلیاردر شدن 2 ایرانی با پیراهن قاچاقچی معروف ال چاپو +عکس آیین زیبای زولبیا بامیه فروشی با الوداع‌خوانی در گیلان آیین زیبای زولبیا بامیه فروشی با الوداع‌خوانی در گیلان آشنایی با آئین‌های جالب عید نوروز +عکس آشنایی با آئین‌های جالب عید نوروز +عکس

استرس را پشت سر بگذارید

استرس را پشت سر بگذارید

استرس را پشت سر بگذارید 

استرس یک ناهنجاری در ذهن ما است که باید در فاصله زمانی کم درمان کنیم چون باید اگر زمان بگذرد عوارض روی ما خواهد داشت. پیدا کردن بهترین روش برای مقابله با استرس یک راه حل صحیح و شناخت عوامل استرس زا اولین گام است.هنگامی که صحبت از سلامتی و تندرستی می شود، بیشتر مردم تمایل به تمرکز روی ورزش و رژیم غذایی دارند. با این وجود، سوالات زیادی درباره استرس ذهن را مشغول می کند.

 

استرس مزمن می تواند تمام عادات سالم را تضعیف کند و سلامتی را غیر ممکن می سازد و مانع از تمرکزمی شود.استرس مزمن نیز عوارض جسمی به همراه دارد. استرس طولانی با پمپاژ مداوم هورمون های استرس در سراسر بدن، باعث اختلال می شود.

 

فشار خون و ضربان قلبتان را افزایش می دهد و می تواند با پاسخ بدن به صورت درد و تورم در بدن آغاز شود. این پاسخ التهابی می تواند منجر به صدمه به دیواره سرخرگ ها، سپس تشکیل پلاک، انسداد عروق و در نهایت حملات قلبی شود.اکثر مردم دارای اندکی استرس روزانه هستند. رویدادهای پیش بینی نشده کوچک، این پتانسیل را دارند که روی طرح و برنامه های ما تأثیر بگذارند و بر ما سایه افکنند.

 

استرس موضوعی نیست که بتوان از آن اجتناب کرد. برعکس، اینکه چگونه با آن مقابله کنید، مهم ترین موضوع است.کنترل استرس بخشی از یک زندگی با قلب سالم است بهترین روش برای مقابله با آن از یک راه حل صحیح است.

 

**برای مقابله با استرس چه می توان کرد
بسیاری از جنبه های استرس زا در زندگی وجود دارند که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید، اما پیروی از برخی استراتژی های اساسی برای مقابله با استرس و نگه داشتن یک ذهن آرام حتی زمانی که در یک محیط آشفته هستید، کمک شایانی به شما خواهد کرد .

 

**استرستان را بشناسید
شناخت عوامل استرس زا همیشه اولین گام است. بسیاری از مردم را می بینم که در استرس غرق هستند، اما نمی دانند چرا؟ درباره عوامل استرس زای زندگیتان فکر کنید. پول؟ کار؟ سلامتی ؟ از چیزهایی که در مواجه با آن ها عصبی می شوید دوری کنید.

 

بعضی از افراد معتقدند که یادادشت کارهای روزانه به سازماندهی افکار کمک می کند و با دیدن الگوها درمی یابیم که چگونه در رخدادهای زندگی واکنش نشان دهیم. خواه آن ها را یادداشت کنید، خواه درباره آنچه مضطربتان می کند تفکر کنید، برای کنترل استرس ابتدا باید آنها را بشناسید.

 

**عوامل کنترل کننده را ارزیابی کنید
نکته مهم بعدی برای انجام آن، تقسیم عوامل استرس زای خود در دو ستون است آنهایی که می توانید کنترل کنید و آن هایی که نمی توانید. به مواردی در فهرست تان که شما توان مقابله با آن ها را ندارید، نگاهی بیاندازید. این موارد ممکن است شامل یک استرس کاری باشد که شما نمی توانید کاملاً از آن به دور باشید یا مسائل شخصی خانوادگی.

 

اجازه دهید آن ها به عنوان عوامل استرس زا باقی بمانند و با واقعیت روبرو شوید.
ستون بعدی می تواند منبعی از توانایی ها باشد. هنگامی که به این ستون نگاه کنید، چیزهایی که می توانید تغییر دهید را می بینید.

 

تحقیقی راجع به مشاوره ازدواج، قطع یک رابطه استرس زا را شروع کنید یا راه جدیدی بیابید تا در اوقات فراغتتان پول بیشتری بدست آورید. اقدامی کنید که بتواند از یک استرس بزرگ رها یتان کند، این امر کمک می کند تا کنترل زندگیتان را دوباره بدست بگیرید.

 

**نفس بکشید
دم و بازدم، یک راه تدریجی و علمی است که می تواند فیزیولوژی قلب و عروقتان را تغییر دهد و سطح استرستان را کاهش دهد. چهار ثانیه نفس بکشید، چهار ثانیه نفستان را حبس کنید و شش ثانیه نفستان را خارج کنید.این نوعی از تنفس برای آرام سازی قلب است، اتساع خون باعث کاهش فشار خون و آرام سازی سیستم عصبی می شود. می توانید این ورزش های تنفسی را روزانه انجام دهید و از استرس جلوگیری کنید.

 

**مدیتیشن کنید
مدیتیشن متعالی (TM) یک راه موثر برای حرکت سیستم عصبی از برانگیختگی به سمت آرامش است. انجام مدیتیشن دوبار در روز به مدت بیست دقیقه در زندگیتان می تواند به کاهش کلسترول، فشار خون و کاهش بروز بیماری های قلبی و سکته مغزی کمک کند.

 

**یوگا یا ورزش را امتحان کنید
ورزش یک مسکن اثبات شده ضد استرس، تونیک ضد افسردگی و به طور کلی برای بدن مفید است. ورزش، قدرتمند ترین دارویی است که ما برای حفظ سلامت و شفا در دسترس داریم. ورزش قوای بدن را برای مواجه بهتر با استرس بازیابی می کند.

 

ورزش محبوبتان را بیابید، مثل پیاده روی، دویدن، کلاس های ورزش، دوچرخه سواری یا شنا. مهم این است که ضربان قلبتان را بالا ببرید، همچنین باید در آرامش و خونسردی ورزش کنید. یوگا، پیلاتس یا پیاده روی مفرح، همه انتخاب های خوبی هستند.

 

استرس اجتناب ناپذیر است. مهم این است که یاد بگیرید آن را کنترل کنید و با آن روبرو شوید: اگر ما در حبابی از کمال زندگی می کردیم، از اینکه نمی توانستیم بیرون بیائیم، بسیار عصبی و نگران می شدیم. همه چیز به دیدگاه شما وابسته است.

 

زمانی که استرس دارید آن را برای افزایش کیفیت کار در آغوش بگیرید، سپس یاد بگیرید که به استرس اجازه بدهید، برود. حتی اگر قادر نیستید منبع استرس را تغییر دهید، می توانید پاسخ خود را تغییر دهید.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ