پارس ناز پورتال

ارتباط شبانه با پرستار زیبا و جوان در خانه اش و قتل

ارتباط شبانه با پرستار زیبا و جوان در خانه اش و قتل

ارتباط شبانه با پرستار زیبا و جوان در خانه اش و قتل 

مردی که با یک پرستار در تانگو دوست شده بود،شبانه به خانه وی رفت و مشروب خورد و در انتها ماجرای تلخی رقم خورد. مردی که در جریان جنایتی مرموز پرستاری را به قتل رسانده است در جلسه محاکمه مدعی شد که با مقتول در تانگو آشنا شده و هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کرد که این آشنایی مجازی به جنایت منجر می‌شود.

 

با پیام نگار ارتباط شوم آعاز شد و من فکر می کردم او مجرد است اما…شامگاه ۱۲مرداد‌ماه سال ۹۳به سیدمجتبی حسین‌پور، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زن جوانی در خانه‌اش در غرب تهران به قتل رسیده و همسایه‌ها مردی را که با لباس خون‌آلود در حال فرار بود، دستگیر کرده‌اند.

 

باحضور تیم تحقیق در محل حادثه بررسی‌ها آغاز شد و در این میان سرایدار ساختمان گفت: از طبقه ششم سر و صدا می‌آمد و وقتی برای بررسی به آنجا رفتم ناگهان در خانه یکی از ساکنان که خانم پرستاری بود باز شد. او از چند‌ماه قبل ساکن آنجا شده بود و گاهی مردی غریبه به آنجا رفت‌ و آمد داشت.

 

وقتی در باز شد همان مرد غریبه را دیدم که سر و صورتش خون آلود بود. او می‌خواست فرار کند اما از هوش رفت و روی زمین افتاد. وقتی وارد خانه شدم جسد خانم پرستار را دیدم و همان موقع همسایه‌ها را خبر کردم.شواهد نشان می‌داد که همان مرد غریبه عامل این جنایت است. او در اعترافاتش گفت: چند‌ماه قبل در شبکه اجتماعی تانگو با این زن آشنا شدم.

 

به‌تدریج رابطه مان صمیمی‌تر شد و به خانه او رفت‌وآمد می‌کردم تا اینکه شب حادثه درحالی‌که مشروبات الکلی مصرف کرده بودم با او درگیر شدم و ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم بیهوش شدم. متهم در ادامه صحنه جنایت را نیز بازسازی کرد و سرانجام پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

در دادگاه

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی توکلی برگزار شد ابتدا نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست پرداخت و گفت: در این پرونده سیاوش، ۴۷ساله متهم است نگار ۴۲ساله را با اصابت ضربات جسم سخت به سرش به قتل رسانده است.

 

هر چند وی ادعا کرده که شب حادثه مشروبات الکلی مصرف کرده بود اما اینطور به‌نظر می‌رسد که متهم ابتدا جنایت را مرتکب شده و برای اینکه تحقیقات را منحرف و وانمود کند که مسلوب‌الاراده است، الکل مصرف کرده است. در ادامه این جلسه ۲ پسر مقتول گفتند که خواسته آنها قصاص قاتل مادرشان است و حاضر هستند

 

برای اجرای حکم تفاضل دیه قاتل را هم پرداخت کنند. آنها همچنین وکالتنامه‌ای از طرف مادربزرگ‌شان که به‌دلیل کهولت سن در دادگاه حاضر نشده بود ارائه کردند و گفتند خواسته او نیز قصاص است.در ادامه قاضی با تفهیم اتهام قتل عمدی به متهم از وی خواست به دفاع از خودش بپردازد.

 

او گفت: من اتهام قتل را قبول دارم اما این قتل عمدی نبود چون من نمی‌خواستم نگار به قتل برسد. وی ادامه داد: من از ۲۶سال قبل در کار تأمین هنرور و سیاهی‌لشکرهای سینما و تلویزیون بودم و وضعیت زندگی‌ام خوب بود. من عکس‌های زیادی از خودم در شبکه اجتماعی تانگو قرار داده بودم تا اینکه ۱۱‌ماه قبل از این حادثه نگار برایم پیام گذاشت.

 

من فکر می‌کردم که او مجرد است. به همین دلیل جوابش را دادم و از آن روز به بعد رابطه ما آغاز شد. این رابطه ادامه داشت تا اینکه همسرم با خبر شد و چون می‌خواست آبروریزی راه بیندازد از او جدا شدم اما نمی‌دانستم این ماجرا زندگی‌ام را فنا می‌کند.

 

جزئیات جنایت

متهم درباره شب جنایت گفت: آن شب به خانه نگار رفتم و مقداری مشروبات الکلی خوردم و همان موقع فهمیدم که نگار می‌خواهد قرص بخورد. نمی‌دانستم چه قرصی است و سر این موضوع با هم جر و بحث کردیم تا اینکه من گوشی‌ام را برداشتم و تهدید کردم که به پسرش می‌گویم

 

اما همین که گوشی را برداشتم او دستم را گاز گرفت و من هم ضربه‌ای به‌صورتش زدم و او هم من را به طرف دیوار هل داد. همان موقع روی زمین افتادم و دیگر متوجه چیزی نشدم. وقتی به هوش آمدم فهمیدم نگار فوت شده است. احتمالا سر او به جاکفشی برخورد کرده است.

 

در این هنگام رئیس دادگاه از متهم پرسید که آیا زمانی که ضربه را زدی هوشیار بودی و آیا به‌جز تو و مقتول فرد دیگری در آنجا حضور داشت که متهم پاسخ داد: بله، آن موقع هوشیار بودم چون وقتی دستم را گاز گرفت آن را عقب کشیدم و به‌جز ما ۲نفر هیچ فرد دیگری هم آنجا نبود.

 

مطالب مرتبط : 

رسم تجاوز و همخوابی با دختران باکره در مالاوی

این مرد به دوستانش گفت در حمام به زنش تجاوز جنسی کنند

تعرض جنسی 8 مرد همزمان به دختر 17 ساله

صدف طاهریان با درخواست رابطه های جنسی مواجه شد

ازدواج دختر 8 ساله و مرگ بخاطر فشار رابطه جنسی

تجاوز جنسی خواننده معروف به دختر در کلاس موسیقی

دختری که 4 سال با پدرش همخوابی می کرد